IncaTinca Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Salam og hei! Jeg er en kvinne på 26 år som gjerne kunne tenkt meg å ha flere muslimske venninner i mitt eksisterende nettverk. Det hadde vært hyggelig å kunne dra sammen med ei til flere av ICC (Islamic Cultural Centre) eller Rabita Moskeens eventer for kvinner. Er fint å kunne ha det som et av nyttårsforsettene for 2018 og være et hakk bedre muslim hehe. Jeg har mulighet til å møtes i Oslo/Akershus. Ser frem til å høre fra deg!
emma*emma Skrevet 24. februar 2018 #2 Skrevet 24. februar 2018 På 4.2.2018 den 22.17, IncaTinca skrev: Salam og hei! Jeg er en kvinne på 26 år som gjerne kunne tenkt meg å ha flere muslimske venninner i mitt eksisterende nettverk. Det hadde vært hyggelig å kunne dra sammen med ei til flere av ICC (Islamic Cultural Centre) eller Rabita Moskeens eventer for kvinner. Er fint å kunne ha det som et av nyttårsforsettene for 2018 og være et hakk bedre muslim hehe. Jeg har mulighet til å møtes i Oslo/Akershus. Ser frem til å høre fra deg! Må være veldig slitsomt å dele verden på muslimer og ikke muslimer :-) Gå etter personlige egenskaper :-) 4
opprørsk Skrevet 17. mars 2018 #3 Skrevet 17. mars 2018 On 2/25/2018 at 12:16 AM, emma*emma said: Må være veldig slitsomt å dele verden på muslimer og ikke muslimer :-) Gå etter personlige egenskaper :-) Hvordan vet du at TS ikke er etnisk norsk og ønsker å bli kjent med muslimer og lære mer om deres kultur ol? Jeg kunne tenkt meg å bli kjent med noen muslimer selv, er selv norsk og har kun norske venner. 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. mars 2018 #4 Skrevet 17. mars 2018 Hvorfor vil du ikke ha venner fra andre religioner eller ateister?
Gjest ewzp0xo3hlgove Skrevet 17. mars 2018 #5 Skrevet 17. mars 2018 1 minutt siden, opprørsk skrev: Hvordan vet du at TS ikke er etnisk norsk og ønsker å bli kjent med muslimer og lære mer om deres kultur ol? Jeg kunne tenkt meg å bli kjent med noen muslimer selv, er selv norsk og har kun norske venner. Hun skriver at hun vil bli en bedre muslim
opprørsk Skrevet 17. mars 2018 #6 Skrevet 17. mars 2018 3 minutter siden, ewzp0xo3hlgove said: Hun skriver at hun vil bli en bedre muslim Er det feil at mennesker ønsker å treffe andre med samme verdier i livet da? Å ønske flere muslimer i nettverket sitt antyder ganske godt at hun har en del ikke-muslimer i nettverket sitt.
Gjest ewzp0xo3hlgove Skrevet 17. mars 2018 #7 Skrevet 17. mars 2018 1 time siden, opprørsk skrev: Er det feil at mennesker ønsker å treffe andre med samme verdier i livet da? Å ønske flere muslimer i nettverket sitt antyder ganske godt at hun har en del ikke-muslimer i nettverket sitt. Nei, ikke noe galt i det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå