AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #1 Skrevet 5. februar 2018 Og greier du å unngå dem? Hvordan ble du kvitt slike, og hva skjedde i ettertid? Anonymkode: 53caa...39e
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #2 Skrevet 5. februar 2018 Jeg legger veldig godt merke til dem fordi jeg liker å være min egen sjef og jeg liker ikke å bli fortalt hva jeg skal gjøre eller å bli lurt til å gjøre som andre vil. Selvsagt skal man være lydhør for andre offerets meninger men det skal ikke gå på bekostning av deg selv. Tror de fleste blir irriterte og oppgitte når de merker åpenbar eller forsøk på skjult manipulering. Det er jo forsøk på å ta fra deg din egen autonomi. Anonymkode: 260fb...a30
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #3 Skrevet 5. februar 2018 Offerets = folks Anonymkode: 260fb...a30
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #4 Skrevet 5. februar 2018 Jeg pleier å legge merke til dem i omgangskretsen, og risikerer å bli oppfattet som sur eller negativ fordi jeg holder litt avstand til mennesker som er "for gode til å være sanne". Anonymkode: a6c2c...d24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå