Gå til innhold

Sliter skikkelig denne mnd... Har kun 75kr igjen til neste lønning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det kom et par uforutsette regninger i Januar måned, og det har resultert i at jeg sitter med knappe 75kr igjen på brukskonto som skal vare  frem til den 20 Februar. Jeg har ingen å spørre, og ingen steder jeg kan ta penger ifra. Har lagt ut litt småtteri for salg men enda ikke fått noe napp.

Jeg har litt mat i kjøleskapet/fryseren og noe i tørrskapet. Trenger tips til andre måter jeg kan få inn litt snabba cash på (tenker selvsagt på den lovlige måten) Har heller ikke spart opp nok på trumfbonusen til at det er noe å overføre, da jeg brukte den for ikke så lenge siden. 

Trenger ingen lekse om å holde styr på økonomien for det har jeg som regel, men denne mnd kan jeg skylde på ekstra regninger. 

Anonymkode: b1391...f95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selg ting du ikke trenger på finn.

Anonymkode: 52faa...dbc

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selg ting du ikke trenger på finn.

Anonymkode: 52faa...dbc

Som jeg skrev i innlegget over så har jeg allerede lagt ut ting for salg på diverse sider, men ikke fått noe napp enda.

Skrevet

Ta kontakt med en hjelp oss å hjelpe gruppe på Facebook:)

Skrevet
Akkurat nå, Boxee skrev:

Ta kontakt med en hjelp oss å hjelpe gruppe på Facebook:)

Tørr ikke det, er for flaut...

• Liker 3
Skrevet (endret)

Gå gjennom alt du har hjemme å se om det er noe kan selge på finn, tise o.l  Finn har også fått noe som heter småjobber som du kan registrere deg på. Folk kjøper alt fra t-skjorter til møbler. Kiwi selger 1,2 kokos poser med kyllingklubber (ikke vingene) som nok bør holde til en fem middager for deg, billig tilbehør kan f.eks være nudler, frosen brokkoli/erter (ca 10 kr posen, holder til 2-3 middager, lag gjerne puré av det). 

Endret av moroklompen
  • Liker 2
Skrevet

Har du coop-kort? Der har alle 300 i innskudd, om du avslutter avtalen får du de utbetalt og kan tegne ny avtale senere. 

Sjekk på finn småjobber om det er noe du kan ta på deg kjapt. 

Anonymkode: 32419...323

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du coop-kort? Der har alle 300 i innskudd, om du avslutter avtalen får du de utbetalt og kan tegne ny avtale senere. 

Sjekk på finn småjobber om det er noe du kan ta på deg kjapt. 

Anonymkode: 32419...323

Nei har bare trumf :) 

Skrevet

se på småjobbene på finn.no

du kan melde deg opp som barne- eller hundepass. Da kan du tjene noen kroner

Anonymkode: 75df1...b7e

• Liker 6
Skrevet

Småjobber på finn? Mastercard, og betale når du får lønn? Gå tur med bikkjer, barnepass eller lignende for naboer eller familie?

Anonymkode: 3373f...958

• Liker 1
Skrevet

Er en del spørreundersøkelser du kan ta på nett og tjene penger. Søk på "tjen penger på spørreundersøkelser".  Ikke alle er legit, og er svært lite penger i forhold til hvor lang tid det tar, men kan tjene noe på det.

• Liker 1
Skrevet

Bestill deg et kredittkort hvis du ærlig talt har styring på økonomien ellers.

Anonymkode: 4a834...b0d

• Liker 2
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Småjobber på finn? Mastercard, og betale når du får lønn? Gå tur med bikkjer, barnepass eller lignende for naboer eller familie?

Anonymkode: 3373f...958

Om ts kun har 75 kr igjen så skal hun i alle fall ikke bruke penger på å låse opp sånne jobber. Det koster jo 10 til 30 kr å vise interesse for en små jobb på finn, og ingen garanti for at den blir din.

• Liker 8
Skrevet

Sosialt nødhjlep

Anonymkode: b804b...414

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg skrev i innlegget over så har jeg allerede lagt ut ting for salg på diverse sider, men ikke fått noe napp enda.

Da har du overpriset. Senk prisen.

Anonymkode: d8170...741

• Liker 6
Skrevet

Bruk alle pengene på nudler, ris, havregryn eller billig pasta. Har du et normalt kosthold fra før og ikke ser ut som et beinrangel, så overlever du fint til den 20. Gikk selv 15 dager uten mat i studietida pga tannlegeregning. En sunn menneskekropp kan klare 30 dager uten mat. Du kommer ikke til dø.

Anonymkode: 8f92d...cc6

• Liker 6
Skrevet

Du kan søke nødhjelp på NAV.

Anonymkode: 5f8ca...15f

• Liker 3
Skrevet

Får håpe ikke folk her inne går på dette tiggerforsøket.

NAV hjelper deg i denne situasjonen.

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk alle pengene på nudler, ris, havregryn eller billig pasta. Har du et normalt kosthold fra før og ikke ser ut som et beinrangel, så overlever du fint til den 20. Gikk selv 15 dager uten mat i studietida pga tannlegeregning. En sunn menneskekropp kan klare 30 dager uten mat. Du kommer ikke til dø.

Jeg må bare spørre, gikk du ned i vekt? I så fall hvor mye? 

Anonymkode: 266b4...7dc

Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du i tillegg skriver en bok om dette med tittelen "Slik fikk jeg en perfekt kropp uten å slanke meg", er du mangemillionær til samme tid neste år. :)

Endret av Bix
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...