Hoppetaujenta Skrevet 13. januar Forfatter #23421 Del Skrevet 13. januar Ja, ekkelt. Eller alle typer stinkeost som jeg går i bakken av. Vilikkeha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. januar #23422 Del Skrevet 13. januar Jeg liker alt, muggost, laks og alle typer tørket frukt. Alt går i grisen, som de sier 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar Forfatter #23423 Del Skrevet 13. januar DET er deg vel unt og da vet vi hvem som skal få ekstra porsjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 13. januar #23424 Del Skrevet 13. januar Jeg kunne tenkt meg å jobbe på et psykiatrisk sykehus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar Forfatter #23425 Del Skrevet 15. januar Jeg kunne ha tenkt meg et rekesmørbrød i morgen, så det tror jeg at jeg vil kose meg med da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #23426 Del Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg kunne ha tenkt meg et rekesmørbrød i morgen, så det tror jeg at jeg vil kose meg med da. Vi sier nam nam. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar Forfatter #23427 Del Skrevet 15. januar Jah...jeg gleder meg og NÅ må jeg ha kveldsmat og det gleder jeg meg også til. Har dere hatt det ok i dag da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #23428 Del Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Jah...jeg gleder meg og NÅ må jeg ha kveldsmat og det gleder jeg meg også til. Har dere hatt det ok i dag da? Vi har hatt en ganske ok dag i dag, og vi håper at dagen din også har vært ok Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar Forfatter #23429 Del Skrevet 15. januar Helt midt på treet. Ok altså. La meg og måtte stå opp igjen nå, så en times tid her...så kommer kanskje søvnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #23430 Del Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Helt midt på treet. Ok altså. La meg og måtte stå opp igjen nå, så en times tid her...så kommer kanskje søvnen. Vi håper at du får sove godt i natt vår gode venn Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar Forfatter #23431 Del Skrevet 15. januar Takk. Håper også det. Jeg har tatt to reseptfrie avslappingsmedusiner fra apoteket, men de funker ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #23432 Del Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Takk. Håper også det. Jeg har tatt to reseptfrie avslappingsmedusiner fra apoteket, men de funker ikke. Vi ønsker deg en Godnatt, og vi håper at du snart får sove godt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar Forfatter #23433 Del Skrevet 15. januar Takk og Takk. Da innrømmer jeg at jeg helt offisielt har sluppet taket på Angelina Jordan. Hun er unik i seg selv, men nå ser jeg at hun poserer, åler og vrir seg og vil se ut som "alle de andre" hun også. Jeg syns det er trist å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #23434 Del Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Takk og Takk. Da innrømmer jeg at jeg helt offisielt har sluppet taket på Angelina Jordan. Hun er unik i seg selv, men nå ser jeg at hun poserer, åler og vrir seg og vil se ut som "alle de andre" hun også. Jeg syns det er trist å se. Vi synes at hun har en fantastisk bra sangstemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar Forfatter #23435 Del Skrevet 15. januar Joda, ikke noe galt med den. Jeg liker at folk er seg selv, for det pleier å være nok og ha særpreg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #23436 Del Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Joda, ikke noe galt med den. Jeg liker at folk er seg selv, for det pleier å være nok og ha særpreg. Der er vi helt enige med deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. januar #23437 Del Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Takk og Takk. Da innrømmer jeg at jeg helt offisielt har sluppet taket på Angelina Jordan. Hun er unik i seg selv, men nå ser jeg at hun poserer, åler og vrir seg og vil se ut som "alle de andre" hun også. Jeg syns det er trist å se. Hun blir voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar Forfatter #23438 Del Skrevet 15. januar Cid skrev (Akkurat nå): Hun blir voksen. Ja, det var jo forventet det, men hvorfor skal alle se ut som Kardashians liksom? Da blir man jo bare nok en kopi. Bedre å være seg selv sånn som vi er i denne tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. januar #23439 Del Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, det var jo forventet det, men hvorfor skal alle se ut som Kardashians liksom? Da blir man jo bare nok en kopi. Bedre å være seg selv sånn som vi er i denne tråden. Så lenge hun har det bra med seg selv så er det det viktigste tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar Forfatter #23440 Del Skrevet 15. januar Mhm...og for at jeg skal ha det bra med meg selv, så slutter jeg å følge med i hennes liv. Alle er fornøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå