Gå til innhold

Ullsokker

Anbefalte innlegg

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Fryser lett på beina, så hvilke ullsokker vil dere anbefale meg?

Skrevet

Lyngheia raggsokk (Stormberg butikk). Nettbutikken har kun herrestr igjen, men de finnes kanskje i damestr i fysisk butikk.

Anonymkode: 0d364...630

Skrevet

Eneste brukbare produktet til Kari Traa er ullsokkene hennes. 

Ellers slår ingenting hjemme strikka sokker. Men Pierre Roberts ullsokker er og brukbare.

Anonymkode: 8c34f...20b

Skrevet

Mener du vanlige sokker i ull, eller type raggsokker? Jeg foretrekker faktisk Europris... Basecamp-sokker til hverdags (de er høye og gode, og har litt tykkere såle), og grå raggsokker derfra til utenpåsokker når jeg er gufsen. 

Anonymkode: 090ce...cea

Skrevet
31 minutter siden, Calandria skrev:

Fryser lett på beina, så hvilke ullsokker vil dere anbefale meg?

Sportmann har halv pris på Ulvangprodukter (inkl ullsokker). Jeg poster linken i tilfelle du velger det https://www.sportmann.no/search/ulvang

Skrevet

Gjerne bruk to par ullsokker samtidig (tynne innerst og tykkere ytterst). Aldri bomull innerst, da bomull blir våt og kald av fuktighet fra kroppen, og dette igjen gjør kroppen kald. Da er det bedre å bruke syntetisk innerst dersom man ikke tåler ull direkte på kroppen.

Skrevet

Hjemmestrikkede sokker :) Om du ikke selv kan strikke, så finnes det alltids mange som kan strikke for deg :)

• Liker 1
Skrevet

Nille sin Go' og varm ullsokk er gode å ha inni tykkere ullsokker.

Skrevet

Husk og på at svette føtter lettere fryser uansett sokker. Putt beina i varmt vann ogg få varmen i resten av kroppen. 

Anonymkode: 8c34f...20b

Skrevet

Det finnes både sokker, votter og hansker med varmeelement (som må lades opp).  Mener å ha sett det på Jula, Biltema eller Clas Ohlsson.

Skrevet

Jeg kaller den Norgessokken. De selges i 3 pk tror jeg det var på Coop obs hypermarked. Er bilde av et norskbflagg på de. Både barna mine og min mor elsker de. Myke og gode, og de klør ikke. 

Anonymkode: 0ac0b...913

Skrevet

Jeg har ikke prøvd denne, men jeg tror jeg ville prøvd den om jeg trengte en varmere ullsokk enn den jeg allerede bruker https://www.magasinet.no/restesalg/restesalg-klaer/restesalg-undertoy/harkila-expedition-sokk-sort

"Härkila Expedition sokk - produsert i ekstra tykk og god ullfrottékvalitet.

Påkostet sokk for deg som setter føttenes velvære i høysete.
Produsert i tykk og god ullfrottékvalitet med støtabsorberende såle.
Forsterket på hæl og ved tærne.
Produsert i 82% ull, 7% Polyamide og 10% Lycra."

Satt ned til 149,-
(førpris 239,-)

Annonse
Skrevet

Varmeste sokkene jeg har prøvd. Er de til "Heat Holders“. De finnes på Clas Ohlsson og Europris. De har også en unisex strømpebukse som er veldig varm. Så kombinerer du sokkene og strømpebuksa. Skal det være klin umulig å fryse. 

Anonymkode: f2ded...87f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...