AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Er desverre elendig når det kommer til hudpleie, men tenkte å ta tak i det. Huden min er veldig tørr rundt munnen og deler av kinnene, men også uren rundt haken. Finnes det gode alternativer på apoteket, eller må det dyrere merker til? Trenger rens til daglig bruk, peeling, rensemaske, fuktmaske(?), og kanskje noe annet? Fikk en dagkrem fra vichy jeg syns er ok til jul. Men tar gjerne imot tips til dagkrem også. Anonymkode: e2b1c...781
Rosewood Skrevet 5. februar 2018 #2 Skrevet 5. februar 2018 Vichy synes jeg er kjempebra De mange forskjellige serier, alt etter hvilken hudtype du har. Du høres ut som om du har kombinasjonshud, da tror jeg den grønne er veldig bra. Kanskje den blå og, den har mer fuktighet hvis du trenger det. Ellers har de en serie på Vita og H&M som heter Formula 10.0.06 eller et eller annet formula og masse tall. De har forskjellige rens, masker, toner, ansiktskrem, peeling. Ganske billige og veldig bra! Jeg har nattkrem derfra som er spesielt mot kviser. Elsker skrubben deres også har de sånn maske kombinert med peeling. Man smører på masken, lar den sitte i et kvarter, så ta litt vann og skrubbe litt, og skylle av. Huden blir babymyk :D
Tibbie Skrevet 5. februar 2018 #3 Skrevet 5. februar 2018 Hva er budsjettet ditt? Forstår at kremer for 1500 kroner er utenfor, men hva er i "innafor"? Jeg synes at det er mange bra skrubber til en rimelig pris. Mot kvisene kan det kanskje passe med en krem med syre for å jevne ut hudtonen der du sliter med kviser, og kanskje noe for sensitiv hud, sånn at du ikke bryter ut mer? Har du tørr eller dehydrert hud, er det kanskje greit med en nattkrem også? Jeg liker Exuviance og Elizabeth Arden, men om du vil se på noe som er litt rimeligere, så hører jeg sykt mye skryt av Ole Henriksen sin hudpleie. Jeg prøvde den gule, men jeg synes ikke at den ga meg nok fukt. Så nå prøvde jeg den lilla, men angrer litt på at jeg ikke gikk for blå. Min hudtype er dehydrert og kanskje litt sensitiv.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #4 Skrevet 5. februar 2018 Jeg ville lagt minst penger i det som er kortest tid på huden og mest penger i det som er lengst på huden. Altså minst penger på rens og mest på et godt serum, øyekrem og dagkrem. Anonymkode: 727f4...380
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 16 timer siden, Rosewood skrev: Vichy synes jeg er kjempebra De mange forskjellige serier, alt etter hvilken hudtype du har. Du høres ut som om du har kombinasjonshud, da tror jeg den grønne er veldig bra. Kanskje den blå og, den har mer fuktighet hvis du trenger det. Ellers har de en serie på Vita og H&M som heter Formula 10.0.06 eller et eller annet formula og masse tall. De har forskjellige rens, masker, toner, ansiktskrem, peeling. Ganske billige og veldig bra! Jeg har nattkrem derfra som er spesielt mot kviser. Elsker skrubben deres også har de sånn maske kombinert med peeling. Man smører på masken, lar den sitte i et kvarter, så ta litt vann og skrubbe litt, og skylle av. Huden blir babymyk :D Da skal jeg sjekke det 16 timer siden, Tibbie skrev: Hva er budsjettet ditt? Forstår at kremer for 1500 kroner er utenfor, men hva er i "innafor"? Jeg synes at det er mange bra skrubber til en rimelig pris. Mot kvisene kan det kanskje passe med en krem med syre for å jevne ut hudtonen der du sliter med kviser, og kanskje noe for sensitiv hud, sånn at du ikke bryter ut mer? Har du tørr eller dehydrert hud, er det kanskje greit med en nattkrem også? Jeg liker Exuviance og Elizabeth Arden, men om du vil se på noe som er litt rimeligere, så hører jeg sykt mye skryt av Ole Henriksen sin hudpleie. Jeg prøvde den gule, men jeg synes ikke at den ga meg nok fukt. Så nå prøvde jeg den lilla, men angrer litt på at jeg ikke gikk for blå. Min hudtype er dehydrert og kanskje litt sensitiv. Akkurat nå som jeg egentlig trenger alt, håper jeg å finne en krem som kostet maks 300. Men det er kanskje urealistisk? 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville lagt minst penger i det som er kortest tid på huden og mest penger i det som er lengst på huden. Altså minst penger på rens og mest på et godt serum, øyekrem og dagkrem. Anonymkode: 727f4...380 Ja det er sikkert lurt. Øyekrem har jeg ikke tenk på, jeg må innrømme at jeg smører vanlig dagkrem der man egentlig skal ha øyekrem. Må bli flinkere! Anonymkode: e2b1c...781
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå