AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #1 Skrevet 5. februar 2018 dere som har vært på intervju og blitt stilt dette spm hvordan har dere svart på det? Anonymkode: cf64d...34e
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #2 Skrevet 5. februar 2018 Det er viktig at det er faktisk negative ting, og at du ikke prøver deg på å egentlig si noe som er positivt med "forkle" det som en negativ ting. Samtidig som du ikke skal fortelle katastrofalt negative ting. Jeg sier som regel at jeg er litt for redd for å spørre om hjelp og være til bry, så jeg sitter alt for lenge og prøver å få ting til før jeg spør andre om hjelp (noe som gjør at jeg kaster bort masse verdifull tid). Så henger jeg meg litt for mye opp i å finne den Optimale måten å gjøre ting på, i stedet for å velge en mer enn god nok måte som kanskje ikke er like optimal, men mye raskere å gjennomføre (igjen, jeg kaster bort tid). Og at jeg kan være konfliktsky. Anonymkode: 3db8c...ef3
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 5. februar 2018 #3 Skrevet 5. februar 2018 Som AB over skriver, ikke si positive ting forkledd som negative, type "jeg er altfor flink" eller "ekstrem perfeksjonist". Det er det veldig mange som sier, og intervjuer gjennomskuer det selvsagt med én gang. Men du må selvsagt ikke komme med dine aller verste sider heller. Ta noen av dine minst alvorlige negative sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå