Gå til innhold

Våren kommer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starter denne tråden i påvente av våren. Hva regner du som den første vårdagen? Pleier våren være sen eller tidlig der du bor, og hvordan tror du det blir i år?

Jeg bor ved Mjøsa, og siden jeg regner med at den ikke fryser til her jeg bor i år, tror jeg våren kommer tidlig på tross av mye snø. Det er ikke så kaldt her nå, ca -11C, og jeg håper og tror at februar ikke blir kaldere enn det. Våren pleier å komme sent, Mars er slett ikke noen vårmåned her....men jeg kan iallefall regne med mere plussgrader i Mars, som er snart! :) 

Anonymkode: d1292...570

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok litt tidlig for vår der jeg bor, det er etterhvert senvinter. Men ja, da er det hvertfall ikke så lenge igjen! :)

Jeg regner midten/slutten av mars/løpet av de første ukene i april som starten av våren der jeg bor. Varierer litt fra år til år, man kan egentlig aldri vite. Men jeg håper vår og sommer blir bedre enn høst og vinter, der det har vært MYE nedbør i 17/18. Lei av regn mange ganger i uka. 

Anonymkode: 12b23...ec5

Skrevet

1.Mars er første vårdag for min del. 

Akkurat nå er det -15 (lykkeligvis er det snøfritt bare hålke) og i det hele tatt er det svært lite som minner om vår ute. Ser nerbut som den dibiriske tundraen. 

Godt at det ihvertfall at det er blitt lenger lyst ute, nå helt til kl. 17.00!  Det hjelper fælt! :)

Gjest Catalina Culès
Skrevet

For meg begynner våren i mars, da begynner vårsola å varme litt og snøklokker og krokus å titte frem.

Skrevet

Slutten av februar til mars er hva jeg mener våren begynner, akkurat nå ser jeg ut av vinduet og solen skinner inn. Fantastisk deilig følelse når solen viser seg på en sånn måte. 

Skrevet

Regner fra mars, da det strengt tatt regnes som vår-måned. Men ja, når solen faktisk varmer litt, temperaturen stiger seg liitt nærmere 10 grader. Når man kan ha på seg litt tynnere ytterjakke, og slippe å gå med hue og sjerf. Når blomstene gror og trærne blir grønnere, og spesielt når lam blir født! Bor ca 20 min fra en liten bondegård, med skog og turområde rundt, liker å gå tur der om våren og sommeren. Når lamma endelig blir født, da er får jeg offisielt vårfølelsen ❤️

Elsker våren! 😭 håper våren blir bedre enn i fjor, da regnet det heeele tida nesten.

Skrevet

1. april

Anonymkode: 4a84e...ee1

Skrevet

1 mai

Anonymkode: a91cb...d3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...