Cid Skrevet 26. januar #23501 Del Skrevet 26. januar Boetica skrev (13 minutter siden): Var det ikke i California de holdt hus? Det er vel mest aske igjen der og kjendisfiffen deres er vel evakuert. Real Housewives folka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 26. januar #23502 Del Skrevet 26. januar Cid skrev (13 minutter siden): Real Housewives folka? Vet ikke helt hvem de er. Men det er mange kjendiser som har mistet hjemmet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. januar Forfatter #23503 Del Skrevet 26. januar Det finnes vel flere muligheter om en har kontakter og penger... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 28. januar #23504 Del Skrevet 28. januar Jeg vil innrømme befolkningen et fantastisk friluftsår 2025 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. januar #23505 Del Skrevet 28. januar Hoppetaujenta skrev (På 26.1.2025 den 19.03): Det finnes vel flere muligheter om en har kontakter og penger... Jo. Synes mere synd på strandbomsene og de hjemløse der for å si det sånn. Og mange mange andre. Men næringsgrunnlaget til Durek er muligens noe redusert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar Forfatter #23506 Del Skrevet 28. januar Boetica skrev (1 time siden): Jo. Synes mere synd på strandbomsene og de hjemløse der for å si det sånn. Og mange mange andre. Men næringsgrunnlaget til Durek er muligens noe redusert Tja....man tager et par trommer og hopper rundt i ring og lager gutturallyder av fulle lunger...det kan utøves uten en tråd, med innslag av beføling hvor som helst i grisgrendte strøk...så han finner nok på noe...luringern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar #23507 Del Skrevet 28. januar Boetica skrev (1 time siden): Jo. Synes mere synd på strandbomsene og de hjemløse der for å si det sånn. Og mange mange andre. Men næringsgrunnlaget til Durek er muligens noe redusert Verste må være alt det sentimentale de mistet som aldri kan erstattes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar Forfatter #23508 Del Skrevet 29. januar Cid skrev (12 timer siden): Verste må være alt det sentimentale de mistet som aldri kan erstattes Det beste er å ta kopier av bilder og viktige dokumenter og legge originalene i en bankboks, men ja...alt som en er tilknyttet, minner og barndomsgreier...veldig trist. Håper folk får hjelp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 29. januar #23509 Del Skrevet 29. januar Jeg har ikke klippet håret på 3 år 💁♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar Forfatter #23510 Del Skrevet 30. januar Jeg sitter nå her og taster i natten og kan kjenne at nattmatønsket vokser i meg. Kaffe også! Pluss kald melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #23511 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Jeg sitter nå her og taster i natten og kan kjenne at nattmatønsket vokser i meg. Kaffe også! Pluss kald melk. Vi synes at det høres kjempedigg ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar Forfatter #23512 Del Skrevet 30. januar Spiser noen av dere noe i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #23513 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Spiser noen av dere noe i natt? Vi skal spise frokost om cirka to timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar Forfatter #23514 Del Skrevet 30. januar Bra! ...men har der ikke vært noe nattmat hos dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #23515 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Bra! ...men har der ikke vært noe nattmat hos dere? Vi har blitt så forkjølte at vi ikke har sånn matlyst.🤧🤧 vi spiser når vi må spise for å få i oss litt mat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 30. januar #23516 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Bra! ...men har der ikke vært noe nattmat hos dere? God kveld schnuppa ,🙃 da var nyttårsfeirings over ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 30. januar #23517 Del Skrevet 30. januar Øredøvende stillhet... Nei , kryper inn i posen et par timer.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar Forfatter #23518 Del Skrevet 30. januar Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi har blitt så forkjølte at vi ikke har sånn matlyst.🤧🤧 vi spiser når vi må spise for å få i oss litt mat. Huff...god bedring og ...kjøp noe dere virkelig har lyst på. Medusin er også godis.. Baktus2024 skrev (1 time siden): God kveld schnuppa ,🙃 da var nyttårsfeirings over ? Den begynner å gå over nå ja. Ligger du i soveposen i kulda? Baktus2024 skrev (32 minutter siden): Øredøvende stillhet... Nei , kryper inn i posen et par timer.. Jeg har spist vettu og da går jeg jo bort fra skjermen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #23519 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Huff...god bedring og ...kjøp noe dere virkelig har lyst på. Medusin er også godis.. Den begynner å gå over nå ja. Ligger du i soveposen i kulda? Jeg har spist vettu og da går jeg jo bort fra skjermen. Tusen Takk, vi skal få i oss noe varmt å drikke.☕☕🍵🍵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar Forfatter #23520 Del Skrevet 30. januar Jeg innrømmer at jeg irriterer meg grenseløst over at noen få vinner styggmye penger i spill, både en og to ganger etter hverandre og mener helhjertet at når man har vunnet opp mot fem hundre tusen èn gang, så er man ute av trekningen i tyve år fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå