Gå til innhold

Taler & Jørgen Doughnuts Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har smakt doughnutsene fra dette stedet. Det skal tydeligvis være nyåpnet og veldig populært. 

Og hva er prisen på en doughnuts der? 🙂

Anonymkode: abd9d...599

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Obs! Overskriften ble feil. Det er Talor ikke Taler 😝

Skrevet

Ikke smakt dem der, men kjøpte ofte fra dem når dem hadde Fryd pop-ups. 
Mange gode smaker! 
Da betalte vi 55kr pr stk. 

Anonymkode: 82eff...84c

Skrevet (endret)

Koster 49kr. Smaker kjempegodt, særlig den med pasjonsfrukt. Nam! Og applefritters.

Endret av Lady Lovelylocks
Skrevet

Takk for svar folkens😀 Da blir det en tur til doughnutsjappa i morgen 😛

Ts

• 7 måneder senere...
Skrevet

Følger dem på Instagram, og siste bildet sier at det ikke kommer flere oppdateringer før Talor er tilbake. I kommentarfeltet står det at folk boikotter til hun er tilbake. Noen som vet hva dette handler om? 

Skrevet
3 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev:

Følger dem på Instagram, og siste bildet sier at det ikke kommer flere oppdateringer før Talor er tilbake. I kommentarfeltet står det at folk boikotter til hun er tilbake. Noen som vet hva dette handler om? 

https://www.dn.no/smak/restauranter/restauranter/uteliv/youngstorget/donutgrunder-sparket-fra-sin-egen-bedrift-gar-til-sak/2-1-413162

Skrevet

Jeg går forbi dem hver dag. Antallet besøkende har gått dramatisk ned de siste månedene. Det har gått så mye ned at en tilfeldig passerende (meg) har lagt merke til det.

Jeg ville nok avstått fra å handle hos dem nå jeg også (ref. innholdet i DN reportasjen i innlegget over).

Anonymkode: 113de...441

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går forbi dem hver dag. Antallet besøkende har gått dramatisk ned de siste månedene. Det har gått så mye ned at en tilfeldig passerende (meg) har lagt merke til det.

Jeg ville nok avstått fra å handle hos dem nå jeg også (ref. innholdet i DN reportasjen i innlegget over).

Anonymkode: 113de...441

Samme her (og jeg elsker doughnuts).

Anonymkode: da752...d18

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...