Gjest LudoAllis Skrevet 5. februar 2018 #1 Del Skrevet 5. februar 2018 Kjøpte tights i en modell som vanligvis ikke er gjennomsiktig(Nike Epic Lux), men denne ser jeg altså trusa gjennom når jeg bøyer meg Fant selvsagt ut av det etter jeg hadde brukt den en gang og ikke kan bytte. Vanligvis bruker jeg cheekytruser uten kant/søm- men tror jeg trenger en mer dekkende boxeraktig undertøy til denne tightsen. Den må være sort, sømløs, uten stram/fast strikk i livet og funke til aktiv trening. Har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #2 Del Skrevet 5. februar 2018 Jeg bruker string / gstreng og drar de like høyt som tightsen... er det et alternativ? Evt så drar jeg de med brasiliansk snitt ganske høyt opp så de ikke synes. Anonymkode: 7b9db...571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudoAllis Skrevet 5. februar 2018 #3 Del Skrevet 5. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker string / gstreng og drar de like høyt som tightsen... er det et alternativ? Evt så drar jeg de med brasiliansk snitt ganske høyt opp så de ikke synes. Anonymkode: 7b9db...571 Nei, jeg tenkte mest at det skulle bli mindre innsyn - vil heller ha synlig truse enn rumpe Jeg ser endel rumpesprekker på trening(både gstringen, hvilken type det er - og selve bakenden) gjennom stoffet på tightser - så tenkte at jeg skulle unngå akkurat det. Foretrekker cheekies foran gstring om det først er innsyn, men skulle gjerne hatt noe som dekker hele bakenden uten å ha sømmer som lager veldig synlige kanter. Mulig det ikke finnes, har foreløpig bare funnet noen alternativer som er ganske tykke i stoffet og veldig lave på livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #4 Del Skrevet 5. februar 2018 50 minutter siden, LudoAllis skrev: Nei, jeg tenkte mest at det skulle bli mindre innsyn - vil heller ha synlig truse enn rumpe Jeg ser endel rumpesprekker på trening(både gstringen, hvilken type det er - og selve bakenden) gjennom stoffet på tightser - så tenkte at jeg skulle unngå akkurat det. Foretrekker cheekies foran gstring om det først er innsyn, men skulle gjerne hatt noe som dekker hele bakenden uten å ha sømmer som lager veldig synlige kanter. Mulig det ikke finnes, har foreløpig bare funnet noen alternativer som er ganske tykke i stoffet og veldig lave på livet. Jeg brukte en del hipster / boxere før. Kanskje det blir finest om de er i fargen beige? Mine var svarte og da så jeg kanten. Anonymkode: 7b9db...571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #5 Del Skrevet 5. februar 2018 Jeg bruker hipstere og bryr meg bokstavelig talt ræva i om noen ser en trusekant. Er vel bedre med trusekant enn ingen truse. Betyr vel bare at en kler seg tekkelig Anonymkode: d35cb...b15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #6 Del Skrevet 5. februar 2018 Pierre Robert. Hudfarget. Microfiber. Anonymkode: eba47...8cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudoAllis Skrevet 5. februar 2018 #7 Del Skrevet 5. februar 2018 (endret) Altså- poenget er ikke hovedsakelig at en kant synes. Men- at tightsen blir gjennomsiktig og vise trusa/hud ved squats/stretching etc. Det ser jeg på mange andre og, og HELE rumpa med hud og alt synes som i en strømpebukse med lavere denier. Og det synes jeg er såpass lite flatterende at jeg lurte på om noen hadde tips til heldekkende truser som er gode og sømløse. Mulig jeg forklarer meg dårlig eller er den eneste som plages av å gå med gjennomsiktig tights Jeg bruker jo kantløse truser, men de dekker jo bare halve rumpa og vil dermed vise halve rumpa når jeg bøyer meg. Endret 5. februar 2018 av LudoAllis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudoAllis Skrevet 5. februar 2018 #8 Del Skrevet 5. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Pierre Robert. Hudfarget. Microfiber. Anonymkode: eba47...8cc De er veldig gode, men foreløpig har jeg bare funnet cheekies. Vet du om de finnes i boxere som dekker mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudoAllis Skrevet 5. februar 2018 #9 Del Skrevet 5. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg brukte en del hipster / boxere før. Kanskje det blir finest om de er i fargen beige? Mine var svarte og da så jeg kanten. Anonymkode: 7b9db...571 Altså at beige gir effekt så man ikke «ser» huden? Har kun brukt sorte nemlig- sikkert dumt spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #10 Del Skrevet 5. februar 2018 3 minutter siden, LudoAllis skrev: De er veldig gode, men foreløpig har jeg bare funnet cheekies. Vet du om de finnes i boxere som dekker mer? Lindex har sånne sømløse truser i flere varianter. https://www.lindex.com/no/undertoey/truser/shop-by-function/invisible/7068890/Classic-regular-truse/ https://www.lindex.com/no/undertoey/truser/shop-by-function/invisible/7195445/Classic-regular-truse/ Anonymkode: 65af7...e8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #11 Del Skrevet 5. februar 2018 Beste er å gå uten noe under. Ikke bry deg om hva andre synes om det! Anonymkode: 6fb62...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudoAllis Skrevet 5. februar 2018 #12 Del Skrevet 5. februar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beste er å gå uten noe under. Ikke bry deg om hva andre synes om det! Anonymkode: 6fb62...150 Mhm. Tenker meg at du liker når damer gjør det Kall meg rar, men jeg foretrekker at folk ikke glor ————————————— Ang link til Lindestruser: De Lindextrusene har jeg som PMStruse, men synes de sklir litt down there- men tror de kan funke i mindre størrelse og kanskje teste i beige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #13 Del Skrevet 5. februar 2018 3 minutter siden, LudoAllis said: Mhm. Tenker meg at du liker når damer gjør det Kall meg rar, men jeg foretrekker at folk ikke glor ————————————— Ang link til Lindestruser: De Lindextrusene har jeg som PMStruse, men synes de sklir litt down there- men tror de kan funke i mindre størrelse og kanskje teste i beige Jeg har faktisk brukt herreboxershorts med compression, altså sånne som er til trening. Har noen i cropped versjon, fra et merke som heter odlo, kjøpte de i USA. https://www.snowinn.com/ski-store/odlo-essentials-seamless-light-boxer/136526205/p?utm_source=google_products&utm_medium=merchant&id_producte=5273809&country=no&gclid=EAIaIQobChMIrs3-3LuP2QIVy44YCh084gtWEAYYAiABEgJB2fD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 6ea53...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudoAllis Skrevet 5. februar 2018 #14 Del Skrevet 5. februar 2018 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har faktisk brukt herreboxershorts med compression, altså sånne som er til trening. Har noen i cropped versjon, fra et merke som heter odlo, kjøpte de i USA. https://www.snowinn.com/ski-store/odlo-essentials-seamless-light-boxer/136526205/p?utm_source=google_products&utm_medium=merchant&id_producte=5273809&country=no&gclid=EAIaIQobChMIrs3-3LuP2QIVy44YCh084gtWEAYYAiABEgJB2fD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 6ea53...aa7 Åh, takk! Den så igrunnen genial ut! Tror jeg har sett det merket i butikk her og. Endret 5. februar 2018 av LudoAllis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #15 Del Skrevet 6. februar 2018 Jeg bruker adidas fotballtights under lange tights. Funker for meg, men man ser de hvite stripene gjennom stoffet. Anonymkode: f8d55...ede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 6. februar 2018 #16 Del Skrevet 6. februar 2018 Nå er det ikke det du spør om, men hva med å bruke en tights som ikke er gjennomskinnelig?? Er veldig enig at det er ulekkert med gjennomskinnelig, jeg glor jo ikke med vilje på andre folk, men d\hender man får ufrivillig insyn.... String er enda verre synes jeg, da ser man jo hvordan den går inn i rumpa, yuk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #17 Del Skrevet 6. februar 2018 Jeg bruker Pierre Robert sine treningsboksere. Ja, det blir kant av det, men de er relativt tynne, og de dekker godt. Under en thights tviler jeg på at man helt kan unngå kant, rett og slett. Anonymkode: 6809c...6fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #18 Del Skrevet 6. februar 2018 16 timer siden, LudoAllis skrev: Altså at beige gir effekt så man ikke «ser» huden? Har kun brukt sorte nemlig- sikkert dumt spørsmål Ja jeg vil tro det, jeg bruker det knepet til noe gjennomsiktige topper og da er beige BH det beste. Hvit under hvitt forsterker fargen og svart under svarte topper forsterker fargen feks. Hørt om noen som foretrekker svart under hvitt feks, men det har jeg ikke prøvd selv. Anonymkode: 7b9db...571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #19 Del Skrevet 6. februar 2018 Hvis tightsen eller strømpebuksa er gjennomsiktig. Så er jo ikke spørsmålet hva du skal bruke UNDER. Spørsmålet hva du skal bruke OVER! Anonymkode: 105a2...a95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #20 Del Skrevet 7. februar 2018 Bruker aldri undertøy under tightsen, problemet løst. Jeg går stortsett i Casuall eller 2XU tights. Anonymkode: e81f4...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå