AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Jeg har langt krusete, tørt hår som lett "blåser" seg opp og blir stort. Noen tips til bra shampo og balsam? Jeg farger ikke håret. Helst noe som går an å kjøpe i store flasker og som ikke koster alt for myeAnonymkode: cf939...02d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Jeg har supertørt og frizzy hår og har alltid sverget til Redkens all soft, og generelt holdt meg til frisørsjampoer, men en dag gikk jeg tom og måtte handle på dagligvarebutikken. Endte opp med Garniers olivenoljesjampo til 25 kr og jeg kjente nesten ikke igjen håret mitt etterpå - nå er det så mykt og skinner til og med litt, haha! Har variert litt mellom den og Aussie sin Miracle Moist. Var sikker på at jeg måtte klippe meg skulderkort før jeg oppdaget disse to. Anonymkode: ab536...d55
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 Redken all soft fås rimelig på blivakker f.eks. Anonymkode: fe9b0...6c4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har langt krusete, tørt hår som lett "blåser" seg opp og blir stort. Noen tips til bra shampo og balsam? Jeg farger ikke håret. Helst noe som går an å kjøpe i store flasker og som ikke koster alt for mye Anonymkode: cf939...02d Aussi shampo + 3 minutters kuren + balsam Overkommelig pris og kjempe bra, Vasker håret max 3 ganger i uken, bruker tørr shampo i mellomtiden, var tips fra frisøren min.. Aldri hatt bedre hår Anonymkode: f0b68...df8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå