AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Jeg gifter meg til sommeren, og har hele tiden tenkt at jeg skal bestille fra JJ. Nå har jeg fått litt kalde føtter, og er veldig usikker.. Ut fra det jeg ser etter å ha trålet diverse forum er 2/3 fornøyde, mens 1/3 er ikke fornøyde. Jeg er ikke spesielt kresen - og kjolen må ikke være klin lik den på bildet. Men den må jo ikke se ut som et takras heller... Hva er din erfaring, uansett hva du bestilte slags type kjole? Anonymkode: 387e5...add
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Har kjøpt kjole der, var veldig fornøyd! Bestilte en strl opp fra hva jeg vanligvis bruker. Satt perfekt. Helt lik som på bildet. Anonymkode: 00830...3d2
Silverferret Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 Jeg kjøpte en selskapskjole der. Bestilte etter mål (skrev inn målene manuelt). Satt som et skudd og var superfornøyd. Virket som bra kvalitet, og fikk mye skryt for kjolen
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 Dette er en butikk som tar bilder av designer-kjoler og gjør "sitt beste" for å etterligne dem. Dårlig kvalitet, dårlig sydd. Styr unna. Hold deg generelt unna slike type nettbutikker!! Anonymkode: c2a64...f70
Silverferret Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er en butikk som tar bilder av designer-kjoler og gjør "sitt beste" for å etterligne dem. Dårlig kvalitet, dårlig sydd. Styr unna. Hold deg generelt unna slike type nettbutikker!! Anonymkode: c2a64...f70 Høres ikke ut som du snakker av egen erfaring? Er klar over at de etterlikner designer-kjoler, men det er jo MANGE nettbutikker som gjør. Kjolen jeg fikk levert var ihvertfall utrolig fin og bra sydd!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 1 minutt siden, Silverferret skrev: Høres ikke ut som du snakker av egen erfaring? Er klar over at de etterlikner designer-kjoler, men det er jo MANGE nettbutikker som gjør. Kjolen jeg fikk levert var ihvertfall utrolig fin og bra sydd! Det er nettopp det jeg gjør, dessverre! Heldigvis var det ikke et kjøp så viktig som en bryllupskjole da... Ok, noen ønsker å ha trashy brudekjoler av dårlig kvalitet, andre ønsker pene kjoler og velger kvalitet. Hver sin smak. Om man bryr seg om å se pen ut på den store dagen styrer man unna slikt søppel. Anonymkode: c2a64...f70
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #7 Skrevet 4. februar 2018 Min var ok men jeg måtte sy om en del for å få den til å passe. Kunne virke som om de hadde tatt utgangspunkt i to størrelser, kjolen var både str 38 og 42. Anonymkode: fbf25...42f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #8 Skrevet 5. februar 2018 Jeg har bestilt brudesko derfra. Ble over 600 med frakt, også kommer jo toll og moms på toppen. Håper de passer. Anonymkode: 1f8f1...08e
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #9 Skrevet 5. februar 2018 Har brukt de to ganger til ballkjole og vært fornøyd Søppel og søppel. Hvor er egentlig kjolene man betaler 15 000 kroner for sydd hen, da? Alle vet jo at selv om det er klistret et Polo-merke på skjorta er den antagelig sydd av noen underbetalte stakkarer i Bangladesh eller Kina, er det noe annet med brudekjoler liksom? Anonymkode: 3864b...1f8 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå