Gå til innhold

Hvor leter dere etter billige flybilletter?

Gjest Vil ikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

19 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Hotel fikser du på Hotels.com eller lignende sider. Det er ikke billig med hotell i storbyer som dette. Da må du ut av sentrum, og eventuelt ta undergrunnen inn hver dag. Det vil nok gjøre det langt billigere.

Jeg har funnet hotell for helgen for 3700 for tre personer. Det ligger like ved times sqware. Men det er dyr by selv om flybilettene var billige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2018 den 20.13, Duftavsommerregn skrev:

Hotel fikser du på Hotels.com eller lignende sider. Det er ikke billig med hotell i storbyer som dette. Da må du ut av sentrum, og eventuelt ta undergrunnen inn hver dag. Det vil nok gjøre det langt billigere.

Hotellet lå på nesten 4000 før en helg for to personer. Bestilte et på booking.com. Synes 4000 kr for en helg egentlig er dyrt men jeg vet ikke. Det er et 4 stjerner hotell midt i sentrum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.2.2018 den 19.05, Vil ikke skrev:

Jeg vurderer en alenetur, men det må være billig å reise samt og bo.
Er helt ukjent med å finne billige flybilletter.
Hvor leter dere? Noen tips? Ukedager det er billigere på. Ut- og hjemreise.

Spørs jo hvilket fly som går dit du skal. Norwegian.no pleier å klare det meste. Lavpriskalenderen. 

Anonymkode: 8a4ee...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2018 den 13.58, AnonymBruker skrev:

Jeg sjekker alltid Skyscanner

Anonymkode: edd95...ef6

Samme her. Den virker bedre enn både Google Flights og Momondo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2018 den 17.26, Melissasolstråle skrev:

Hotellet lå på nesten 4000 før en helg for to personer. Bestilte et på booking.com. Synes 4000 kr for en helg egentlig er dyrt men jeg vet ikke. Det er et 4 stjerner hotell midt i sentrum. 

Dette er ikke spesielt dyrt overhodet i sentrum i en storby med mange turister. Enten må du gå ned på standard i sentrumsnære områder, eller ut fra sentrum og reise inn dit, da kan du sikkert halvere den summen. Men er du ikke villig til dette, ja så må du betale den prisen. Mitt poeng er at det ikke er dyrt i forhold til hva alle som reiser dit er villig til å betale, og spesielt ikke i helgene.

Jeg reiser selv til en kjent storby utenfor Europa, betaler 5000 for 10 dager. Da utenfor sesong, og litt utenfor sentrum, og med 3 stjerner.

Endret av Duftavsommerregn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...