Gå til innhold

Daten liker bare hard sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å date en mann og vi har sex. Han liker hard, røff, BDSM-aktig sex. Før vi begynte å date lå vi noen ganger sammen, da synes jeg dette var spennende. Når når vi har ofte sex og er mye sammen blir dette litt trettende. Noen ganger trenger jeg kjærlig elskov, kose mye, bruke enda lengre tid. Den røffe sexen blir på en måte litt for røff psykisk. Han er ikke så glad i å feks ligge i skje, og det renger jeg etter å ha blitt tatt hardt. Har prøvd så vidt å snakke om dette, men han er ikke fan av kos. 

Nå er jo alle forskjellige, men er det slik det kommer til å være videre tro? Er det bare slik sex han vil ha? For da tror jeg det er dødfødt. Liker variasjon.

Anonymkode: 7f4fc...076

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakket med han om dette? Og ikke vinklet det mot kos, men at av og til trenger du det roligere? Er han en skikkelig mann, så tar han hensyn til dine ønsker og behov.

Har han spurt underveis om du liker det han gjør f.eks? Når jeg og kjæresten datet spurte han av og til om jeg likte hva han gjorde, og da svarte jeg ærlig - for det legger opp til hvordan man har det sammen fremover.

Prat med han, det høres slitsomt ut om det alltid skal være røft! Det handler om å gi og ta, rett og slett :)

Anonymkode: 015f8...00f

• Liker 2
Skrevet

Spør ham om han ikke har hørt om aftercare. 
Aftercare er viktig i en setting hvor man har hatt røff sex, som gjerne er slitsomt psykisk, For begge. 

Om du ikke får det du trenger, MÅ du si fra. Dette skal være noe begge liker, ikke bare en. 

• Liker 13
Skrevet

Ikke fan av kos?! Hadde vært dealbreaker for meg. Er jo hele motivasjonen for å få kjæreste 😂

• Liker 9
Skrevet

Aftercare er jo en viktig del. Han har virkelig ikke skjønt greia..... er sex kun på hans premisser?  Nei, du må snakke med han. Og er vanilje/vanlig sex ikke aktuelt for han så må du finne ut om du kan leve i et forhold med kun hard sex. 

• Liker 3
Skrevet

Ser ut som ts er kommet borti en Madsen-light her. Typisk sosiopat som ikke bryr seg om følelser men kun betrakter deg som et stykke kjøtt han kan knulle vettet av..

Anonymkode: 87d80...450

• Liker 3
Skrevet

Heldige du! Røff sex er jo bare best sex. <3

Anonymkode: 60b6c...8a5

• Liker 2
Skrevet

Om fem år kommer du til å savne den røffe siden hans. Tro meg. Nyt det så lenge det varer. Kombinasjonen vane/dypere følelser for deg gir mindre røff sex. 

Anonymkode: 9ae8a...eab

Skrevet

EsteemedBlondGallinule-max-1mb.gif

Anonymkode: 70f22...ccc

• Liker 1
Skrevet

Du får ta ham litt hardt du også, sånn at han skjønner psyken i dette, og at den underdanige må "tas ned" etterpå.

"a subspace is a natural high. Blissful feelings of connection create intense uppers and unfortunately, those feelings eventually come down. This is where emotional and mental safety is important. This drop in emotions creates exhaustion, incoherence, and incoordination. Aftercare, and after play, is pertinent in order to make sure all parties involved don’t become unbalanced." http://helloflo.com/what-is-subspace/

Anonymkode: c0109...d78

Skrevet

I flere tilfeller henger det sammen hvordan man oppfører seg seksuelt og ellers. En ting er det hvis man er enig om det, men en mann som gjør slik uten å vite om du liker det først bør man være skeptisk til. Snakker av egen erfaring. 

Anonymkode: 94d49...f03

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...