Gå til innhold

Hjeeeeelp! Superliket kollega på tinder ved en feil!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

La det bare gå. Dette er typisk situasjon der du bare skal GLEMME det. Det har ingenting å si. La ham tenke hva han vil. Oppfør deg vanlig på jobb, som om du aldri hadde sett ham på tinder. Behandle han vanlig, ikke ta noen kleine smil og unngåelse. Bare vær VANLIG. Om han kommenterer at dere har fått match svarer du at du bomma litt der, han er sikkert hyggelig men fordi du er redd for blablabla matcher du ikke med folk fra jobben. 

Er det utelukket for deg å date ham? Så sier du det, ellers kan det vel være han er en fin fyr. 

Men uansett: ta deg litt sammen nå, du er en sterk selvstendig kvinne, og dette har ingenting å si! 

Anonymkode: e34fd...858

• Liker 1
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har snakket med en annen kollega, som kjenner han bedre enn meg.. tenkte å be hu sende han ei melding på Facebook og si at det var HU som superlika han med min profil for å være morsom! Og at jeg ba henne sende han melding da jeg liksom fant det ut.. 

Anonymkode: f34eb...411

Så for at du er litt flau, så skal han tro at en annen kollega sitter å har det gøy på hans bekostning. Du skriver jo også at han er ny, han bli ikke akkurat å få ett godt inntrykk av henne da.

Syns det er feigt og litt shitty om du gjør det. 

Anonymkode: 05c52...d93

• Liker 1
Skrevet

Herrefred, ro deg ned😂 Fortell du er ny på Tinder, og ser at du har "superliket" han med en feil, og at du ikke ønsker å blande privatliv med jobb i utgangspunktet. Ta det med humor, skuldertrekk og ro ned pulsen, ellers gjør du dette til en unødvendig klein sak. Si det som om det ikke bryr deg, hvis han synes du virket stresset og flau vil han mest sannsynlig også bli det.

Anonymkode: 4b3b8...b72

Skrevet

Jeg hadde spurt i morgen på jobb hvorfor dere ikke hadde matchet ennå, og ledd litt. Så hadde jeg sagt "jeg pleier å superlike kjentfolk, men kanskje du var litt for ny til at det var gøy😅".. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så for at du er litt flau, så skal han tro at en annen kollega sitter å har det gøy på hans bekostning. Du skriver jo også at han er ny, han bli ikke akkurat å få ett godt inntrykk av henne da.

Syns det er feigt og litt shitty om du gjør det. 

Anonymkode: 05c52...d93

Så enig, i tillegg litt VGS-fakter over det hele. Takle det som en real kollega, fremfor å lage kvalme! :) 

Skrevet
2 minutter siden, Halloi skrev:

Jeg hadde spurt i morgen på jobb hvorfor dere ikke hadde matchet ennå, og ledd litt. Så hadde jeg sagt "jeg pleier å superlike kjentfolk, men kanskje du var litt for ny til at det var gøy😅".. 

Denne likte jeg:) Men istedenfor "jeg pleier å superlike kjentfolk..." kunne hun sagt noe som "Neida, jeg er ny på Tinder og bommet litt på tastene. Ingen stress, bare nybegynnerfeil fra meg😅 (Så svitsje tema til nyjobben hans: Si ifra om du lurer på noe/ finner du frem...?)".. noe i den duren😃

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La det bare gå. Dette er typisk situasjon der du bare skal GLEMME det. Det har ingenting å si. La ham tenke hva han vil. Oppfør deg vanlig på jobb, som om du aldri hadde sett ham på tinder. Behandle han vanlig, ikke ta noen kleine smil og unngåelse. Bare vær VANLIG. Om han kommenterer at dere har fått match svarer du at du bomma litt der, han er sikkert hyggelig men fordi du er redd for blablabla matcher du ikke med folk fra jobben. 

Er det utelukket for deg å date ham? Så sier du det, ellers kan det vel være han er en fin fyr. 

Men uansett: ta deg litt sammen nå, du er en sterk selvstendig kvinne, og dette har ingenting å si! 

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Konstruktivt svar👍🏻 Må virkelig prøve å glemme det ja🙈 syns bare det er ufattelig kleint..like mye for hans del som min. Uaktuelt å date han ja. Han er syv år yngre og på en helt Anna plass. Så er ho bare helt dumt😫 

Hadde jeg vært ny på en arbeidsplass og fått et superlike av en eldre kar på jobben hadde jeg freaka litt ut.. derfor at jeg føler det må komme frem at det var en bom, like mye for hans del🙈

Skrevet

TS her. Er veldig enig, men i panikken kommer jeg ikke på noe fornuftig for å gjøre dette mindre kleint. stakkars fyr, jeg er mye eldre enn han.. hadde syntes det hadde vært kleint om det var omvendt. 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herrefred, ro deg ned😂 Fortell du er ny på Tinder, og ser at du har "superliket" han med en feil, og at du ikke ønsker å blande privatliv med jobb i utgangspunktet. Ta det med humor, skuldertrekk og ro ned pulsen, ellers gjør du dette til en unødvendig klein sak. Si det som om det ikke bryr deg, hvis han synes du virket stresset og flau vil han mest sannsynlig også bli det.

Ts her. Ja.. det er sikkert det mest fornuftige🙈

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne likte jeg:) Men istedenfor "jeg pleier å superlike kjentfolk..." kunne hun sagt noe som "Neida, jeg er ny på Tinder og bommet litt på tastene. Ingen stress, bare nybegynnerfeil fra meg😅 (Så svitsje tema til nyjobben hans: Si ifra om du lurer på noe/ finner du frem...?)".. noe i den duren😃

Ts her: hadde seriøst gjort det hadde jeg kjent han bedre.. men jeg har knapt sagt hei! Så føler det blir helt rart om det blir første samtale🙈 men takk uansett😅

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts her: hadde seriøst gjort det hadde jeg kjent han bedre.. men jeg har knapt sagt hei! Så føler det blir helt rart om det blir første samtale🙈 men takk uansett😅

Sant nok, men noe å le av i fremtiden :ler: 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Trenger såååårt gode råd! Jeg lastet ned tinder for en ukes tid siden, og er helt fersk i gamet! I kveld trykket jeg på «superlike» på en relativt ny kollega som har startet i samme jobb som meg ved en feil!! Hjeeelp!!! 

Mulig jeg er overdramatisk.. men føler det er helt krise!!!! Hvordan minimere denne krisen? Haha.. det blir superkleint å forholde seg til det der... 

høres det her heeeelt teit ut?!:

har snakket med en annen kollega, som kjenner han bedre enn meg.. tenkte å be hu sende han ei melding på Facebook og si at det var HU som superlika han med min profil for å være morsom! Og at jeg ba henne sende han melding da jeg liksom fant det ut.. 

mulig det er dritteit,, men jeg orker ikke å gå på jobb å føle på det her!! At han tror jeg er helt på hæla etter han.. 

føler det blir best både for han og meg, at han finner ut at det ikke var med vilje!! Tror IKKE han tenker på meg heller på den måten!! HJEEEElp!!

stop playing games.......er sååååååå lei av kvinnfolk som må gjøre det med alt!!! omg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...