AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Jeg lurer på om noen her inne kjenner til yrket landskapsingeniør (ikke arkitekt!), og kan fortelle litt om jobben og/eller studiet? Alt av informasjon er av interesse. Er spesielt nysgjerrig på hvordan arbeidsmarkedet er (Oslo/Akershus). Anonymkode: d3a8c...a4f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Nei det yrket er bare for individer med helt spesielle evner! Anonymkode: 0674a...f45
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #3 Skrevet 5. februar 2018 Kan fortelle det jeg har lest ihvertfall;Du kan jobbe som areal og byplanlegger blant annet (det kan også lanskapsarkitekter, ingeniører innen bygg osv) ofte må man samarbeide med både arkitekter, andre ingeniører og planleggere. Du har da spesielt fokus på park og grønt. Graden har litt fag som ligner geografi (det jeg studerer) og jeg har tenkt til å peile meg inn som det. Anonymkode: 12729...13c
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #4 Skrevet 5. februar 2018 Aldri hørt om, men jeg regner med du får de samme jobbene som en landskapsarkitekt. Areal- og byplanlegging for eksempel. Anonymkode: dd8ff...897
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #5 Skrevet 8. februar 2018 Takk fot svar. Hører gjerne fra flere. Anonymkode: d3a8c...a4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå