AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Uff. Vet ikke hvor jeg skal begynne, men. For en tid tilbake hadde jeg en sexvenn som var en god del eldre. Han var ekstremt frem og tilbake og slet med aldersforskjellen. Jeg klarte i en av disse av periodene våre å ligge med en tidligere kollega av han som selvsagt plapret om dette til Gud og hvermann. De to er ca like gamle. Vi tre tilhører samme fagmiljø og jeg vet at han kollegaen hans har plapra, ble konfrontert med det på en fagsamling av en tredje kollega. Nå er ikke disse mennene venner på fb. Men jeg har god tone med begge to... så.. ble de sure på hverandre ? Hva skjedde.. Anonymkode: 19526...c78
Rotemor Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 Det vet vel ikke vi....Men Hva Så? Du har da ikke gjort noe galt. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #5 Skrevet 5. februar 2018 Tja, du har ikke gjort noe galt her, synes jeg. Bare ikke gidd å snakke med dem om det mer, eller ønsker du et forhold med han første? Anonymkode: 4e0ca...3fc
Snadder Skrevet 5. februar 2018 #6 Skrevet 5. februar 2018 Så lenge du ikke er i et forhold med noen av de og har avklart tydelig dette med FF så har du ditt på det rene. Kanskje en av de har begynt å utvikle følelser for deg ? 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #7 Skrevet 5. februar 2018 De trodde vel at de "hadde" deg, og da de fikk greie på at de var konkurrenter så ble de sure på hverandre framfor å bli sur på deg fordi de har følelser for deg? Litt sånn som ei som oppdager at mannen er utro og blir sinna på dama som la seg etter mannen? (Ikke at du har vært utro, bare tenker meg et scenario her) Anonymkode: 3bb73...aa4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #8 Skrevet 5. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De trodde vel at de "hadde" deg, og da de fikk greie på at de var konkurrenter så ble de sure på hverandre framfor å bli sur på deg fordi de har følelser for deg? Litt sånn som ei som oppdager at mannen er utro og blir sinna på dama som la seg etter mannen? (Ikke at du har vært utro, bare tenker meg et scenario her) Anonymkode: 3bb73...aa4 Det kan såklart være det. Han nr 1 som jeg har holdt mest på med er jo 21 år eldre enn meg. Vi har sykt god sex og er enige om at det er det vi er. Altså ikke på vei til noe forhold eller noe. Men, han har hele tiden en haug med grunner til at vi burde avslutte da, som bunner i aldersforskjellen og at han ikke klarer å gå videre når han har meg på si, samt at jeg sikkert vil ha barn og at han er ferdig med det. Så, etter en sånn kveld med en lang samtale om det her hvor jeg sier at herregud jeg vil ikke dele livet med deg, vil ha sex. Så ble det kjølig noen mnd og da tråkka jeg i denne fella da, med han andre... Og nå er de ikke venner på face.. Anonymkode: 19526...c78
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #9 Skrevet 5. februar 2018 De er to gamle menn som sloss om ungjentas gunst. Hvorfor skulle de være venner? Anonymkode: 23564...a84
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå