AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #1 Skrevet 5. februar 2018 Jeg oppdaget en liten vorte under foten, hvordan bli kvitt den fortest mulig før det kommer mange? Husker at søsteren min hadde mange under føttene og at det tok lang tid før de forsvant. Hjelpes! Tips, vær så snill? Anonymkode: 28429...c2c
jegergladifrukt Skrevet 5. februar 2018 #2 Skrevet 5. februar 2018 https://www.apotek1.no/haandpleie/vorter-paa-hender-og-fotter
Mymlen Skrevet 5. februar 2018 #3 Skrevet 5. februar 2018 Du kan dra til en fotpleier, eller så kan du sette på et plaster med tetreolje
Million Skrevet 5. februar 2018 #4 Skrevet 5. februar 2018 Du får kjøpt et sånt fryse-sett på apoteket reseptfritt. Spør på apoteket. Kjøpte et sånt til å behandle sønnen min, da han i barneårene fikk en stor vorte på en finger. Du må nok behandle flere ganger enn det står på pakken, men de går bort til slutt. Helt borte!
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #5 Skrevet 5. februar 2018 Sleit med det i flere år. Sånn frysesett fungerer ikke, da vorter på føttene blir "tråkket" inn i huden og det skal en del for å få dem vekk. Det som funket for meg var vortemiddel man pensler på fra apoteket (ikke sånn vortefri, men apotekets egen). Jeg måtte skjære vekk vorten med skalpell hver/annenhver dag, og smøre på middelet etterpå. Da forsvant de etter en stund. Anonymkode: 163e3...b4d
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #6 Skrevet 5. februar 2018 Jeg og broren min hadde god erfaring med frysesett fra apoteket. Jeg hadde 4 vorter under føttene, og 3 av dem ble borte etter en behandling, den fjerde trengte 2. Det kan være lurt å få hjelp til frysingen, for det er viktig å treffe riktig. Det er også viktig å planlegge så du ikke trenger å gå masse dagen etterpå, for det kan gjøre vondt å tråkke på en hard, død vorte. Anonymkode: 849ec...92e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #7 Skrevet 6. februar 2018 Skal prøve med vortemiddel først, takk for tips Smitter det lett? Hva bør jeg passe på? Anonymkode: 28429...c2c
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #8 Skrevet 6. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal prøve med vortemiddel først, takk for tips Smitter det lett? Hva bør jeg passe på? Anonymkode: 28429...c2c Jeg hadde to vorter på to forskellige hender. Hadde de lenge og de var vonde, prøvde forskjellige kjerringsråd, men det kunne jeg spart meg for. Kjøpte noe som heter vortefri på apoteket, og de var borte på noen uker. Medisinenen skulle smøres på vorten en gang i uka, og etter noen få behandlinger, så var de borte vekk, og ikke kommet tilbake. Anonymkode: 337e4...70a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå