Gå til innhold

Treningstightsene mine bare sklir av :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utrolig irriterende, jeg har fortsatt ikke funnet en tights som klarer å holde seg oppe uten å skli ned. Har prøvd tights med snøring men disse sklir også ned. Noen som kan anbefale en treningstights som ikke sklir? 

Anonymkode: 8ef1e...dde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du må finne den som passer din kropp, det har hvertfall jeg måtte. Men Reebok Lux er favoritten hos meg hvertfall.

Skrevet
Akkurat nå, Trollmora skrev:

Jeg tror du må finne den som passer din kropp, det har hvertfall jeg måtte. Men Reebok Lux er favoritten hos meg hvertfall.

Har prøvd så utrolig mange, brukt masse penger.. Reebok Lux sier du? Skal sjekke ut. Jeg har pære-fasong,så har tynn midje og bredere hofter. Har opplevd at tightsen skled av midt i en spinningtime. Kleint. 

Skrevet

Hva med en hel drakt?

Anonymkode: 16288...377

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd så utrolig mange, brukt masse penger.. Reebok Lux sier du? Skal sjekke ut. Jeg har pære-fasong,så har tynn midje og bredere hofter. Har opplevd at tightsen skled av midt i en spinningtime. Kleint. 

Skjønner! 

Jeg har ikke pære, mer boble :fnise: og trenger at den ikke ruller ned magen, så høyt liv er et must for meg.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva med en hel drakt?

Onepiece mener du? Det må jo bli veldig varmt.. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva med en hel drakt?

Adidas womens all in one feks?

adidas-AY4391_APP_on-model_back_gradient

Skrevet

Reebok lux er mine favorittightser! Husk at de er veldig store i str.

Skrevet

519uosj6VXL._SY355_.jpg

Adidas Techfit Seamless Hug All-In-One V35343 Fitness Suit for Women Black Black

Skrevet

evt gjør som Jane Fonda images?q=tbn:ANd9GcQwN_bsFRT56ZSdgTXtYVf

• Liker 2
Skrevet

Du trenger mer booty! Hip thrusts vil hjelpe deg med problemet 😄

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan de sklir ned om du har tynnere midje enn hofter, hvis du da har en du kan dra godt opp i livet og så snører du sammen tightsen over der hoftene er bredest, da vil den jo ikke skli ned over hoftene? Så kanskje tipset er å finne en som har høyt liv? 

Anonymkode: 09f81...7a5

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er på spinning (sykling), så passer det vel godt å ha en slik sykkelbukse på? Den vil jo ikke skli ned.

shopping?q=tbn:ANd9GcSsiahW7iUN0qVMlh-7F

Skrevet

Jeg ville foretrukket en slik sykkelbukse (husk å få en med padding i skrittet).

Skrevet

Jeg er også pære, og jeg har aldri vært borti ditt problem. Er du sikker på at tightsen er stram nok? Den skal jo være pinnstram, ellers sklir den jo ned. Mine favoritter er Aim'n sine med høyt liv, samt Sportamore sitt eget merke Blacc. De har utrolig gode, utrolig billige tightser. De med høyt liv (ulike modeller - tror favoritten min heter Speed) er helt fantastiske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...