Gjest lillelou Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 Min superfantastisk gode,snille,elskbare,vakre og rett og slett deilige kjæreste har erklært at han vil gifte seg med meg! Jeg er helt omtåket for tida- det kom som et resultat av en "hvor er vi, og hvor skal vi hen"-samtale....ting er fortsatt veldig på planleggingsnivå, og foreløbig dato satt til "høsten 2006".*kvitre,kvitre...tihi....*.....føler neeesten for å begynne å planlegge heftig allerede....hva gjør jeg nå?Åpne bryllupsdagbok, er det for tidlig,eller? *svever bort til kjøleskapet for å finne noe kald juice å roe seg ned med*. Aiaiai...det er en Stor Ting i Livet, det her....
MiniMjau Skrevet 10. februar 2005 #2 Skrevet 10. februar 2005 La meg være den første til å gratulere! :-)
linky Skrevet 10. februar 2005 #5 Skrevet 10. februar 2005 Gratulerer så masse... er det ikke en deilig følelse vel..
TeddyToria Skrevet 10. februar 2005 #6 Skrevet 10. februar 2005 GRATULERER!!! Så herlig gøy!!! Er dere forlovet da, eller planlegges en "offisiell" forlovelse i nær fremtid?!? Åh, lykke lykke til - håper du får deg dagbok da... Men hvis det er helt sikkert at dere nå gifter dere, selv om datoen ikke er fastsatt, så er det da vel aldri for tidlig! Uansett, her i forumet kan du jo plukke opp en rekke med gode tips, ideer og la deg inspirere! *drømme drømme* :-)
Siam Skrevet 10. februar 2005 #7 Skrevet 10. februar 2005 Gratulerer så mye! Du har en herlig planleggingstid foran deg. For ikke snakke om den fantastiske dagen. Du har mye å glede deg til!
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2005 #8 Skrevet 10. februar 2005 Gratulerer så mye! Det er flere 2006-bruder som er godt i gang med planleggingen og som har startet dagbok så heng deg på
Gjest lillelou Skrevet 10. februar 2005 #9 Skrevet 10. februar 2005 Tusen takk for alle gratulasjoner,det varmer! TeddyToria; Det "offisielle" ned-på-kne-med-ringen-i-handa-frieriet har ikke kommet, enda, men min kjæreste går rundt og ser utrolig luuuur ut, nynner brudemarsjer og viser meg bilder av glorete ringer på nettet..."det ER en sånn du har lyst på, er det ikke?"....jeg vet det er rett rundt hjørnet, og vil ikke mase, men gi han ro til å finne sin egen form på det (som jeg selvsagt er sikker på kommer til å bli fantastisk...). Det som for øvrig diskuteres heftigst er hvilken FORM vi skal ha på bryllupet-Han er ikke glad i laaange middager med sanger og taler, og jeg kunne også tenke meg noe litt anderledes.Men, vi blir nok enige ...og har goood til å planlegge på!
TeddyToria Skrevet 10. februar 2005 #10 Skrevet 10. februar 2005 Åhhh! Blir bare helgira på dine vegne jeg! Gleder meg så stort til min egen dag, men akkurat nå er hodet mitt et eneste kaos... Men, super romlemantisk da, at kjæresten din nynner sanger og tydelig planlegger et eller annet! Nei, du får bare ha is i magen...
Gjest Brud2005 Skrevet 10. februar 2005 #12 Skrevet 10. februar 2005 Gratulerer så mye! Lag dagbok, det er så gøy!
Olifant Skrevet 10. februar 2005 #13 Skrevet 10. februar 2005 Gratulerer!!!! Gratulerer!!!! :blomst_opp:
kristine75 Skrevet 10. februar 2005 #15 Skrevet 10. februar 2005 gratulerer så mye, gled deg til en lykkelig tid med forbredelser og masse kjærlighet
Ciara Skrevet 10. februar 2005 #16 Skrevet 10. februar 2005 Gratulerer! Når superfrieriet kommer må du love å gi oss hele historien!
Gjest Oktavia Skrevet 10. februar 2005 #18 Skrevet 10. februar 2005 Gratulerer gleder meg til det blir min tur -Oktavia-
Gjest lillelou Skrevet 11. februar 2005 #20 Skrevet 11. februar 2005 Kjempetusentakk alle sammen! Nå venter jeg bare og ser hva min søte pris finner på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå