MammaFiera Skrevet 5. februar 2018 #1 Del Skrevet 5. februar 2018 Heisann dere:) Noen som har en enkel (gratis) strikke oppskrift på en bleiebukse/shorts? Kan godt være med knapper,eller som bilde’ish.... Setter veldig pris på tips:) bfo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaFiera Skrevet 5. februar 2018 Forfatter #2 Del Skrevet 5. februar 2018 På norsk;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #3 Del Skrevet 5. februar 2018 Timianshortsen (frktinemor) den kan strikkes både med mønster og uten. ellinors bleiebukse (petiteknit). Anonymkode: 81dc3...629 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaFiera Skrevet 5. februar 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 5. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Timianshortsen (frktinemor) den kan strikkes både med mønster og uten. ellinors bleiebukse (petiteknit). Anonymkode: 81dc3...629 Takk for tips, kansje du har link eller hvor jeg finner disse?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #5 Del Skrevet 5. februar 2018 Garnstudio har hundrevis av gratis mønstre. Finnes og facebookgrupper og gratis strikkebøker til utlån på biblioteket. Anonymkode: d8723...2e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basil Skrevet 5. februar 2018 #6 Del Skrevet 5. februar 2018 14 minutter siden, MammaFiera skrev: Takk for tips, kansje du har link eller hvor jeg finner disse?:) https://www.ravelry.com/patterns/library/timianshortsen---the-timian-shorts petiteknit.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaFiera Skrevet 5. februar 2018 Forfatter #7 Del Skrevet 5. februar 2018 Tusen takk:):) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #8 Del Skrevet 7. februar 2018 Anonymkode: 436d6...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #9 Del Skrevet 7. februar 2018 På 5.2.2018 den 12.09, MammaFiera skrev: Takk for tips, kansje du har link eller hvor jeg finner disse?:) Når du får to så konkrete tips burde det være mulig å finne ut av det uten linker. Google er din venn...🙄 Anonymkode: d64bb...133 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaFiera Skrevet 8. februar 2018 Forfatter #10 Del Skrevet 8. februar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Når du får to så konkrete tips burde det være mulig å finne ut av det uten linker. Google er din venn...🙄 Anonymkode: d64bb...133 Helt enig men istedenfor å Google meg i hel (hadde jo faktisk undersøkt litt på forhånd før jeg spurte her !) så tenkte jeg bare å forhøre meg så kansje personen hadde linken tilgjengelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå