AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 I helgen hadde jeg første date med en av de jeg skriver med. Daten gikk visst mye bedre enn det jeg hadde forventet. Jeg tenkte keg bare skulle møte h*n 1 time bare for å se om det var kjemi, men daten endte med å vare i over 5 timer i tillegg til at vi endte om hjemme hos h*n og der tilbrakte jeg natten. Vi hadde ikke sex, men det var veldig fint for det. Vanligvis er jeg ikke vant til at datingen går så fort fram. Jeg er vant til at ting skjer gradvis. Vi hadde skrevet i ca. 1 måned med hverandre før vi møttes. Dette fordi vi ikke bor i samme by. Vi var begge enig i å treffes igjen. Nå sitter jeg å tenker litt over hva jeg skal foreslå til neste date og hva jeg kan forvente. Noen som har innspill til hva vi kan gjøre på andre date? Anonymkode: 355ec...472
Gjest Tom Bäcker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Du og jeg og alle andre vet svaret. Se nøye på emojien.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 Det kommer helt an på hvordan du vil at daten skal ende. Hvis du ikke vil ende opp i senga han bør du unngå filmkveld, for å si det sånn. Hva gjorde dere på date nr 1? Felles interesser? Internhumor? Anonymkode: d6e2c...be9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå