Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har langt krusete, tørt hår som lett "blåser" seg opp og blir stort. Noen tips til bra shampo og balsam? Jeg farger ikke håret. Helst noe som går an å kjøpe i store flasker og som ikke koster alt for mye:laugh:

Anonymkode: cf939...02d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har supertørt og frizzy hår og har alltid sverget til Redkens all soft, og generelt holdt meg til frisørsjampoer, men en dag gikk jeg tom og måtte handle på dagligvarebutikken. Endte opp med Garniers olivenoljesjampo til 25 kr og jeg kjente nesten ikke igjen håret mitt etterpå - nå er det så mykt og skinner til og med litt, haha! Har variert litt mellom den og Aussie sin Miracle Moist. Var sikker på at jeg måtte klippe meg skulderkort før jeg oppdaget disse to. 

Anonymkode: ab536...d55

Skrevet

Redken all soft :hjerte: fås rimelig på blivakker f.eks.

Anonymkode: fe9b0...6c4

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har langt krusete, tørt hår som lett "blåser" seg opp og blir stort. Noen tips til bra shampo og balsam? Jeg farger ikke håret. Helst noe som går an å kjøpe i store flasker og som ikke koster alt for mye:laugh:

Anonymkode: cf939...02d

Aussi shampo + 3 minutters kuren + balsam

Overkommelig pris og kjempe bra, 

Vasker håret max 3 ganger i uken, bruker tørr shampo i mellomtiden,  var tips fra frisøren min.. Aldri hatt bedre hår

Anonymkode: f0b68...df8

Skrevet

Pureology Hydrate. :hjerte: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...