Gå til innhold

Vil en jente på 20 være interessert i gutt på 17?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke noen av partene, jeg står bare utenfor og stusser litt på om det er liv laga for et slikt forhold?

Jenter er ofte mer moden enn gutta, og da vil 3,5 års forskjell være ganske stor på den alderen.

Anonymkode: 788fd...d28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ver uaktuelt for min del, stor forskjell på 17 og 20, senere 23 og 26 ikke like stor forskjell :)

For min del da kjennes det feil ut (har en 6 år yngre søster og blir feil å gå ut med noen hun også kunne gått ut med 🙀🙀)

Anonymkode: eee3c...51f

• Liker 1
Skrevet

Generelt sett vil det ofte være så stor forskjell i modenhet at det ikke er aktuelt. Jeg er 22, og synes heller ikke noen under 20 er aktuelt, men selvsagt finnes unntakene.

Anonymkode: c811b...c0d

Skrevet

At ei som studerer på Uni skulle ha interesse av en gutt som går 2. året på VGS?

Think not.

Anonymkode: 95bce...4f3

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke noen av partene, jeg står bare utenfor og stusser litt på om det er liv laga for et slikt forhold?

Jenter er ofte mer moden enn gutta, og da vil 3,5 års forskjell være ganske stor på den alderen.

Anonymkode: 788fd...d28

Da jeg var 17 var jeg sammen med ei på 21.

Varte ikke lenger enn ca tre måneder med gode minner

Skrevet

Synes der er rart. 

Anonymkode: f2eba...074

Skrevet

Ble forelska i og sammen med en som nettopp hadde fylt 17 da jeg selv nettopp var fylt 20. Jeg har alltid vært tiltrukket av gutter som er yngre enn meg da, noe som nok ikke er så vanlig for jenter/kvinner.

Anonymkode: fd746...536

Skrevet

Jeg var veldig betatt av en jeg sommerjobbet med da han var 17 og jeg 21. Han var veldig lav da, men vokste veldig et par år etter det. Kan vel se for meg at det kunne blitt noe da han var ferdig på vgs, men ikke før. Ikke så lett dette med alder. Husker et skrekkeksempel fra jeg var 15 år. På ferie hang jeg masse med en gutt. Vi syklet sammen, rodde, dro i rutsjebane, spilte minigolf og diskuterte litteratur (!) Jeg tenkte at han kunne være like gammel eller et år yngre enn meg, men utseendemessig kunne han vært eldre. Av en eller annen grunn var alder ikke et tema i starten. Og på dag tre kom det fram at han var 11, snart 12 år! Glad jeg ikke hadde tenkt romantiske tanker om ham da! 

Anonymkode: f9c65...824

Skrevet

For de fleste blir nok 17 år litt ungt, når man selv er 20. Selvfølgelig unntak til regelen, men personlig kunne jeg aldri vært sammen med en på 17, når jeg var 20. Men det har ikke noe med at jeg ikke liker yngre å gjøre, jeg er selv 29, og sammen med en på 26, og datet en på 23 når jeg var 28, men selv han ble for umoden for meg i det lange løp. (dog, nå er jo jeg eldre enn 20 da). 

Men det er, for de fleste, veldig forskjell på å være ung voksen, og ungdom. 

Anonymkode: f9210...4df

• Liker 2
Skrevet

Om du er politiker, så. :P

Anonymkode: fab38...8e4

Gjest Fillerista
Skrevet

Hadde et kort forhold til en på 23 da jeg var 17, og det var i hvert fall ikke liv laga. Ble med noen treff hjemme hos henne når hun var alene i kollektivet, ikke snakk om å vise oss sammen. Hele greia var opplagt veldig flau og skambelagt for henne. Jeg var stormforelska og blind mens hun nok bare var litt betatt og interessert i hemmelig sex.

Skrevet

Jeg er 22 ferdig utdannet om noen måneder og anser meg selv og blir ansett som en ung voksen. En 17-åring går på VGS og er i grunn fortsatt juridisk sett og på mange andre måter et barn. Selvfølgelig er jeg ikke interessert i en 17-åring. Blir nesten kvalm av tanken. 

Anonymkode: f2eba...074

Skrevet

Tvilsomt.

Men det kommer an på 17åringen og på 20åringen.

Skrevet

Nei. Kvinner vil ha en mann, en som dominerer og bestemmer over dem. En som setter dem på plass og viser dem hvor skapet skal stå. En som tar avgjørelser og bestemmer for dem. En fyr som er så pass mye yngre vil ikke oppleves som en mann og det vil være for lett for henne å styre han. Noe som betyr at hun ikke vil oppfatte han som en mann.

Anonymkode: 6606d...c54

Gjest Athleisure
Skrevet

Gutter er ganske umodne frem til de er 23.
En 17 åring er gjerne spinkel og har et barnslig ansikt - altså ikke en mann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...