Gå til innhold

Hvilket undertøy(seamless/uten kanter) til gjennomsiktige løpetights?

Gjest LudoAllis

Anbefalte innlegg

Åh det der er så irriterende når man har kjøpt en ny thigts og det viser seg å være en gjennomsiktig en, vanskelig å finne tykke nok! Merkelig fenomen, ser mange rumper på senteret her og gitt. Men jeg har et tips, plukket det opp fra en mann på spinning,han hadde thights med en shorts over! Jaja ikke så pent men viktigste er å ikke føle seg naken på trening og være komfortabel. Kjøpte adidas shorts for menn i syden i sommer og den bruker jeg nå over sånne thigts som enten i starten er gjennomsiktige eller blir det etter vask og da kan brukes lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 hours ago, AnonymBruker said:

Bruker aldri undertøy under tightsen, problemet løst. Jeg går stortsett i Casuall eller 2XU tights.

Anonymkode: e81f4...418

Problemet er jo ikke løst for de som ser anusen og glufsa di når du bøyer deg!

Hvis du er dame da. Hvis du er mann blir det enda verre, for da ser man både anus og alt mulig annet. Noen trenger seriøst å lære seg at de andre på treningssenteret er der for å trene i fred og anstendighet. Ikke for å tegne detaljerte politiskisser av tissefantene deres med blodårer og nøyaktig plassering av hvert punghår.

Anonymkode: 1427b...b8a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er dame da. Hvis du er mann blir det enda verre, for da ser man både anus og alt mulig annet. Noen trenger seriøst å lære seg at de andre på treningssenteret er der for å trene i fred og anstendighet. Ikke for å tegne detaljerte politiskisser av tissefantene deres med blodårer og nøyaktig plassering av hvert punghår.

Hvorfor ser man ikke anus på kvinner når de går uten undertøy i tights? Så vidt jeg vet sitter den på samme sted på begge kjønn. Jeg har ikke lyst å se den uansett hvilket kjønn det er. 

Finnes tights for menn som har en trusedel i tightsen. Med et ekstra lag bomulsstoff. 

Anonymkode: 105a2...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må dere glo inn i skrittet på dem som trener?? Dessuten har jeg tilgode å se tights som er så gjennomsiktige at enn ser både glufsa og rumpa.

Anonymkode: 338ac...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker aldri noe under tightsen. Bruker veldig tighte kompresjonstights og det gir meg følelse av å ha på meg bleie hvis jeg har noe under, i hvert fall noe mer enn en ren gstring som jo heller ikke dekker til noe og således ikke har noen hensikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt å bry dere om tightsen er litt gjennomsiktig, ta det som et kompliment hvis noen titter. Tights er jo guds gave til kroppen, uansett fasong og form blir dere (jenter) lekre i en flott tights...

Jeg løper uten noe under tightsen, en deilig frihetsfølelse. Men bruk gjerne en string under til glede for meg.. :)

Anonymkode: 36e4e...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...