metteflette Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 Trenger oppskrift på potetmos med søtpotet tiberedt i ovnen... Noen som kan hjelpe meg?? Blir veldig takknemmelig:)
Ling Skrevet 10. februar 2005 #2 Skrevet 10. februar 2005 I ovn?? Antar at du mener følgende: Kjøp søtpotet/yams - de som er oransje inni. Bak de hele i ovnen. Når de er myke tar du de ut, deler de og skraper ut innholdet. Stapp de som poteter og tilsett salt, pepper, smør og evt. litt muskat eller sherry. Smak deg frem. Lykke til!
Arkana Skrevet 10. februar 2005 #3 Skrevet 10. februar 2005 Kokosmelk og revet limeskall er nydelig i søtpotetmos, litt karibisk preg.
metteflette Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2005 I ovn?? Antar at du mener følgende: Kjøp søtpotet/yams - de som er oransje inni. Bak de hele i ovnen. Når de er myke tar du de ut, deler de og skraper ut innholdet. Stapp de som poteter og tilsett salt, pepper, smør og evt. litt muskat eller sherry. Smak deg frem. Lykke til! Det var det jeg mente! Det ble kjempegodt!!! Takk for hjelpen:)
Ling Skrevet 11. februar 2005 #5 Skrevet 11. februar 2005 Så fint! Godt tips fra Arkana - det skal jeg forsøke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå