jukkapalme Skrevet 10. september #22461 Del Skrevet 10. september Disney Adult skrev (10 minutter siden): Jaaa, var ute tidligere og plutselig kom det som en foss, måtte bare løpe hjem. Faktisk sinnsyke mengder, jeg rakk å bli helt gjennom våt i løpet av 5 minutter. Samme her. Var ute en tur og da jeg gikk ut regnet det nesten ikke noe, men så åpnet himmelen seg. Ble bokstavelig talt våt til skinnet selv om jeg hadde vært smart nok til å ta på meg regnjakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 11. september #22462 Del Skrevet 11. september Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i en tråd. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. september #22463 Del Skrevet 11. september jukkapalme skrev (21 timer siden): Samme her. Var ute en tur og da jeg gikk ut regnet det nesten ikke noe, men så åpnet himmelen seg. Ble bokstavelig talt våt til skinnet selv om jeg hadde vært smart nok til å ta på meg regnjakke. Cassidy Tvillingene synes også at det har regnet altfor mye nå i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. september Forfatter #22464 Del Skrevet 12. september Jeg tenker at høsten er lang og det er for tidlig å bli lei regn allerede nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. september #22465 Del Skrevet 12. september Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg tenker at høsten er lang og det er for tidlig å bli lei regn allerede nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. september #22466 Del Skrevet 12. september Jeg har aldri vært på konsert før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. september #22467 Del Skrevet 12. september Bittelitt ensomt i kveld😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. september Forfatter #22468 Del Skrevet 13. september Jeg har vært på kjempekonsert med stadion smekkfull av folk...det var så ubehagelig at jeg aldri mer vil gjøre akkurat det. Mye bedre med cd/øretelefoner i en god stol da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. september #22469 Del Skrevet 13. september Jeg har vært på 15-16 konserter (de aller fleste fra juni 2022 og til nå 😅), har billetter til 4 og en plan om å skaffe til 2 til. Også får man se hva annet som dukker opp 😝 Jeg er ikke veldig fan av folkemengdene, men samtidig er opplevelsen så annerledes en enn å høre det «på plate», så for min del er det veldig verdt det 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. september Forfatter #22470 Del Skrevet 13. september Jeg vet at jeg ikke skal smake på julemat før den første desember, men nå avviker jeg for en gangs skyld; jeg skal smake på julebrusvarianten (om jeg finner isen) og avgi min dom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. september #22471 Del Skrevet 13. september Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden): Jeg vet at jeg ikke skal smake på julemat før den første desember, men nå avviker jeg for en gangs skyld; jeg skal smake på julebrusvarianten (om jeg finner isen) og avgi min dom. Er jo ikke mat brus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. september Forfatter #22472 Del Skrevet 13. september IS med brussmak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. september #22473 Del Skrevet 13. september Frøkenfryden skrev (23 timer siden): Bittelitt ensomt i kveld😔 men du ække aleine, vi er mange som har det sånn 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. september Forfatter #22474 Del Skrevet 14. september Hmm...det er riktignok morgen, men jeg innrømmer at jeg kjenner på en tretthet ganske ofte. Høstslapphet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. september #22475 Del Skrevet 14. september Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Hmm...det er riktignok morgen, men jeg innrømmer at jeg kjenner på en tretthet ganske ofte. Høstslapphet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. september Forfatter #22476 Del Skrevet 14. september I dag er jeg døgnvill. Tror hele tiden at det er en ukedag og våkner på et vis når jeg skjønner at det er lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. september #22477 Del Skrevet 14. september Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): I dag er jeg døgnvill. Tror hele tiden at det er en ukedag og våkner på et vis når jeg skjønner at det er lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 14. september #22478 Del Skrevet 14. september mitt håp for vintern er Vintervennen, Karoline og Thea Caroline….. .. men nok omdetnå..fortsatt sommervenn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. september #22479 Del Skrevet 14. september Baktus2024 skrev (Akkurat nå): mitt håp for vintern er Vintervennen, Karoline og Thea Caroline….. .. men nok omdetnå..fortsatt sommervenn.. Hvem er de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 14. september #22480 Del Skrevet 14. september Cid skrev (1 minutt siden): Hvem er de? fiksjoner i min drømmeverden..fornøyd med svaret ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå