Gå til innhold

Hvorfor trene?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Trener dere bare for å slanke dere? Jeg får litt følelsen av det når jeg leser her inne. Hva med å trene, bare fordi det gir en helsegevinst? Jeg trener fordi jeg vet det er godt for helsen og kan være med å styrke mitt immunforsvar. Det at jeg får en strammere og slankere kropp er bare en bonus.

Videoannonse
Annonse
Gjest Litjmæ
Skrevet

Jeg for min del trener stort sett fordi det er morro.

Her kan du lese flere meninger

Skrevet
Trener dere bare for å slanke dere? Jeg får litt følelsen av det når jeg leser her inne. Hva med å trene, bare fordi det gir en helsegevinst? Jeg trener fordi jeg vet det er godt for helsen og kan være med å styrke mitt immunforsvar. Det at jeg får en strammere og slankere kropp er bare en bonus.

Er du ærlig nå :) ?

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg er helt ærlig ja :)

hva hvis men vil slanke seg og samtidig få en bedre helse? er ikke det lov for deg??

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Jeg trener for å komme i form, noe jeg er på god vei til å klare! Hvilepulsen har gått ned fra 103(!) til 72(!!!!!) på ti måneder!! Fantastisk!!

Skulle jeg gå ned i vekt, er det bare en kjær og velkommen bonus! :)

Skrevet
Trener dere bare for å slanke dere? Jeg får litt følelsen av det når jeg leser her inne.

Det er vel fordi at de som slanker seg gjerne spør mer for å få riktig effekt ut av treningen, mens de som trener pga andre grunner ikke har like stort behov for å få slik informasjon,....hvis du skjønner hva jeg mener. :)

Og nei, jeg trener ikke for å slanke meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...