Cid Skrevet 19. juni #21881 Del Skrevet 19. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Rolling Stones....og andre band som har spreke folk oppi årene på scenen fremdeles. De har holdt på lenge da. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni Forfatter #21882 Del Skrevet 19. juni Joo, men allikevel. Når noen som alltid har vært der blir borte, da blir det kjempetrist. Tiden går og vi blir gamle alle sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 19. juni #21883 Del Skrevet 19. juni Noen ganger så tenker jeg på om noen brukere her egentlig er folk jeg kjenner i virkeligheten, og hvor rart og tilfeldig det ville vært🌞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juni #21884 Del Skrevet 19. juni powerpuffen skrev (18 minutter siden): Noen ganger så tenker jeg på om noen brukere her egentlig er folk jeg kjenner i virkeligheten, og hvor rart og tilfeldig det ville vært🌞 Hadde det vært så ille da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni Forfatter #21885 Del Skrevet 19. juni Jeg hadde ikke likt å bli kjent igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. juni #21886 Del Skrevet 19. juni Jeg har kjent igjen 3 stk jeg kjenner i det vanlige liv. Sier selvsagt ingenting, men gjenkjente hva som ble snakket om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. juni #21887 Del Skrevet 19. juni Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg hadde ikke likt å bli kjent igjen. Må snakke anonymt da 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juni #21888 Del Skrevet 19. juni Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Rolling Stones....og andre band som har spreke folk oppi årene på scenen fremdeles. Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Det kan komme til å skje noe plutselig med dem. Trenger ikke å ha sykdom. Livet tar slutt. Det blir trist. Cassidy Tvillingene er helt enige, men vi får håpe at vi har de her blant oss så lenge som mulig.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juni #21889 Del Skrevet 19. juni Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Joo, men allikevel. Når noen som alltid har vært der blir borte, da blir det kjempetrist. Tiden går og vi blir gamle alle sammen. Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg hadde ikke likt å bli kjent igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 19. juni #21890 Del Skrevet 19. juni 5 hours ago, Hoppetaujenta said: Jeg hadde ikke likt å bli kjent igjen. Jeg tror jeg vet din hemmelige identitet muahaha ha ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 19. juni #21891 Del Skrevet 19. juni 22 hours ago, KnekkeBørre said: Jeg er undervektig. En spinkel pepperkake basically litt brent og lett å knekke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juni #21892 Del Skrevet 20. juni Jeg synes at tanken på å få Alzheimers eller demens er skumlere enn døden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. juni #21893 Del Skrevet 20. juni No1*No1 skrev (19 timer siden): En spinkel pepperkake basically litt brent og lett å knekke?? Kjevlet litt for tynn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. juni #21894 Del Skrevet 20. juni Cid skrev (2 timer siden): Jeg synes at tanken på å få Alzheimers eller demens er skumlere enn døden. Det er jo ganske stor sjanse for å få det. Og det ender med døden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juni #21895 Del Skrevet 20. juni Boetica skrev (1 time siden): Det er jo ganske stor sjanse for å få det. Og det ender med døden. Hvis det ligger til i familien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. juni #21896 Del Skrevet 20. juni Cid skrev (19 minutter siden): Hvis det ligger til i familien. Det er ganske så uforutsigbart, alle kan få det om de lever lenge nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juni #21897 Del Skrevet 20. juni Boetica skrev (3 minutter siden): Det er ganske så uforutsigbart, alle kan få det om de lever lenge nok. Heldigvis ikke noe familien min har slitt med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. juni #21898 Del Skrevet 20. juni Cid skrev (Akkurat nå): Heldigvis ikke noe familien min har slitt med. Noe skal vi dø av, det eneste som er rimelig sikkert, er at det ikke blir trivelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juni #21899 Del Skrevet 20. juni Boetica skrev (1 minutt siden): Noe skal vi dø av, det eneste som er rimelig sikkert, er at det ikke blir trivelig. Spørs om man ikke bare sovner inn, da vet man ingenting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. juni #21900 Del Skrevet 20. juni Cid skrev (1 minutt siden): Spørs om man ikke bare sovner inn, da vet man ingenting. Det er vel få som gjør det uten å lide på forhånd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå