Gå til innhold

Hjeeeeelp! Superliket kollega på tinder ved en feil!!!

Anbefalte innlegg

Trenger såååårt gode råd! Jeg lastet ned tinder for en ukes tid siden, og er helt fersk i gamet! I kveld trykket jeg på «superlike» på en relativt ny kollega som har startet i samme jobb som meg ved en feil!! Hjeeelp!!! 

Mulig jeg er overdramatisk.. men føler det er helt krise!!!! Hvordan minimere denne krisen? Haha.. det blir superkleint å forholde seg til det der... 

høres det her heeeelt teit ut?!:

har snakket med en annen kollega, som kjenner han bedre enn meg.. tenkte å be hu sende han ei melding på Facebook og si at det var HU som superlika han med min profil for å være morsom! Og at jeg ba henne sende han melding da jeg liksom fant det ut.. 

mulig det er dritteit,, men jeg orker ikke å gå på jobb å føle på det her!! At han tror jeg er helt på hæla etter han.. 

føler det blir best både for han og meg, at han finner ut at det ikke var med vilje!! Tror IKKE han tenker på meg heller på den måten!! HJEEEElp!!

Anonymkode: f34eb...411

Fortsetter under...

Forstår det er kleint, men folk superliker feil personer hele tiden. Gjort det samme selv med en kollega. Jeg slettet hele profilen min med en gang og håpte på at det skulle løse problemet. :P 

Anonymkode: c29ad...e00

Just now, AnonymBruker said:

Forstår det er kleint, men folk superliker feil personer hele tiden. Gjort det samme selv med en kollega. Jeg slettet hele profilen min med en gang og håpte på at det skulle løse problemet. :P 

Edit: Bare slett matchen med en gang dere får match. Det er det som er det vanlige om man har superliket feil person. Selv sender jeg heller aldri melding til bekjente  som har superliket meg, nettopp fordi det kanskje er gjort en feil. 

Direkte som jeg er hadde jeg bare sagt til ham ansikt til ansikt at jeg superliket han med et uhell. Skjønner ikke hvorfor man skal gjøre det mer komplisert enn det trenger å være.

Anonymkode: 94809...494

• Liker 11
2 minutter siden, Lilletrillen skrev:

Problemet er at han ikke vet at det er en «feil».. føler et ekstremt stort behov for å si det😂🙈🙈🙈🙈 Tenkte på å slette hele profilen jeg og.. men har noen matcher som jeg foreløpig liker veldig godt, og som jeg såvidt har begynt å prate med😫

Så si det til han selv? At det var en feil pga du er ny i gamet å ikke skjønner så mye av tinder enda

• Liker 1

Annonse

5 minutter siden, Annonym91 skrev:

Så si det til han selv? At det var en feil pga du er ny i gamet å ikke skjønner så mye av tinder enda

Kjenner han knapt.. har stort sett sagt hei og hade. Tenker det blir veldig flaut også for han, om jeg skal ta han til side og si det🙈

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Edit: Bare slett matchen med en gang dere får match. Det er det som er det vanlige om man har superliket feil person. Selv sender jeg heller aldri melding til bekjente  som har superliket meg, nettopp fordi det kanskje er gjort en feil. 

Uff ja, det er ikke dumt!! Hvis han sveiper høyre på meg da😂🙈 hvis han ikke gjør det føler jeg at det må komme frem på et vis.. at det var en feiltakelse.. sånn at også han kan gå på jobb uten å være redd for at jeg skal prøve meg🙈

Men hørtes det bare heeeelt fjernt ut å få venninna/kollegaen min til å sende han ei melding på fjesboka?’ Tenker både for han og min sin del! Må få fjerna den jævla elefanten som eventuelt blir i rommet snarest!!

Uff ja, det er ikke dumt!! Hvis han sveiper høyre på meg da😂🙈 hvis han ikke gjør det føler jeg at det må komme frem på et vis.. at det var en feiltakelse.. sånn at også han kan gå på jobb uten å være redd for at jeg skal prøve meg🙈

Om dere ikke matcher så trenger du jo ikke si noe! Det er bare unødvendig  å gjøre såpass mye ut av det. "Passe på at han ikke er redd for at jeg skal prøve meg på han". 

Men hørtes det bare heeeelt fjernt ut å få venninna/kollegaen min til å sende han ei melding på fjesboka?’ Tenker både for han og min sin del! Må få fjerna den jævla elefanten som eventuelt blir i rommet snarest!!

Ja, da drar du jo bare inn enda flere personer inn i dette og han tror han har blitt gjort narr av i stedet for at du bare har gjort en feil. Dere  lyver dere jo inn i en verre situasjon enn det du faktisk er i. 

• Liker 2
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om dere ikke matcher så trenger du jo ikke si noe! Det er bare unødvendig  å gjøre såpass mye ut av det. "Passe på at han ikke er redd for at jeg skal prøve meg på han". 

Ja, da drar du jo bare inn enda flere personer inn i dette og han tror han har blitt gjort narr av i stedet for at du bare har gjort en feil. Dere  lyver dere jo inn i en verre situasjon enn det du faktisk er i. 

Ja, kanskje sant det! Mulig jeg overdramatiserer noe veldig. Han virker supersjenert fra før..blir sikkert ikke noe bedre av dette🙈 Bare håper han ikke føler det blir veeeldig kleint nå. Vi kommer til å jobbe veldig tett fremover😫 må slette tinder ass!!

Ts her. Er det mulig å bytte navn på Tinder? Kunne evt bytta navn og sletta bilder... bare sånn før han evt ser det. (...hvis han ikke allerede har sett det🤢)

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat i denne situasjonen er det vel greit å dra en liten hvit løgn, spør du meg. 

Anonymkode: e37a5...50c

Syns du overdramatiserer veldig. Det er bare Tinder. Jeg superliker folk hele tida fordi jeg bommer på tasten. Om han får vite det er det jo bare å være ærlig. Vær avslappet, å gjøre det til en stor ting gjør det egentlig bare mer kleint. For alt du vet så bryr han seg ikke engang. Kan man se hvem som superliker en på Tinder? Er litt ny selv der.

Anonymkode: d9baf...2af

• Liker 1

Kan du ikke bare sende han ei melding og si at det var en feil. Syns du stresser veldig mye, og ikke bland venninnen din inn i dette. Det var en bare en feil, sånt skjer.

• Liker 1
Annonse
1 minutt siden, FluffyJuggernaut skrev:

Kan du ikke bare sende han ei melding og si at det var en feil. Syns du stresser veldig mye, og ikke bland venninnen din inn i dette. Det var en bare en feil, sånt skjer.

Ja.. er superstresset. Bare føler det _om mulig_ blir enda kleinere å sende han ei melding å si at det var en bom. Hadde følt meg småteit selv om jeg hadde fått ei slik melding. Tror jeg.. får vel bare late som ingenting har skjedd. 🙈

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns du overdramatiserer veldig. Det er bare Tinder. Jeg superliker folk hele tida fordi jeg bommer på tasten. Om han får vite det er det jo bare å være ærlig. Vær avslappet, å gjøre det til en stor ting gjør det egentlig bare mer kleint. For alt du vet så bryr han seg ikke engang. Kan man se hvem som superliker en på Tinder? Er litt ny selv der.

Anonymkode: d9baf...2af

Har googlet meg ihjel på temaet så kan svare på den😅dersom du er blitt superliket Vises det når du selv logger på tinder..kommer opp at hun/han har superliket deg, uavhengig av Om du har sveipet ja/nei på vedkommende. 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja.. er superstresset. Bare føler det _om mulig_ blir enda kleinere å sende han ei melding å si at det var en bom. Hadde følt meg småteit selv om jeg hadde fått ei slik melding. Tror jeg.. får vel bare late som ingenting har skjedd. 🙈

Ja, det må du nesten vurdere selv. Men om du skal begynne å blande inn andre, så er det bedre å være ærlig. Og om du blir å være rar rundt han  så er det også bedre at du er ærlig enn at han tror du takler en avvisning dårlig om han ikke matcher med deg. Men om du greier å oppføre deg normalt rundt han så ville jeg bare ignorert det jeg også.

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat i denne situasjonen er det vel greit å dra en liten hvit løgn, spør du meg. 

Anonymkode: e37a5...50c

Ja, er det ikke?! For begges del tenker jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...