Sola de Skrevet 17 timer siden #23561 Del Skrevet 17 timer siden Hoppetaujenta skrev (53 minutter siden): Jeg blir aldri lei av "Smash"-bitene. Skulle ønske at jeg fikk nok, ble kvalm og ikke orket dem mer, men neida. Jeg liker ikke smash, så vi kan bytte mage for en liten stund, skulle jeg til å si 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17 timer siden Forfatter #23562 Del Skrevet 17 timer siden Medusin for Sola. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #23563 Del Skrevet 17 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Medusin for Sola. Vi sier nam nam. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17 timer siden Forfatter #23564 Del Skrevet 17 timer siden Næææææi! Det er medisinen til @Sola de !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #23565 Del Skrevet 17 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Næææææi! Det er medisinen til @Sola de !!! Men vi kom i forkjøpet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17 timer siden #23566 Del Skrevet 17 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Medusin for Sola. Nyyyyyyyyyydelig! Skal på leting i morgen i alle tenkelige forretninger. Må komme i salg snart! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16 timer siden #23567 Del Skrevet 16 timer siden Sola de skrev (19 minutter siden): Jeg liker ikke smash, så vi kan bytte mage for en liten stund, skulle jeg til å si Smakt den med paprika smak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16 timer siden #23568 Del Skrevet 16 timer siden Sola de skrev (1 time siden): Jeg liker ikke smash, så vi kan bytte mage for en liten stund, skulle jeg til å si Det er det verste jeg har hørt! Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Medusin for Sola. Jeg fyller opp veska mi! Cid skrev (43 minutter siden): Smakt den med paprika smak? Jøss, finnes det? Aldri sett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #23569 Del Skrevet 15 timer siden jukkapalme skrev (8 minutter siden): Det er det verste jeg har hørt! Jeg fyller opp veska mi! Jøss, finnes det? Aldri sett Vi Elsker Smash. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15 timer siden #23570 Del Skrevet 15 timer siden Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi Elsker Smash. Jeg og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #23571 Del Skrevet 15 timer siden jukkapalme skrev (5 minutter siden): Jeg og Vi tenker at det er noe i det at vi ikke kan stoppe etter en smash. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15 timer siden #23572 Del Skrevet 15 timer siden Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Vi tenker at det er noe i det at vi ikke kan stoppe etter en smash. Det er sikkert og visst! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #23573 Del Skrevet 15 timer siden jukkapalme skrev (9 minutter siden): Det er sikkert og visst! Vi kan godt forstå at noen går amok for å få smash. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #23574 Del Skrevet 14 timer siden (endret) jukkapalme skrev (1 time siden): Det er det verste jeg har hørt! Jeg fyller opp veska mi! Jøss, finnes det? Aldri sett Kom i 2002 eller noe, varte ikke mer enn et års tid. Endret 14 timer siden av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14 timer siden #23575 Del Skrevet 14 timer siden (endret) Cid skrev (8 minutter siden): Kom i 2002 eller noe, varte ikke mer enn et års tid. Og jeg som trodde det var noe som fantes nå. Den gikk visst meg hus forbi. Var den god? Endret 14 timer siden av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13 timer siden #23576 Del Skrevet 13 timer siden Cid skrev (31 minutter siden): Kom i 2002 eller noe, varte ikke mer enn et års tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #23577 Del Skrevet 13 timer siden jukkapalme skrev (42 minutter siden): Og jeg som trodde det var noe som fantes nå. Den gikk visst meg hus forbi. Var den god? Smakte ikke den, jeg hadde ikke prøvd sjokolade med salt enda på den tiden. Lille meg var skeptisk til sånt 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden Forfatter #23578 Del Skrevet 7 timer siden jukkapalme skrev (8 timer siden): Det er sikkert og visst! Forsto ikke den reklamen helt da, men det gjør jeg nå. Blir fullstendig avhengig...for godere godt finnes nesten ikke. Cid skrev (7 timer siden): Kom i 2002 eller noe, varte ikke mer enn et års tid. Fikk ikke det med meg jeg heller, men på den tiden tror jeg at jeg levde nokså sunt, så slikt var det minimalt av i mitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #23579 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Forsto ikke den reklamen helt da, men det gjør jeg nå. Blir fullstendig avhengig...for godere godt finnes nesten ikke. Fikk ikke det med meg jeg heller, men på den tiden tror jeg at jeg levde nokså sunt, så slikt var det minimalt av i mitt liv. Denne da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden Forfatter #23580 Del Skrevet 7 timer siden Har aldri sett. Er det tøys eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå