Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Ja, ekkelt. :( Eller alle typer stinkeost som jeg går i bakken av. :fy: Vilikkeha!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker alt, muggost, laks og alle typer tørket frukt. Alt går i grisen, som de sier 😃

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET er deg vel unt og da vet vi hvem som skal få ekstra porsjoner. :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg å jobbe på et psykiatrisk sykehus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ha tenkt meg et rekesmørbrød i morgen, så det tror jeg at jeg vil kose meg med da. :spise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Jeg kunne ha tenkt meg et rekesmørbrød i morgen, så det tror jeg at jeg vil kose meg med da. :spise: 

Vi sier nam nam.:spise::spise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jah...jeg gleder meg og NÅ må jeg ha kveldsmat og det gleder jeg meg også til. Har dere hatt det ok i dag da? :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

Jah...jeg gleder meg og NÅ må jeg ha kveldsmat og det gleder jeg meg også til. Har dere hatt det ok i dag da? :) 

Vi har hatt en ganske ok dag i dag, og vi håper at dagen din også har vært ok Hoppe.:klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt midt på treet. Ok altså. La meg og måtte stå opp igjen nå, så en times tid her...så kommer kanskje søvnen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Helt midt på treet. Ok altså. La meg og måtte stå opp igjen nå, så en times tid her...så kommer kanskje søvnen. :) 

Vi håper at du får sove godt i natt vår gode venn Hoppe.:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :) Håper også det. Jeg har tatt to reseptfrie avslappingsmedusiner fra apoteket, men de funker ikke. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Takk. :) Håper også det. Jeg har tatt to reseptfrie avslappingsmedusiner fra apoteket, men de funker ikke. :sukk: 

Vi ønsker deg en Godnatt, og vi håper at du snart får sove godt vår gode venn @Hoppetaujenta:gjesp::gjesp::sover::sover::klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og Takk. ;) 

Da innrømmer jeg at jeg helt offisielt har sluppet taket på Angelina Jordan. :sukk:  Hun er unik i seg selv, men nå ser jeg at hun poserer, åler og vrir seg og vil se ut som "alle de andre" hun også. Jeg syns det er trist å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Takk og Takk. ;) 

Da innrømmer jeg at jeg helt offisielt har sluppet taket på Angelina Jordan. :sukk:  Hun er unik i seg selv, men nå ser jeg at hun poserer, åler og vrir seg og vil se ut som "alle de andre" hun også. Jeg syns det er trist å se. 

Vi synes at hun har en fantastisk bra sangstemme.:nikke::nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, ikke noe galt med den. :) Jeg liker at folk er seg selv, for det pleier å være nok og ha særpreg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Joda, ikke noe galt med den. :) Jeg liker at folk er seg selv, for det pleier å være nok og ha særpreg. 

Der er vi helt enige med deg.:klappe::klappe::nikke::nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Takk og Takk. ;) 

Hun blir voksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Hun blir voksen. 

Ja, det var jo forventet det, men hvorfor skal alle se ut som Kardashians liksom? :vetikke: 
Da blir man jo bare nok en kopi. Bedre å være seg selv sånn som vi er i denne tråden. :nikke: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Ja, det var jo forventet det, men hvorfor skal alle se ut som Kardashians liksom? :vetikke: 
Da blir man jo bare nok en kopi. Bedre å være seg selv sånn som vi er i denne tråden. :nikke: 

Så lenge hun har det bra med seg selv så er det det viktigste tenker jeg :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm...og for at jeg skal ha det bra med meg selv, så slutter jeg å følge med i hennes liv. :) Alle er fornøyde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...