Gjest Eltele Skrevet 5. februar 2018 #61 Del Skrevet 5. februar 2018 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huffda Det tar deg ca to sekunder å kikke på de tre siste tallene/bokstavene så det er ikke akkurat noe tidskrevende opplegg Men for all del, det er slitsomt både med anonyme koder og klær som ikke passer eller har dårlig kvalitet! Noe skal man streve med her i verden, vettu Anonymkode: f6cab...b0c Jau Jau Jau. Ja syns det er litt vel mange profiler å gå igjennom for å finne den anonyme som mente det. Orker ikke altså. Jeg bestemmer jo over meg selv da. Endret 5. februar 2018 av Eltele Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1168102-vanskelig-%C3%A5-finne-kl%C3%A6r-kl%C3%A6r-passer-ikke/page/4/#findComment-21103277 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #62 Del Skrevet 6. februar 2018 10 timer siden, Eltele skrev: Jau Jau Jau. Ja syns det er litt vel mange profiler å gå igjennom for å finne den anonyme som mente det. Orker ikke altså. Jeg bestemmer jo over meg selv da. Dette må være en tråd som er opprettet kun for å provosere og kverulere. Og til opplysning; Match er en «billigbutikk». Selvfølgelig ikke like billig som Cubus og HM, men fortsatt en billigbutikk. Anonymkode: 51e6e...dc1 4 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1168102-vanskelig-%C3%A5-finne-kl%C3%A6r-kl%C3%A6r-passer-ikke/page/4/#findComment-21104308 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 6. februar 2018 #63 Del Skrevet 6. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette må være en tråd som er opprettet kun for å provosere og kverulere. Anonymkode: 51e6e...dc1 Ja, jeg skjønner heller ikke hva TS egenlig vil med denne tråden. Klage over billige kjedebutikker, skryte av at hun har råd til dyre klær og/eller rakke ned på folk som kjøper klær fra kjedebutikker....ikke godt å si! 3 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1168102-vanskelig-%C3%A5-finne-kl%C3%A6r-kl%C3%A6r-passer-ikke/page/4/#findComment-21104322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 6. februar 2018 #64 Del Skrevet 6. februar 2018 Kanskje Eltele har feil med vaskemaskinen sin sånn at den krymper klærne hennes og sliter dem helt ut? Da vil de jo fremstå som både små i størrelsen og av dårlig kvalitet Jeg synes ikke kvaliteten er så ille og så lenge man følger vaskeanvisningene holder klærne lenge. Hvis man bestiller fra feil selgere på Ebay eller Wish derimot, da ser man virkelig hva dårlig kvalitet og passform er! Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1168102-vanskelig-%C3%A5-finne-kl%C3%A6r-kl%C3%A6r-passer-ikke/page/4/#findComment-21109385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #65 Del Skrevet 6. februar 2018 På 5.2.2018 den 20.45, AnonymBruker skrev: Tull. Jeg er 175cm høy og veier 108 kg. Jeg er feit og jeg bruker xl/xxl/44 i de butikkene. Bikbok er små i størrelsen, de andre er ikke det. Anonymkode: 1bc82...720 På 5.2.2018 den 20.48, Eltele skrev: Du får vel bare mene at kvaliteten er bra da. Samme for meg det. Syns som sagt det er skikkelig «jalla» og typisk sånn «billigklær». Men men.... Si meg Eltele, leste du egentlig innlegget du svarte på her? AB skriver om størrelser og så svarer du om kvalitet? Nå tror jeg det går alvorlig i surr for deg! Anonymkode: f6cab...b0c 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1168102-vanskelig-%C3%A5-finne-kl%C3%A6r-kl%C3%A6r-passer-ikke/page/4/#findComment-21109419 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eltele Skrevet 7. februar 2018 #66 Del Skrevet 7. februar 2018 (endret) 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Si meg Eltele, leste du egentlig innlegget du svarte på her? AB skriver om størrelser og så svarer du om kvalitet? Nå tror jeg det går alvorlig i surr for deg! Anonymkode: f6cab...b0c Ja, jeg får mange svar og noen handler om størrelser, noen handler om kvalitet så det blir litt vanskelig å holde kål på alt det for meg og samtidig bli bedt om å finne "en riktige" anonyme basert på en eller annen kode, etc, etc. Også blir jeg veldig lei hele tråden etter hvert også. Men ikke for det, jeg er ferdig med den tråden jeg. Ville bare si hva jeg mente. Som du ser nå så må man plutselig svare på noe helt annet (igjen). Det er klart det blir en merkelig tråd da. Merkelig nok har ingen klaget på skrivefeil i denne tråden da. For det pleier å være en gjennomgang det og. Omg. Utrolig hva folk skal henge seg opp i, men jeg tåler det jeg ellers hadde man ikke hatt mye å på kg å gjøre. Endret 7. februar 2018 av Eltele Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1168102-vanskelig-%C3%A5-finne-kl%C3%A6r-kl%C3%A6r-passer-ikke/page/4/#findComment-21113520 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 9. februar 2018 #67 Del Skrevet 9. februar 2018 På 7.2.2018 den 19.30, Eltele skrev: Ja, jeg får mange svar og noen handler om størrelser, noen handler om kvalitet så det blir litt vanskelig å holde kål på alt det for meg og samtidig bli bedt om å finne "en riktige" anonyme basert på en eller annen kode, etc, etc. Også blir jeg veldig lei hele tråden etter hvert også. Men ikke for det, jeg er ferdig med den tråden jeg. Ville bare si hva jeg mente. Som du ser nå så må man plutselig svare på noe helt annet (igjen). Det er klart det blir en merkelig tråd da. Jeg har i grunnen inntrykk av at flere her ikke helt skjønte hva du mente eller hvor du ville med denne tråden i utgangspunktet, så det var kanskje derfor det ble en merkelig tråd. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1168102-vanskelig-%C3%A5-finne-kl%C3%A6r-kl%C3%A6r-passer-ikke/page/4/#findComment-21122116 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #68 Del Skrevet 12. februar 2018 På 7.2.2018 den 19.30, Eltele skrev: Ja, jeg får mange svar og noen handler om størrelser, noen handler om kvalitet så det blir litt vanskelig å holde kål på alt det for meg og samtidig bli bedt om å finne "en riktige" anonyme basert på en eller annen kode, etc, etc. Men kjære deg da, når du siterer et innlegg er det jo for å svare spesifikt på akkurat det innlegget. Det innebærer jo gjerne at du har lest det og funnet noe ved det som du ønsker å kommentere eller svare på. Siterer du bare i villelse og svarer på helt andre innlegg enn de de siterer? Et tips til videre bruk her på forumet: når du siterer et innlegg så svarer du den brukeren som har skrevet innlegget du siterer. Du trenger ikke vite hvilken Anonym Bruker det er, du trenger bare lese det du siterer og svare på det. Lett som en plett, selv for folk med borrelås på skoene! Det er du selv som har rotet til tråden ved å trekke inn både størrelser og kvalitet og svare på kryss og tvers, så her må du nok bare ta selvkritikk. Anonymkode: f6cab...b0c 3 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1168102-vanskelig-%C3%A5-finne-kl%C3%A6r-kl%C3%A6r-passer-ikke/page/4/#findComment-21142723 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eltele Skrevet 12. februar 2018 #69 Del Skrevet 12. februar 2018 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men kjære deg da, når du siterer et innlegg er det jo for å svare spesifikt på akkurat det innlegget. Det innebærer jo gjerne at du har lest det og funnet noe ved det som du ønsker å kommentere eller svare på. Siterer du bare i villelse og svarer på helt andre innlegg enn de de siterer? Et tips til videre bruk her på forumet: når du siterer et innlegg så svarer du den brukeren som har skrevet innlegget du siterer. Du trenger ikke vite hvilken Anonym Bruker det er, du trenger bare lese det du siterer og svare på det. Lett som en plett, selv for folk med borrelås på skoene! Det er du selv som har rotet til tråden ved å trekke inn både størrelser og kvalitet og svare på kryss og tvers, så her må du nok bare ta selvkritikk. Anonymkode: f6cab...b0c Hva er poenget med å skrive: «men kjære deg» på en måte som åpenbart er hersketeknikk som anonym? Selvklart vil ikke du/de at man skal finne ut av det. Når det er sagt så er det ikke så viktig altså. Tror folk skjønner hva som står skrevet. Mener du at man skal svare på en måte som du mener er riktig da? Hvordan er det i såfall? Da får jeg legge om hvordan jeg svarer på, hvor fort eller hvor sagte jeg skriver på, hvordab man siterer på, hvordan jeg leser på og hvordan jeg tenker, hvordan jeg formulerer meg på og ALT på sånn at du skjønner dette. Så skal jeg gjøre mitt beste å unngå slurvefeil eller skrivefeil også (til den andre anonyme). Ser at noen et (her er en skrivefeil noen kan henge seg opp i også!!) litt vel opptatt av skrivefeil. Håper på en ny omgang med hvordan man skriver riktig mens man først er i gang liksom. Endret 12. februar 2018 av Eltele Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1168102-vanskelig-%C3%A5-finne-kl%C3%A6r-kl%C3%A6r-passer-ikke/page/4/#findComment-21142765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eltele Skrevet 12. februar 2018 #70 Del Skrevet 12. februar 2018 På 9.2.2018 den 12.11, Roci skrev: Jeg har i grunnen inntrykk av at flere her ikke helt skjønte hva du mente eller hvor du ville med denne tråden i utgangspunktet, så det var kanskje derfor det ble en merkelig tråd. Det er ikke så farlig altså. Bare å unngå å kjøpe de klærne det. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1168102-vanskelig-%C3%A5-finne-kl%C3%A6r-kl%C3%A6r-passer-ikke/page/4/#findComment-21142824 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vscare Skrevet 12. februar 2018 #71 Del Skrevet 12. februar 2018 Jeg er hverken spesielt slank eller spesielt stor, er noe midt i mellom og det har jeg egentlig alltid vært (hvertfall de siste ti årene), og jeg har aldri slitt med at størrelsene på HM og Cubus er spesielt små, særlig ikke på basisplaggene. På HM sin Divided-avdeling kan størrelsene være ganske små, men så vidt jeg har forstått har akkurat den avdelinga unge tenåringer som målgruppe, og de er jo ofte en del tynnere enn voksne og eldre ungdom. BikBok kan også ha litt små størrelser, men ikke noe mer enn at jeg i blant må opp én størrelse, og da er det stort sett snakk om trange, langermede klær totalt uten stretch. Kvaliteten på klærne fra kjedebutikkene er dog ræva, det er jeg helt enig i! Noe som er mer irriterende synes jeg er forskjellene i størrelser, i blant på plagg fra samme butikk. I kjoler bruker jeg vanligvis S eller M, stort sett M, men jeg har en kjole som jeg bestilte fra en nettbutikk og den måtte jeg ha XS i, mens en annen kjole fra samme butikk måtte jeg ha M i, burde nesten hatt L Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1168102-vanskelig-%C3%A5-finne-kl%C3%A6r-kl%C3%A6r-passer-ikke/page/4/#findComment-21142829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eltele Skrevet 12. februar 2018 #72 Del Skrevet 12. februar 2018 (endret) 3 minutter siden, vscare skrev: Jeg er hverken spesielt slank eller spesielt stor, er noe midt i mellom og det har jeg egentlig alltid vært (hvertfall de siste ti årene), og jeg har aldri slitt med at størrelsene på HM og Cubus er spesielt små, særlig ikke på basisplaggene. På HM sin Divided-avdeling kan størrelsene være ganske små, men så vidt jeg har forstått har akkurat den avdelinga unge tenåringer som målgruppe, og de er jo ofte en del tynnere enn voksne og eldre ungdom. BikBok kan også ha litt små størrelser, men ikke noe mer enn at jeg i blant må opp én størrelse, og da er det stort sett snakk om trange, langermede klær totalt uten stretch. Kvaliteten på klærne fra kjedebutikkene er dog ræva, det er jeg helt enig i! Noe som er mer irriterende synes jeg er forskjellene i størrelser, i blant på plagg fra samme butikk. I kjoler bruker jeg vanligvis S eller M, stort sett M, men jeg har en kjole som jeg bestilte fra en nettbutikk og den måtte jeg ha XS i, mens en annen kjole fra samme butikk måtte jeg ha M i, burde nesten hatt L Å ja. Vet ikke men den dagen så var det bare kjempe små klær der merket med XL. Tror ikke unger hadde passet de men men... Endret 12. februar 2018 av Eltele Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1168102-vanskelig-%C3%A5-finne-kl%C3%A6r-kl%C3%A6r-passer-ikke/page/4/#findComment-21142837 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 12. februar 2018 #73 Del Skrevet 12. februar 2018 Jeg har holdt omtrent samme vekta hele mitt voksne liv. Veier fra 64-67 kg. (1,76 cm høy) Bruker stort sett M. Hvis jeg går inn på bikbok og prøver en topp som er alt for liten i M, er det jo ikke fordi jeg er tjukk. Det er fordi størrelsen på DEN toppen er liten. Går man å prøver en topp på H&M i M rett etterpå vil jo den mest sannsynlig passe, går man på Lindex vil en topp kanskje være for stor. Ødelegger ikke akkurat dagen min fordi noen bestemt at M er S på en bestemt topp. Jeg vet da hvordan jeg ser ut og hva jeg veier. Jeg vet at jeg er bred over ryggen og at klær i M ikke alltid passer der men gjerne er vide i livet. Veldig få har kropper som kler alt som er ferdigsydd. Et klessnitt er heller ikke noe å legge seg ned å grine for. Går jeg opp 10 kg er det helt naturlig at jeg måtte kjøpt L. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1168102-vanskelig-%C3%A5-finne-kl%C3%A6r-kl%C3%A6r-passer-ikke/page/4/#findComment-21142986 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 13. februar 2018 #74 Del Skrevet 13. februar 2018 On 4.2.2018 at 8:43 PM, Eltele said: Hvor lenge har du de trusene da? En gang? He he. Som sagt: det sier veldig mye om hvor dårlig kvalitet det er hvis klærne ikke tåler å ha vaskemiddel i seg. Det finnes stretchklær som tåler det. At noen går på å kjøpe sånt ræl som rett og slett ikke tåler å bli vasket hvor man må fly til renser'n med trusene sine. Lite meg ikke flaut. Du vet at tøymykner og vaskemiddel ikke er det samme? Tøymykner er et unødvendig produkt, det er en kjemikaliebombe, og at klær ikke tåler tøymykner er ikke et tegn på dårlig kvalitet. Det er mer et tegn på at tøymykner er et produkt med veldig begrenset bruksområde. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1168102-vanskelig-%C3%A5-finne-kl%C3%A6r-kl%C3%A6r-passer-ikke/page/4/#findComment-21144595 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #75 Del Skrevet 13. februar 2018 21 timer siden, Eltele skrev: Hva er poenget med å skrive: «men kjære deg» på en måte som åpenbart er hersketeknikk som anonym? Selvklart vil ikke du/de at man skal finne ut av det. Når det er sagt så er det ikke så viktig altså. Tror folk skjønner hva som står skrevet. Mener du at man skal svare på en måte som du mener er riktig da? Hvordan er det i såfall? Da får jeg legge om hvordan jeg svarer på, hvor fort eller hvor sagte jeg skriver på, hvordab man siterer på, hvordan jeg leser på og hvordan jeg tenker, hvordan jeg formulerer meg på og ALT på sånn at du skjønner dette. Så skal jeg gjøre mitt beste å unngå slurvefeil eller skrivefeil også (til den andre anonyme). Ser at noen et (her er en skrivefeil noen kan henge seg opp i også!!) litt vel opptatt av skrivefeil. Håper på en ny omgang med hvordan man skriver riktig mens man først er i gang liksom. Igjen svarer du som om du ikke har verken lest eller forstått det du svarer på. "Kjære deg" var ikke en hersketeknikk, bare et uttrykk for at jeg blir oppgitt. Anonymkode: f6cab...b0c 3 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1168102-vanskelig-%C3%A5-finne-kl%C3%A6r-kl%C3%A6r-passer-ikke/page/4/#findComment-21147986 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå