IncaTinca Skrevet 4. februar 2018 #1 Del Skrevet 4. februar 2018 Salam og hei! Jeg er en kvinne på 26 år som gjerne kunne tenkt meg å ha flere muslimske venninner i mitt eksisterende nettverk. Det hadde vært hyggelig å kunne dra sammen med ei til flere av ICC (Islamic Cultural Centre) eller Rabita Moskeens eventer for kvinner. Er fint å kunne ha det som et av nyttårsforsettene for 2018 og være et hakk bedre muslim hehe. Jeg har mulighet til å møtes i Oslo/Akershus. Ser frem til å høre fra deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emma*emma Skrevet 24. februar 2018 #2 Del Skrevet 24. februar 2018 På 4.2.2018 den 22.17, IncaTinca skrev: Salam og hei! Jeg er en kvinne på 26 år som gjerne kunne tenkt meg å ha flere muslimske venninner i mitt eksisterende nettverk. Det hadde vært hyggelig å kunne dra sammen med ei til flere av ICC (Islamic Cultural Centre) eller Rabita Moskeens eventer for kvinner. Er fint å kunne ha det som et av nyttårsforsettene for 2018 og være et hakk bedre muslim hehe. Jeg har mulighet til å møtes i Oslo/Akershus. Ser frem til å høre fra deg! Må være veldig slitsomt å dele verden på muslimer og ikke muslimer :-) Gå etter personlige egenskaper :-) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
opprørsk Skrevet 17. mars 2018 #3 Del Skrevet 17. mars 2018 On 2/25/2018 at 12:16 AM, emma*emma said: Må være veldig slitsomt å dele verden på muslimer og ikke muslimer :-) Gå etter personlige egenskaper :-) Hvordan vet du at TS ikke er etnisk norsk og ønsker å bli kjent med muslimer og lære mer om deres kultur ol? Jeg kunne tenkt meg å bli kjent med noen muslimer selv, er selv norsk og har kun norske venner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. mars 2018 #4 Del Skrevet 17. mars 2018 Hvorfor vil du ikke ha venner fra andre religioner eller ateister? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ewzp0xo3hlgove Skrevet 17. mars 2018 #5 Del Skrevet 17. mars 2018 1 minutt siden, opprørsk skrev: Hvordan vet du at TS ikke er etnisk norsk og ønsker å bli kjent med muslimer og lære mer om deres kultur ol? Jeg kunne tenkt meg å bli kjent med noen muslimer selv, er selv norsk og har kun norske venner. Hun skriver at hun vil bli en bedre muslim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
opprørsk Skrevet 17. mars 2018 #6 Del Skrevet 17. mars 2018 3 minutter siden, ewzp0xo3hlgove said: Hun skriver at hun vil bli en bedre muslim Er det feil at mennesker ønsker å treffe andre med samme verdier i livet da? Å ønske flere muslimer i nettverket sitt antyder ganske godt at hun har en del ikke-muslimer i nettverket sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ewzp0xo3hlgove Skrevet 17. mars 2018 #7 Del Skrevet 17. mars 2018 1 time siden, opprørsk skrev: Er det feil at mennesker ønsker å treffe andre med samme verdier i livet da? Å ønske flere muslimer i nettverket sitt antyder ganske godt at hun har en del ikke-muslimer i nettverket sitt. Nei, ikke noe galt i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå