Calla Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 Nå har jeg bestilt fotograf til den store dagen! Skal møte med dem neste mnd for å planlegge litt. Vi valgte Fame, og har mest lyst til å ta bilder ute et sted... men på nett og i brosjyrer viser de bare bilder tatt i studio. Trenger liksom litt inspirasjon før jeg kan bestemme meg for hva slags bilder jeg vil ha. Noen som har noen tips? Kanskje noen vet om noen bilder på nett som er tatt ute og er sånn cirka i fame-stil? Og om noen i sarp/fredrikstad området vet om noen spesielle fine steder å ta bilder, så blir jeg veldig glad for forslag.
Miori Skrevet 10. februar 2005 #2 Skrevet 10. februar 2005 Tror Fame er gladest for å ta bilder i studio for å si det sånn!!.... Ta en titt på jenteporten.no... Der er det noen linker til fotografer.. Jeg fant i alle fall noen ideer der... :-) Men om du finner ut av flere sider tar jeg gjerne i mot tips om litt alternative bilder:=)
TeddyToria Skrevet 10. februar 2005 #3 Skrevet 10. februar 2005 Trodde også at fame stort sett bare tok bilder i studio... Det var i alle fall den tilbakemeldingen jeg fikk da jeg henvendte meg til dem!
Calla Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2005 Det var fotografen selv som spurte om jeg ville ta bilder ute, så jeg regner med at det ikke er noe problem... et vennepar av oss tok brudebilder ute (hos fame) og de ble veeldig fine... men jeg vil jo liksom ikke ha helt like bilder som de heller...
Tigi Skrevet 10. februar 2005 #5 Skrevet 10. februar 2005 Fame sitt konsept er å ta bilder inne med hvit bakgrunn, men de kan sikkert ta bilder ute om dere ønsker det, sannsynligvis mot noe tillegg. Jeg er sikker på at fotografen kan veilede dere og foreslå lokasjon og 'positurer' om dere ikke kommer på noe selv.
Cathie Skrevet 10. februar 2005 #6 Skrevet 10. februar 2005 Vi var hos fame, men det var i oslo da... Da sa de at hvis vi skulle ta bilder ute måtte vi bestille den pakka hvor de var med oss hele dagen til rundt 20-30 000... Hvis ikke så kunne de ikke dra ut for det ble ikke lønnsomt for de... Tror de folka der hadde en dårlig dag når vi var der.. for vi ble IKKE godt behandlet! Men jeg har sett noen fra sarpsborg som har brukt fame(tror jeg), og de hadde ute bilder.. Ikke sånn typisk fame stil, men de var tatt ute i alle fall!
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2005 #7 Skrevet 10. februar 2005 Det må være ulik praksis fra studio til studio. Vi har nemlig bestilt Fame som vår fotograf og vi får selv bestemme hvor vi vil at de skal ta bildene. Vi skal til samtale hos vår fotograf neste uke for nettopp å finne ut av disse tingene. Regner med at de fleste fotografer har noen gode tips til hvor man kan ta fine utebilder i sitt nærmiljø så det er vel bare å spørre? Hos min Fame-fotograf har jeg sett både ute og innebilder. Legger ved denne linken jeg Mange fine utebilder fra Fame!
Olifant Skrevet 10. februar 2005 #8 Skrevet 10. februar 2005 Oj, det var det jammen mange lekre bilder!
Annie78 Skrevet 10. februar 2005 #9 Skrevet 10. februar 2005 Vi skal og bruke Fame. Vi skal ta bilder både inne i et gammelt herskapshus og utenfor dette. Det eneste vi betaler ekstra, er for kjøring. De tar med seg ekstra lys til bruk inne i dette huset. Alt kommer på ca. 7000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå