Titania Skrevet 11. januar #23381 Del Skrevet 11. januar jukkapalme skrev (17 minutter siden): Tenkte at det må være mye verre enn P.M.S og så hadde du skrevet det litt lenger ned 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. januar #23382 Del Skrevet 11. januar Hoppetaujenta skrev (På 22.10.2024 den 16.42): Jeg kjenner akkurat nå at jeg er glad for at Dustin Hoffman fremdeles lever og har det bra. ❤️ ...og en gang før året er omme skal jeg se "Rain man" for første gang. Tror den er bra. Rain Man er knallbra 🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. januar #23383 Del Skrevet 11. januar jukkapalme skrev (6 timer siden): Karl Reverud er morsom. Harald Heide Steen også, husker ikke navnet på karakteren, men kjenner han best som dynamitt-harry 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #23384 Del Skrevet 11. januar Irak skrev (Akkurat nå): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. januar #23385 Del Skrevet 11. januar Hoppetaujenta skrev (På 3.1.2025 den 14.19): Han karen her kan bli løslatt i nær fremtid, tro det den som kan. Håper det blir et klart nei, men i følge hans advokat krever han en ny bolig MED KJELLER "for å oppbevare papirer" etc. Ja, jøssda! Han så skummel ut 😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 12. januar #23386 Del Skrevet 12. januar Irak skrev (På 11.1.2025 den 5.57): Han så skummel ut 😱 Han er skummel, og ett motbydelig udyr. Holdt dattra si fanget i kjelleren i flere år og mishandlet og voldtok henne på det groveste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 12. januar #23387 Del Skrevet 12. januar Irak skrev (På 11.1.2025 den 5.49): Rain Man er knallbra 🥳🥳🥳 Rakk du å se Rain Man i løpet av fjoråret, Hoppetaujenta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #23388 Del Skrevet 12. januar Phoenix Heart skrev (5 timer siden): Han er skummel, og ett motbydelig udyr. Holdt dattra si fanget i kjelleren i flere år og mishandlet og voldtok henne på det groveste. Burde aldri få slippe ut, tenk om han oppsøker de 😟 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 12. januar #23389 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (1 time siden): Burde aldri få slippe ut, tenk om han oppsøker de 😟 De lever på skjult adresse og han er dement. Tipper han skal bo under tilsyn og ikke sprade rundt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. januar #23390 Del Skrevet 12. januar Phoenix Heart skrev (7 timer siden): Han er skummel, og ett motbydelig udyr. Holdt dattra si fanget i kjelleren i flere år og mishandlet og voldtok henne på det groveste. Måtte han brenne godt og sakte i helvete, den syke, syke jævelen! 🤬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #23391 Del Skrevet 12. januar jukkapalme skrev (51 minutter siden): Måtte han brenne godt og sakte i helvete, den syke, syke jævelen! 🤬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar Forfatter #23392 Del Skrevet 12. januar Jeg har nok ikke tenkt på dette før, men nå gjorde jeg det og som bildet viser så har Bob Dylan hele 5+1 unger?!? En sortkledd liten tass som har nasal stemme og spiller gitar...jeg ante ikke at han hadde flere strenger å spille på. Ser ikke sånn direkte for meg bleieskift, mating og nattevåk med han der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #23393 Del Skrevet 12. januar Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Jeg har nok ikke tenkt på dette før, men nå gjorde jeg det og som bildet viser så har Bob Dylan hele 5+1 unger?!? En sortkledd liten tass som har nasal stemme og spiller gitar...jeg ante ikke at han hadde flere strenger å spille på. Ser ikke sånn direkte for meg bleieskift, mating og nattevåk med han der. Vi liker godt sangene til Bob Dylan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #23394 Del Skrevet 12. januar Hoppetaujenta skrev (44 minutter siden): Jeg har nok ikke tenkt på dette før, men nå gjorde jeg det og som bildet viser så har Bob Dylan hele 5+1 unger?!? En sortkledd liten tass som har nasal stemme og spiller gitar...jeg ante ikke at han hadde flere strenger å spille på. Ser ikke sånn direkte for meg bleieskift, mating og nattevåk med han der. Søte unger 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #23395 Del Skrevet 12. januar Boetica skrev (4 timer siden): De lever på skjult adresse og han er dement. Tipper han skal bo under tilsyn og ikke sprade rundt. Da glemmer han nok konstant hvor han skal uansett 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. januar #23396 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (4 minutter siden): Da glemmer han nok konstant hvor han skal uansett 😅 Han har det å ha kjeller som krav for bolig han skal bo i Er de sikker på at han ikke later som han er dement? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #23397 Del Skrevet 12. januar Sola de skrev (6 minutter siden): Han har det å ha kjeller som krav for bolig han skal bo i Er de sikker på at han ikke later som han er dement? Han er jo vel 90 år så han hadde vel ikke orket å styrt med alt det igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar Forfatter #23398 Del Skrevet 12. januar Er det noen som skulle ha levd resten av sitt liv i fengsel, så er det ham...og nei, jeg mener ikke Bob Dylan! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #23399 Del Skrevet 12. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Er det noen som skulle ha levd resten av sitt liv i fengsel, så er det ham...og nei, jeg mener ikke Bob Dylan! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #23400 Del Skrevet 12. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Er det noen som skulle ha levd resten av sitt liv i fengsel, så er det ham...og nei, jeg mener ikke Bob Dylan! Burde fått 20 år til, slik at det ikke var mulig for han å komme levende ut av fengsel. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå