AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #1 Skrevet 5. februar 2018 Hei. Dette gjelder det å bli kjent via singelgrupper på Facebook, Møteplassen, Sukker og sånt. Hvorfor er det så mange damer som ikke svarer når jeg kontakter dem, og hvis dem ikke vil ha kontakt lenger så kutter dem ofte bare ut å svare meg. Syns ikke sånt er realt, men er jo voksne personer. Og ja, jeg oppfører meg høflig og orderntlig, og ser ganske bra ut å, så jeg burde ikke skremme bort noen. Handler om å behandle andre på en måte som dem selv ønsket å bli behandlet på syns jeg. Og ingen liker vel bare taushet tilbake. Anonymkode: 6d230...d6b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #2 Skrevet 5. februar 2018 Damer blir kontaktet av maange karer som ikke tar nei for et svar.. Så svarer hun ikke så lar du det være. Anonymkode: 00648...32f 9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #3 Skrevet 5. februar 2018 Skriver du bare hei? Tror du har bedre sjans for å få svar om du skriver noe personlig og nevner noe du har lest på profilen etc. Da viser du at du er interessert i akkurat den personen og ikke skriver til alle. Anonymkode: e58d8...075 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. februar 2018 #4 Skrevet 5. februar 2018 Fordi de ikke er interessert.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #5 Skrevet 5. februar 2018 Fordi de ikke er interessert. Mer tydelig hint kan det jo ikke få blitt. Anonymkode: 40c05...dda 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #6 Skrevet 5. februar 2018 Fordi de får meldinger fra 470 andre menn og har ikke tid til slike høflighetsfraser. De er menneskerase også. Anonymkode: 3056e...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #7 Skrevet 5. februar 2018 *mennesker 😂 Anonymkode: 3056e...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #8 Skrevet 5. februar 2018 Det er fordi menn opprettet en kjip tradisjon med ghosting, der vi kvinner gikk lei av å være grei og real etterhvert. Så nå er vi like kjip som payback. Sorry for at uskyldige må lide. Men dette er noe du må ta med dine medmenn. Anonymkode: c80be...e2f 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #9 Skrevet 5. februar 2018 Grunner til at jeg ikke svarer : de beskriver seg selv som totalt motsatt av det jeg skriver jeg ser etter, ekstremt lavt matchtall, ingen eller lite info på profilen, ikke noe bilde, folk som har tvilsomt nick (vet ikke hva som er verst av Papsen og Sexyboy) eller tvilsomme bilder. En gang hadde jeg lest så mange klager over at folk ikke en gang gadd å svare nei takk, så jeg sendte en høflig avvisning til en som hadde overøst meg med komplimenter flere ganger. Fikk tilbake et "hyggelig" svar der han spurte hva jeg trodde jeg var, jeg måtte ikke tro jeg var så pen og han hadde ikke akkurat tenkt å gifte seg med meg. Og så hadde han blokkert meg, så jeg ikke fikk svart på det. Derfor svarer jeg ikke i det hele tatt hvis jeg ikke er interessert. Anonymkode: 8c2b9...d97 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #10 Skrevet 5. februar 2018 36 minutter siden, AnonymBruker said: Så nå er vi like kjip som payback. Herregud så barnslig ... Anonymkode: 48f7b...42f
SunnivaOslo Skrevet 5. februar 2018 #11 Skrevet 5. februar 2018 Det går jo ikke ann å skrive noe enkelt som "jeg føler vi ikke er en match". Da blir de dritsure,kaller deg ting og skriver nedsettende. Jeg tror det er få menn som kan svare "den er grei"e.l de fleste blir bare sure. 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #12 Skrevet 5. februar 2018 46 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Det går jo ikke ann å skrive noe enkelt som "jeg føler vi ikke er en match". Da blir de dritsure,kaller deg ting og skriver nedsettende. Jeg tror det er få menn som kan svare "den er grei"e.l de fleste blir bare sure. Dette er desverre sant og nok et område vi kvinner møter i hverdagen der menn tror at de har eierett på oss og prøver å nedrakke oss og true oss når vi setter grenser og avslår høflig. Anonymkode: 40c05...dda 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #13 Skrevet 5. februar 2018 Jeg lot være å svare da jeg nettdatet rett og slett fordi jeg foretrekker det selv. Får jeg ikke noe svar tar jeg hintet. Synes det høres mye verre ut å få en forklaring på hvorfor fra en jeg aldri har møtt. Anonymkode: 0e9cf...ada 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #14 Skrevet 5. februar 2018 Hvor gammel er du? Og i hvilke situasjoner av tema er det damene slutter å respondere? Om det er etter "hei" så er det forståelig at man bare ikke gidder,men om det er en spesiell måte du fremtrer på i samtalen, så kan det fort ha en sammenheng. Har du mye skrivefeil eller skriver du på dialekt. Da hadde jeg stoppet å svare etterhvert... :/ Anonymkode: c5e04...757 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #15 Skrevet 5. februar 2018 Jeg svarer alltid høflig tilbake på høflige og fine meldinger. Jeg kan f.eks. si at jeg nå dager en annen som jeg har tro på. Da svarer alltid mannen lykke til videre. Men jeg har opplevd selv å bli ghostet, og det er ingen god følelse. Men hintet tar jeg da, kan vel ikke sies mer tydelig enn det... Anonymkode: 8cfb2...f8e 1
Elaine Marley Skrevet 5. februar 2018 #16 Skrevet 5. februar 2018 Fordi jeg ikke gidder sure miner. Om jeg for eksempel merker at han ikke gidder å vise interesse tilbake så gidder jeg faktisk ikke å anstrenge meg eller høflig avvise dem. Det skjer noen ganger at menn tar kontakt selv om de egentlig ikke er interesserte, virker det som, og da gidder jeg ikke. Andre ganger bare dør samtalen uten at det var meningen, og da går det begge veier. Det å svare hver gang noen skriver "hei" og jeg ikke synes han virker interessant gidder jeg ikke. Man kan aldri vite hvem som klikker i vinkel og ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #17 Skrevet 5. februar 2018 Jeg syns det er ufint å slutte å svare når man først har oppnådd kontakt og har skrevet med hverandre mer enn bare "hei" og "hvordan går det" og "hva driver du med i dag, da" og "ellers?" Og så syns jeg det er vanlig høflighet å svare om man ikke er interessert, slik at den andre ikke sitter og venter. Det finnes sikkert flere enn meg som IKKE får hundrevis av meldinger og som skriver med én av gangen. Men, har også vært borti menn som ikke tar en vennlig avvisning så pent. Dette var sikkert en som hadde fått mange avslag og jeg var muligens den siste i rekken (eller kanskje han bare syns jeg var stygg, selvfølgelig), men da jeg skrev tilbake at det var hyggelig med melding, men at jeg ikke ønsket videre kontakt så fikk jeg tilbake "til og med buruglene på match er avvisende" En som heller var litt artig tilbakemelding var en som sendte en slesk melding om "Det var da et kåt blikk jeg så på det bilde." "Nei, du så feil. Neste." "Hahahahaha. Kult svar." Så det er forskjell på hvordan man tar avvisning også. Jeg syns uansett at de som får meldinger som inneholder litt mer enn bare "hei", og spesielt hvis man har begynt å skrive med hverandre, bør være så voksne at de svarer at de ikke er interessert. Og det går til og med an å være hyggelig når man sier at man ønsker å avslutte. Anonymkode: 9c0da...d6b 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #18 Skrevet 5. februar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Dette gjelder det å bli kjent via singelgrupper på Facebook, Møteplassen, Sukker og sånt. Hvorfor er det så mange damer som ikke svarer når jeg kontakter dem, og hvis dem ikke vil ha kontakt lenger så kutter dem ofte bare ut å svare meg. Syns ikke sånt er realt, men er jo voksne personer. Og ja, jeg oppfører meg høflig og orderntlig, og ser ganske bra ut å, så jeg burde ikke skremme bort noen. Handler om å behandle andre på en måte som dem selv ønsket å bli behandlet på syns jeg. Og ingen liker vel bare taushet tilbake. Anonymkode: 6d230...d6b ..også klager de over; "hvor er de ordentlige mennene?", og "er han interessert bør han vise det" Anonymkode: b2808...9e5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #19 Skrevet 5. februar 2018 jeg fikk supergod kontakt med en fyr. Så fant jeg ut via via at han var konemishandler, så da var det lett å ghoste han tvert. Ellers gidder jeg ikke svare alle som skriver.. kun for å avvise de. Vanligvis sier jeg noe dersom jeg har møtt noen eller liknende. Anonymkode: cb396...ec2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå