AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Hei, er ei jente (dame?) på 38, som snart er klar for å shoppe vårens jakke. Men jeg aner virkelig ikke hva som er i motebildet! Kan noen oppdatere meg? Og fortell gjerne hva slags jakke DU vil ha deg? (og alder, helst!). Det var jo en tid der "vaffeljakker" var av det populære slaget. Jeg har to av de dyreste merkene, for sikkerhets skyld. Er disse helt ut? Har og en trench fra Hilfiger, kjøpt i fjor. Trench er vel alltid ok? Fortell, fortell, jeg aner bare ikke hva jeg skal gå for.... (og nei, det trenger ikke være dyrt og fancy, bare "up to date") På forhånd takk. Anonymkode: 3a1a0...b5d
Honey Dew Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Jeg har en barbour-jakke og er veldig fornøyd med den
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 Har , skinnjakke, dongerijakke, skalljakke, bommberjakke og Trenchcoat
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 Jeg ville nok heller ha valgt noe som er litt klassisk og kan brukes i mange sesonger, enn noe som er veldig i motebildet akkurat nå, men det er bare meg. Trenchcoat er nok ganske safe, i grunn savner jeg en i mitt skap. Dongerijakke og skinnjakke er også sånne plagg som kan brukes sesong etter sesong. Anonymkode: 7725e...868 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 På 4.2.2018 den 21.05, Honey Dew skrev: Jeg har en barbour-jakke og er veldig fornøyd med den Hvilken modell har du? jeg ønsker meg en, men syns de er litt dyre, og finner ikke helt ut hvilken jeg vil ha. Muligens Beadnell.... ts Anonymkode: 3a1a0...b5d
Honey Dew Skrevet 6. februar 2018 #6 Skrevet 6. februar 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken modell har du? jeg ønsker meg en, men syns de er litt dyre, og finner ikke helt ut hvilken jeg vil ha. Muligens Beadnell.... ts Anonymkode: 3a1a0...b5d Har ingen anelse. Fikk den til en bursdag
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #7 Skrevet 7. februar 2018 Barbour vaffeljakke går aldri av moten, den vil være mer eller mindre populær men er et klassisk antrekk. Og en del av en overklasse stil. Anonymkode: f73ac...a9c
Gjest N-Nøff Skrevet 7. februar 2018 #8 Skrevet 7. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Barbour vaffeljakke går aldri av moten, den vil være mer eller mindre populær men er et klassisk antrekk. Og en del av en overklasse stil. Anonymkode: f73ac...a9c overklasse stil
Perelandra Skrevet 7. februar 2018 #9 Skrevet 7. februar 2018 Tror ikke jeg kommer til å kjøpe noen vårjakke, bortsett fra om jeg finner ei fin jakke på Fretex eller loppemarked. Jeg kjøpte to høstjakker på salg, og de kan jeg godt ha til våren også.
Trollmora Skrevet 7. februar 2018 #10 Skrevet 7. februar 2018 På 04.02.2018 den 20.25, AnonymBruker skrev: Hei, er ei jente (dame?) på 38, som snart er klar for å shoppe vårens jakke. Men jeg aner virkelig ikke hva som er i motebildet! Kan noen oppdatere meg? Og fortell gjerne hva slags jakke DU vil ha deg? (og alder, helst!). Det var jo en tid der "vaffeljakker" var av det populære slaget. Jeg har to av de dyreste merkene, for sikkerhets skyld. Er disse helt ut? Har og en trench fra Hilfiger, kjøpt i fjor. Trench er vel alltid ok? Fortell, fortell, jeg aner bare ikke hva jeg skal gå for.... (og nei, det trenger ikke være dyrt og fancy, bare "up to date") På forhånd takk. Anonymkode: 3a1a0...b5d Jeg tror ikke jeg kan "velge" her på Nordvestlandet. Blir nok å vaske Norrøna jakken og dra hetta godt over hodet 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #11 Skrevet 8. februar 2018 På 7. februar 2018 den 8.07, AnonymBruker skrev: Barbour vaffeljakke går aldri av moten, den vil være mer eller mindre populær men er et klassisk antrekk. Og en del av en overklasse stil. Anonymkode: f73ac...a9c Gjelder det andre relativt dyre jakker og? Som vaffeljakken til lexington? Anonymkode: 3a1a0...b5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå