AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Bor i ett rekkehusområde.De to nærmeste naboene er eldre fossiler.60 pluss.I høst kom det ene paret ut og sa at barna skulle være stille.Fordi hun dama hadde migrene og måtte ha vinduet oppe så barna skulle slutte å leke.Andre gangen skulle de spise middag på verandaen akkurat når ungene leker.Føler det har blitt helt trgsk her.Liker ikke naboene mine .De er noen ordentlige TROLL.æsj. Anonymkode: 40352...d2e 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Det er bare å fortsette å bruke hagen. Barna trenger ikke å skrike, men normal lek er ikke noe mn trenger å ta hensyn for. Anonymkode: dc65a...a9e 24
bobleplast_ Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 Forstår naboene dine godt, jeg. Det finnes svært lite som er skjærer mer i ørene enn skrik og hyl fra unger. 47
Gjest PaN Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 Akkurat nå, bobleplast_ skrev: Forstår naboene dine godt, jeg. Det finnes svært lite som er skjærer mer i ørene enn skrik og hyl fra unger. Et samfunn er dødt om man ikke hører barn som har det moro og roper, det blir en mørk verden om alle er som naboene til ts.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 Så lenge bråket skjer til en normaltid så synes jeg man bare får tåle det. Om man vil ha det helt stille uten en lyd så får man flytte ut på landet langt fra naboer.
Arkana Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 Normal lek kan de i grunnen ikke klage på. Unormalt høy skriking eller at det foregår spesielt tidlig/sent (unødvendig å sende barna ut på trampolinehopping kl 7 en lørdag morgen) bør man gjøre noe med, men ellers har man lov å bruke hagen sin, det inkluderer barna og barn er gjerne høylytte. Det er nå en gang slik at om man bor tett på andre mennesker må man både ta litt mer hensyn og tåle litt mer. 26
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #7 Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, Balian de Ibelin said: Så lenge bråket skjer til en normaltid så synes jeg man bare får tåle det. Om man vil ha det helt stille uten en lyd så får man flytte ut på landet langt fra naboer. Enig. Bor selv i enebolig nettopp for å slippe støy fra naboer. Har man lyst til å bo i rekkehus så må man regne med at barn leker i nabohagen. Anonymkode: 0c316...6d2 8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #8 Skrevet 4. februar 2018 Det kommer an på om de skriker og det eneste man hører er forsiktig latter eller trampoline. Da er det innafor. Hvis ikke forstår jeg naboene dine GODT. Dessverre er flere småbarnsforeldre døv når det kommer til bråk fra "englebarna" deres... De bråker mer enn dere tror, få styr på dem. Anonymkode: 016bb...b30 29
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #9 Skrevet 4. februar 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: Enig. Bor selv i enebolig nettopp for å slippe støy fra naboer. Har man lyst til å bo i rekkehus så må man regne med at barn leker i nabohagen. Anonymkode: 0c316...6d2 Jeg bor i enebolig og hører da likevel svært godt når nabobarna hopper på trampoline eller naboen klipper gresset, bruker snøfreser eller har fest. Hvor bor du som ikke hører naboene dine? Kan ikke være en normalt befolket by vel? Anonymkode: a2b8e...f5f 14
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #10 Skrevet 4. februar 2018 Sønnen min har en kamerat som er spesiell.Veldig høylytt .Men å si at barna ikke kan leke i hagen fordi de skal spise middag eller sove en ettermiddagslur da er det vel på tide å flytte fra rekkehus område.Tydelig at de tror de bestemmer her.Naboen sa ja vi får se til sommeren da hvordan det blir da.Jeg tåler ikke trynet på de jævla naboene .Spyr bare jeg ser det stygge tryne dems.Møkka folk tvers igjennom.Ungene må da for faen få leke i sin egen hage uten at gammle sauer skal stå å bjeffe på dem fordi de gjør noe helt normalt .Er barn å leker ute. Anonymkode: 40352...d2e 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #11 Skrevet 4. februar 2018 I dag lekte barna ute i en snøhaug foran huset dems.Jeg tenkte nå kommer dem vel løpende ut å klager.Det er sånn psykologisk tortur.De vil kue oss.Vi skal høre på dem .Føler jeg må sitte vakt på sommeren for å si i fra hvis de klager igjen.utrolig slitsomt. Anonymkode: 40352...d2e
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #12 Skrevet 4. februar 2018 Nå burde det jo egentlig ikke være noen umulighet å ta bittelitt hensyn akkurat den ene gangen naboen er syk og spør pent om dere kan dempe lydnivået litt akkurat den dagen? Anonymkode: 2f7a4...d20 33
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #13 Skrevet 4. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sønnen min har en kamerat som er spesiell.Veldig høylytt .Men å si at barna ikke kan leke i hagen fordi de skal spise middag eller sove en ettermiddagslur da er det vel på tide å flytte fra rekkehus område.Tydelig at de tror de bestemmer her.Naboen sa ja vi får se til sommeren da hvordan det blir da.Jeg tåler ikke trynet på de jævla naboene .Spyr bare jeg ser det stygge tryne dems.Møkka folk tvers igjennom.Ungene må da for faen få leke i sin egen hage uten at gammle sauer skal stå å bjeffe på dem fordi de gjør noe helt normalt .Er barn å leker ute. Anonymkode: 40352...d2e Det er ikke naboene som er problemet, det er dere. Beklager, ts... Jeg får sterkt inntrykk av at dere bråker ganske mye. Spesielt om denne kameraten er hos dere ofte. Så kanskje det er DERE som burde flytte fra rekkehus området? Anonymkode: 016bb...b30 32
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #14 Skrevet 4. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå burde det jo egentlig ikke være noen umulighet å ta bittelitt hensyn akkurat den ene gangen naboen er syk og spør pent om dere kan dempe lydnivået litt akkurat den dagen? Anonymkode: 2f7a4...d20 Enig! Anonymkode: 016bb...b30 8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #15 Skrevet 4. februar 2018 Selvfølgelig hadde jeg tatt hensyn hvis de ikke hadde klagd to dager før også .Da spiste de middag og ville ha ro mens de skulle nyte middagen halv fire.Da hadde det vært stille hele dagen og barna hadde lekt i ti minutter. .Da var det vanskelig å ta de seriøst.Og har man migrene så kan de legge seg på ett annet rom å lukke igjen vinduet. Anonymkode: 40352...d2e
Gjest Optimo Skrevet 4. februar 2018 #16 Skrevet 4. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sønnen min har en kamerat som er spesiell.Veldig høylytt .Men å si at barna ikke kan leke i hagen fordi de skal spise middag eller sove en ettermiddagslur da er det vel på tide å flytte fra rekkehus område.Tydelig at de tror de bestemmer her.Naboen sa ja vi får se til sommeren da hvordan det blir da.Jeg tåler ikke trynet på de jævla naboene .Spyr bare jeg ser det stygge tryne dems.Møkka folk tvers igjennom.Ungene må da for faen få leke i sin egen hage uten at gammle sauer skal stå å bjeffe på dem fordi de gjør noe helt normalt .Er barn å leker ute. Anonymkode: 40352...d2e Ta deg sammen, menneske. Ungene dine har så klart rett til å leke i hagen, men med den holdningen din tror jeg ikke det bare er naboen som er problemet.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #17 Skrevet 4. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig hadde jeg tatt hensyn hvis de ikke hadde klagd to dager før også .Da spiste de middag og ville ha ro mens de skulle nyte middagen halv fire.Da hadde det vært stille hele dagen og barna hadde lekt i ti minutter. .Da var det vanskelig å ta de seriøst.Og har man migrene så kan de legge seg på ett annet rom å lukke igjen vinduet. Anonymkode: 40352...d2e Tør du å svare oss helt ærlig nå? Hvor bråkete er dere egentlig? Hva gjør denne kameraten som er så høylytt? Er det konstant brøling og skriking? Hvor ofte er de ute å leker sammen? Det at folk klager ofte er en indikator på at dere faktisk bråker mye, og da har man kanskje lavere terskel for å klage også, fordi man hører bråk konstant. Kanskje de har migrene pga bråket deres? Anonymkode: 016bb...b30 20
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #18 Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke naboene som er problemet, det er dere. Beklager, ts... Jeg får sterkt inntrykk av at dere bråker ganske mye. Spesielt om denne kameraten er hos dere ofte. Så kanskje det er DERE som burde flytte fra rekkehus området? Anonymkode: 016bb...b30 Det ironiske her er at det aldri kommer en lyd ellers.Jeg har ett barn og han er velloppdragen men de vil ha ro i hagen slik det var før vi flyttet inn.Fordi vi bor i eldre rekken og de ønsker ikke at barn skal utfolde seg.Det sa moren min også dette går ikke ann å klage sånn . Hun synes det var veldig dårlig.Særlig når jeg er så rolig som jeg er .Aldri fester eller annet.Bare lek på trampolinen. Anonymkode: 40352...d2e
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #19 Skrevet 4. februar 2018 Be de om å slå av høreapparatene sine da Anonymkode: c9027...9c9 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #20 Skrevet 4. februar 2018 I fjor sommer var vi borte nesten hele sommeren.Så ganske utrolig at de klager.Men de må vel ha noe å bedrive tiden med. Anonymkode: 40352...d2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå