Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Jeg er glad for at jeg ikke forsøkte å bli artist. Det hadde gått dårlig. :sukk: 

Kunne blitt en rapper

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Jeg er glad for at jeg ikke forsøkte å bli artist. Det hadde gått dårlig. :sukk: 

Sikker?

Du kunne ha lagd noe a la dette her

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (2 timer siden):

Kunne blitt en raper

Ja, det kunne jeg vel klare et par ganger. :tommelopp: På norsk, altså. :opplyser: 

Entern skrev (2 timer siden):

Sikker? Du kunne ha lagd noe a la dette her

Ehh...jeg er sikker. :laugh: 

• Hjerte 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Jeg har kjøpt jordbær og skal kose meg med de senere sammen med fløte og litt sukker. 

Skrevet

Det skal jeg kjøpe i morgen...og en liten pinneis til lønsj og en stor boksis med hjem litt senere. 
Snart er det helg. :nigo: 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har vasket opp og skylt mine nye tallerkener for hånd da de er litt store for oppvaskmaskin.   :smilyblomst:

• Liker 1
Skrevet

Joanna Lumley har faktisk blitt utnevnt til "dame" i år. Ab Fab! sier jeg! 🥂 :biggrin: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Joanna Lumley har faktisk blitt utnevnt til "dame" i år. Ab Fab! sier jeg! 🥂 :biggrin: 

Har ikke hun alltid vært? :fnise: 

Skrevet

Jovisst har hun alltid vært det og serien med ab fab-gjengen er en favoritt hos meg. :rodmer: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

Jovisst har hun alltid vært det og serien med ab fab-gjengen er en favoritt hos meg. :rodmer: 

Ab fab høres ut som et magetrimapparat fra Tv-shop anno 1994😝😂

Skrevet

Meget mulig, men det var en serie og en film om to venninner av det spesielle slaget og det fikk meg til å le som bare det... Alkoholsk forviklingskomedie. Absolutt ikke egnet for alle, men meg selv falt så lang jeg var for alt sammen. :Knegg:
Absolutely_Fabulous_series_1_DVD.png

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (13 timer siden):

Hoppetaujenta skrev (55 minutter siden):

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Meget mulig, men det var en serie og en film om to venninner av det spesielle slaget og det fikk meg til å le som bare det... Alkoholsk forviklingskomedie. Absolutt ikke egnet for alle, men meg selv falt så lang jeg var for alt sammen. :Knegg:

Stor fan av den serien :) 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Hørt om men ikke sett 

Skrevet (endret)

Enda jeg jo ikke lever sånn, så er det en inderlig gjenkjennelse og glede over deres krumspring. 
Kan ikke tolke det som annet enn at jeg kan ha levd lignende utsvevinger i tidligere liv. :fnise: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Jeg vet , og så på! Bare ikke hørt forkortelsen ab fab😆

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (4 minutter siden):

Hørt om men ikke sett 

Kjempebra serie, må sees!!!!! 👍

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Enda jeg jo ikke lever sånn, så er det en inderlig gjenkjennelse og glede over deres krumspring. 
Kan ikke tolke det som annet enn at jeg kan ha levd lignende utsvevinger i tidligere liv. :fnise: 

Jeg syntes bittelitt synd på Julia Sawalhas karakter da :sukk::fnise:

Skrevet

Ja, men hun hadde sin misjon for å holde balansen i familien. Fikk seg en afrikaner til mann og en unge etter hvert. :) 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Ja, men hun hadde sin misjon for å holde balansen i familien. Fikk seg en afrikaner til mann og en unge etter hvert. :) 

Ja gikk jo bra med henne :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg gleder meg til den ene teknikeren kommer tilbake fra ferie, for da blir torsdagstradisjonen med sushi/kylling startet opp igjen, og jeg slipper å luske meg til McD fordi jeg ikke vil ha tørre knekkebrød til lunch HELE uka 🙈

Litt dårlig selvkontroll inni der også, ja 😛 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...