AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Vi har datet i fire mnd og han har flere ganger sagt at han vil at det skal være oss. Han snakker om å dra på utflukter, flytte sammen, reise på ferie osv. Men jeg ser absolutt ingen handling fra hand side. Og etter som jeg var usikker på hvor mange av hans kompiser viste om meg, tokk jeg til å spørre.....! Og han hadde visnok fortalt om meg til kompiser, men familien fikk bare vite at han dater noen. Jeg spurte videre om vi kanskje skulle bli offisielle, men da svarte han at han syntest det et teit å bli facebook official, men setter heller "in a relationship" statusen (som han heller ikke har gjort). Han har aldri noen gang liked noen av bildene mine heller.....! Det er som han ikke eksisterer....som om vi bare er fuckfriend😔😔😔 Anonymkode: c0cdd...ade
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Er dere kjærester, eller dater dere? Ville ha spurt han rett ut. Om dere dater er det greit å ikke si noe til foreldre, er man kjærester er det naturlig å fortelle om kjæresten og etterhvert hilse på. Det er jo positivt at han har fortalt om deg til venner Anonymkode: 1fc5f...632
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dere kjærester, eller dater dere? Ville ha spurt han rett ut. Om dere dater er det greit å ikke si noe til foreldre, er man kjærester er det naturlig å fortelle om kjæresten og etterhvert hilse på. Det er jo positivt at han har fortalt om deg til venner Anonymkode: 1fc5f...632 Har spurt han rett ut, og vi kjærester ja! Men han har tydelig vis ikke det samme behovet for å definere hva vi er eller vise det. Jeg prøver å stole på han...men for alt det jeg vet, kunne han jo bare holdt på med flere 😳😔 Anonymkode: c0cdd...ade
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har spurt han rett ut, og vi kjærester ja! Men han har tydelig vis ikke det samme behovet for å definere hva vi er eller vise det. Jeg prøver å stole på han...men for alt det jeg vet, kunne han jo bare holdt på med flere 😳😔 Anonymkode: c0cdd...ade Vel, er dere kjærester så hadde jeg kanskje invitert han med hjem til dine foreldre? Se hvordan han reagerer da Kanskje han bare må få seg en liten vekker. Spør om ikke du kan få hilse på hans foreldre også snart, siden dere er kjærester (og dermed forhåpentligvis planlegger en fremtid sammen?). Om han vil vente litt er det også greit, men dere bør ha en ca plan (f.eks om 2-3 mnd, "til sommeren" eller lignende). For meg har det aldri vært viktig å være i et forhold på FB, så kan ikke uttale meg om det, men er man sammen så syns jeg familie og venner får vite det. Hvis du føler deg tryggere med han (siden du er nervøs for utroskap) om han står i et forhold med deg på FB, så si det til han! Kanskje han ikke har tenkt på det engang. Er han en god person og kjæreste så gjør han alt han kan for at du skal ha det bra, og vil ikke at du skal bruke energi på å bekymre deg Anonymkode: 1fc5f...632
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 Høres ut som han ikke egentlig vil noe langvarig med deg, men heller ha deg som mellom-dama inntill han en eller annen gang i fremtiden (om 8 mnd, om 2 år) møter den han egentlig ser etter. En mann som ikke er stolt av DEG som dama hans liker deg faktisk ikke godt nok. Å ikke fortelle til familie, og å ikke vise at han er sammen med MEG er for useriøst. Jeg hadde bare sagt at dette ikke er noe for meg og gått videre. Hadde han prøvd å overtale meg til å bli hadde jeg sagt at jeg ikke vil ha en mann som gjemmer meg bort, og hatt det bedre som singel på jakt etter en mann som ville stå på fjelltoppen å rope ut til hele verden at han var takknemlig for at jeg var dama hans og ikke skammet seg over å vise det. Anonymkode: 411d7...b81 3
Jens Even Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 13 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ut som han ikke egentlig vil noe langvarig med deg, men heller ha deg som mellom-dama inntill han en eller annen gang i fremtiden (om 8 mnd, om 2 år) møter den han egentlig ser etter. En mann som ikke er stolt av DEG som dama hans liker deg faktisk ikke godt nok. Å ikke fortelle til familie, og å ikke vise at han er sammen med MEG er for useriøst. Jeg hadde bare sagt at dette ikke er noe for meg og gått videre. Hadde han prøvd å overtale meg til å bli hadde jeg sagt at jeg ikke vil ha en mann som gjemmer meg bort, og hatt det bedre som singel på jakt etter en mann som ville stå på fjelltoppen å rope ut til hele verden at han var takknemlig for at jeg var dama hans og ikke skammet seg over å vise det. Anonymkode: 411d7...b81 Dette blir for dumt rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #7 Skrevet 4. februar 2018 57 minutter siden, Jens Even skrev: Dette blir for dumt rett og slett. Nei. Det som rett og slett er for dumt er menn som forventer kjæreste privilegier og ikke gidder å vise til andre at man faktisk er kjærester. Jeg mener jo ikke bokstavelig talt at en mann skal stå på en fjelltopp å rope sin takknemmelighet for dama han har fått, men en forelska mann hadde hvertfall ikke skammet seg for hverken det eller å vise dama si stolt frem på andre måter. Anonymkode: 411d7...b81 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #8 Skrevet 5. februar 2018 2 timer siden, Jens Even skrev: Dette blir for dumt rett og slett. Heelt uenig. Anonymkode: 87b5a...bb9
Jens Even Skrevet 5. februar 2018 #9 Skrevet 5. februar 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Nei. Det som rett og slett er for dumt er menn som forventer kjæreste privilegier og ikke gidder å vise til andre at man faktisk er kjærester. Jeg mener jo ikke bokstavelig talt at en mann skal stå på en fjelltopp å rope sin takknemmelighet for dama han har fått, men en forelska mann hadde hvertfall ikke skammet seg for hverken det eller å vise dama si stolt frem på andre måter. Anonymkode: 411d7...b81 Menn er ikke kvinner. Dame er ikke en statusgreie man trenger å flashe. Andre relasjonsforhold kan også ha en relevans for hvor aktuelt det er å introdusere dama, uavhengig av hvor happy man er med henne. Dere gjør deres egen betydning mye større enn den strengt tatt bør være.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #10 Skrevet 5. februar 2018 Det må da finnes mellomting? Slett ikke alle menn som er typen til å stå på en fjelltopp og proklamere kjærligheten. Men det er viktig at hun føler seg trygg. Anonymkode: ea1d5...884
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #11 Skrevet 5. februar 2018 35 minutter siden, Jens Even skrev: Menn er ikke kvinner. Dame er ikke en statusgreie man trenger å flashe. Andre relasjonsforhold kan også ha en relevans for hvor aktuelt det er å introdusere dama, uavhengig av hvor happy man er med henne. Dere gjør deres egen betydning mye større enn den strengt tatt bør være. Du forenkler det mennesklige samspillet veldig. Hvis jeg skulle tenkt slik på ting, hadde jeg vært nødt til å forminske den sosiale intelligensen min kraftig nedover. Det er veldig mange ting å ta tak i her som du forbigår ved ditt innlegg. Samtidig skjønner jeg at enkelte relasjonsspill ikke er avhengig av om man introduserer kjæresten sin eller ei Men det kunne du kanskje vært litt flinkere på å utdype i klartekst, i og med at de aller fleste av oss ikke har noe i mot å introdusere kjærester for venner og familie. Jeg har hatt problemer med dette i enkelte tilfeller, men det har sin forklaring. Hva er din? Anonymkode: e3a82...a6f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #12 Skrevet 5. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det som rett og slett er for dumt er menn som forventer kjæreste privilegier og ikke gidder å vise til andre at man faktisk er kjærester. Jeg mener jo ikke bokstavelig talt at en mann skal stå på en fjelltopp å rope sin takknemmelighet for dama han har fått, men en forelska mann hadde hvertfall ikke skammet seg for hverken det eller å vise dama si stolt frem på andre måter. Anonymkode: 411d7...b81 På mange måter enig med deg. Spesielt hvis motparten står uten forklaring eller innsikt i hva som foregår på den andre siden. Etter en viss tid og etter et visst engasjement, så må man kunne forvente at partneren begynner å undre seg og bli usikker hvis man ikke introduserer eller oppfører seg diffust. Men hvis man ikke klarer å kommunisere om det så er muligens ikke forholdet liv laga uansett? Hvis du tar ting opp med vedkommende og de overkjører deg, later til å ikke forstå hvorfor du lurer på ting, så er det et tegn på at partneren ikke er like engasjert i deg som du er. Men det kan jo hende at han vil unngå å introdusere deg fordi moren/faren/what ever er psykopat (litt sterkt eksempel) og da har det jo en viss forklaring. Anonymkode: e3a82...a6f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå