AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #1 Skrevet 5. februar 2018 Hei! Jeg har jobbet over 2 og 1/2 år i butikker med samme tariffavtale (1 år i en butikk og nå over to år i min nåværende jobb). Har ikke gått opp i lønnstrinn ennå. Jeg kontaktet sjefen i fjor sommer angående dette, for jeg lurte på om jeg skulle gå opp et trinn da. Hun sendte mail til hovedkontoret for å spørre, men det gikk mnd etter mnd uten svar. Rett før jul tok jeg kontakt igjen for da hadde jeg kontaktet Handel og Kontor, og de hadde reknet ut at jeg skulle ha gått opp et trinn. Hun sendte dokumentet med Handel og Kontor + alt av lønnslipper fra den første butikkjobben min. Nå har det gått nesten to mnd og jeg har fortsatt samme lønn. Jeg VET at jeg skal gå opp i lønn uansett nå, men hva skal jeg gjøre når det ikke skjer? Og de svarer ikke? Og jeg får sikkert ikke etterbetalt det jeg har tapt? Anonymkode: 50ae7...5b6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #2 Skrevet 5. februar 2018 Du får etterbetalt. Ta direkte kontakt med lønningskontoret. Det er deres ansvar Anonymkode: e49e1...e19
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #3 Skrevet 5. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får etterbetalt. Ta direkte kontakt med lønningskontoret. Det er deres ansvar Anonymkode: e49e1...e19 Takk for svar! Men vet ikke om jeg bør å ta kontakt selv. Jeg begynte nemlig i en julejobb i en annen butikk for noen mnd siden. Der fikk jeg heller ikke riktig lønn, og jeg fikk beskjed av sjefen at jeg skulle kontakte Handel og Kontor selv. Det gjorde jeg og så sendte jeg det til lønningskontoret. Det fikk sjefen vite og hun klikket og kjeftet på meg. Heldigvis får jeg riktig lønn der nå, men ikke på den faste jobben jeg har hatt i over to år nå. Anonymkode: 50ae7...5b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå