AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Knutby fikk et dårlig rykte etter skandalen som skjedde der. Vil tro mange får en bismak i munnen av ordet Knutby og det samme hadde Drammen en stund etter at Therese forsvant. Altså steder hvor skandaler skjer i form av drap og sånn får jo et dårlig rykte. Det samme har jo Hamar/Brummunddal fått. Byene har fått et dårlig rykte siden det har skjedd flere alvorlige skandaler der også. Noen steder er mer belastede enn andre. Klarer disse stedene noen gang å få et bra rykte? Anonymkode: 58c4d...634
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Baneheia er for meg fortsatt bare stedet to barn ble voldtatt og drept. Hemsedal= ekle gjengvoldtekstmenns festeplass, og Orderud..der må det nok gå minst 100 år før det blir noe mer enn en drapsgård. Anonymkode: aad6b...722 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Baneheia er for meg fortsatt bare stedet to barn ble voldtatt og drept. Hemsedal= ekle gjengvoldtekstmenns festeplass, og Orderud..der må det nok gå minst 100 år før det blir noe mer enn en drapsgård. Anonymkode: aad6b...722 De stedene har dårlig rykte de også ja men de har vel ristet av seg noe av det. Hemsedal har ikke dårlig rykte tror jeg. Men Brummundal/Hamar/Knutby har ekstremt dårlig rykte for tiden. Anonymkode: 58c4d...634
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 Hamar har da ikke dårlig rykte pga Janne-saken! Hvor har du det fra? Drammen har heller aldri hatt dårlig rykte pga Therese-saken, det er andre grunner. Steder som har blitt påvirket av saker er feks Alvdal og Bjugn, der selve sakene het stedsnavn-saken. Anonymkode: 044d2...755 7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hamar har da ikke dårlig rykte pga Janne-saken! Hvor har du det fra? Drammen har heller aldri hatt dårlig rykte pga Therese-saken, det er andre grunner. Steder som har blitt påvirket av saker er feks Alvdal og Bjugn, der selve sakene het stedsnavn-saken. Anonymkode: 044d2...755 Hamar/Brummunddal har ikke noe bra rykte i allefall. Ja Ok. Anonymkode: 58c4d...634
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 Brumunddal skrives forresten med en m. Anonymkode: 044d2...755
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #7 Skrevet 4. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Brumunddal skrives forresten med en m. Anonymkode: 044d2...755 Sorry. Anonymkode: 58c4d...634
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #8 Skrevet 4. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hamar har da ikke dårlig rykte pga Janne-saken! Hvor har du det fra? Drammen har heller aldri hatt dårlig rykte pga Therese-saken, det er andre grunner. Steder som har blitt påvirket av saker er feks Alvdal og Bjugn, der selve sakene het stedsnavn-saken. Anonymkode: 044d2...755 Theresesaken gjorde ikke stedet eller rykte om byen noe bedre ass. Anonymkode: 58c4d...634 1
MissPierce Skrevet 4. februar 2018 #9 Skrevet 4. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hamar/Brummunddal har ikke noe bra rykte i allefall. Ja Ok. Anonymkode: 58c4d...634 Men hvorfor har Hamar dårlig rykte? 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #10 Skrevet 4. februar 2018 1 minutt siden, MissPierce skrev: Men hvorfor har Hamar dårlig rykte? Fordi det er en del «rusklinikker» rundt der, og at mange bor det pga det. Så lager de et dårlig miljø, osv. Enkelt og greit. Anonymkode: 58c4d...634
MissPierce Skrevet 4. februar 2018 #11 Skrevet 4. februar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er en del «rusklinikker» rundt der, og at mange bor det pga det. Så lager de et dårlig miljø, osv. Enkelt og greit. Anonymkode: 58c4d...634 Aha... Mye dritt der sånn sett ja😏
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #12 Skrevet 4. februar 2018 For meg er nok Bjugn, Baneheia og Orderud gård det med dårligst minner eller hva man skal kalle det. Brumunddal minner meg mest om Arne Myrdahl tiden, Hamar aldri forbundet med noe spesielt? Bor ca 1 time unna Hamar så burde husket det hvis noe spesielt skjedde der. Anonymkode: f714f...0e3 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #13 Skrevet 4. februar 2018 3 minutter siden, MissPierce skrev: Aha... Mye dritt der sånn sett ja😏 Jepsi Pepsi. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For meg er nok Bjugn, Baneheia og Orderud gård det med dårligst minner eller hva man skal kalle det. Brumunddal minner meg mest om Arne Myrdahl tiden, Hamar aldri forbundet med noe spesielt? Bor ca 1 time unna Hamar så burde husket det hvis noe spesielt skjedde der. Anonymkode: f714f...0e3 Okey. Anonymkode: 58c4d...634
Nicathv Skrevet 5. februar 2018 #14 Skrevet 5. februar 2018 Drammen, Hemsedal, Alvdal, Bjugn, Hamar og Brumunddal har ingen negative konnotasjoner for meg - visste ikke engang at det var skjedd noe spesielt fælt de stedene. Men så følger jeg ikke med på tabloid fordummings-media, da. Det har kanskje noe med det å gjøre. Knutby har jeg aldri hørt om før i denne tråden. Baneheia og Orderud forbinder jeg med de fæle tingene som skjedde der, fordi det er det eneste jeg har hørt om disse stedene.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #15 Skrevet 5. februar 2018 Alvdal og Baneheia er jo synonymt egentlig med seksuelle overgrep og barnedrap. Anonymkode: 75268...87c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå