Gå til innhold

Deltar alle på avsluttningsseremoni etter bachelor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal levere bachelor i mai og en måned etterpå er det avsluttningsseremoni. Jeg bor på andre siden av landet og kommer til å si opp leilighet og full pakke i mai. Lurer derfor på om noen har erfaring med slik avsluttningsseremoni? Er det sånn at hele klassen er med eller var det mange som ikke møtte opp?

Grunnen til at jeg spør er at det kommer til å koste mye tid å penger å komme seg dit, noe jeg synes er litt kjipt med tanke på at seremonien kun varer en time eller to. Jeg vurderer også å dra et par måneder på backpacking i sommer, og det blir litt vanskelig å planlegge hvis jeg må hjem til norge midt i jordomseilinga. Regner med det kommer til å bli avsluttningsfest den dagen vi leverer bacheloren og deretter flytter jeg jo hjem. I tilleg er vi ikke en særlig sammensveiset klasse, så det er ikke spesielt om å gjøre for meg å delta! Men jeg vil jo ikke være den eneste som ikke møter opp heller... 

Anonymkode: 83857...b63

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager skriveleif, skriver på mobilen 😅

Anonymkode: 83857...b63

Skrevet

Tenker det er litt enten eller. Jeg hadde også en avslutningsmiddag med "gjengen" og dro på ferie før sermonien. Det var kanskje 60-70% som dro.

Anonymkode: 2a4a5...02c

Skrevet

Halvparten av mine venner dro, og de trengte ikke noen spesiell unnskyldning. Du går ikke glipp av alt for mye, så hvis det blir mye styr så kan du jo droppe det.

Anonymkode: 05cb6...360

Skrevet

Jeg droppa den. 
Hadde ikke mye kontakt med dem i klassen, og hadde allerede fått meg jobb, så jeg prioriterte dra på jobb. 
Droppet også bachelormiddag/fest. 
Hadde kun god kontakt med ei i klassen, så vi grillet og koset oss, og feiret bare oss to. 

Anonymkode: c0191...2fc

Skrevet

På mitt universitet er det ikke avslutningsseremoni verken for bachelor eller master. Er det kanskje høyskole du går på? 

Jeg hadde droppet det. Aldri giddet bruke penger på noe sånt. Jeg var på "avslutningen" (diplomutdeling) for phd, da jeg tok den, men det var i egen by, og hakket mer stas en bachelor. 

Anonymkode: 7b2d2...62a

Skrevet

Det varierer nok fra utdanning til utdanning. Hos oss var oppmøte 100%, alle ble ropt opp med navn og fikk vitnemålet en og en. Middag og fest etterpå. 

Anonymkode: f1962...ecc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...