Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har langt og tungt hår, og er på jakt etter en fin hårspray som gir godt hold uten at håret ser stivt ut. Vil også å unngå at det blir sånn hvitt belegg etter hårsprayen...

Noen som har en bra hårspray å anbefale?

Skrevet

Prøv Shaper fra Sebastian, den finnes i ulike styrker, sannsynligvis er den "normale" best for deg (for Mega Hold er best for kort hår). Koster 300 kroner, men absolutt verdt investeringen. :)

Skrevet

Jeg er kjempeglad i Hard Head sprayen min fra Tigi Bedhead - den lukter godt, holder maks og er lett å børste ut igjen.

Skrevet

Når du sier hårspray, mener du da tørrspray?

I så fall har Toni&Guy en som er helt fantastisk! :hjerte:

Skrevet

Wella High Hair er min favoritt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Sebastian - som fås kjøpt hos frisøren. :)

Skrevet

Nei jenter, den aller beste er FAKTISK den rosa sprayen fra H&M! Den koster bare 36,- eller noe og er en sånn megaflaske. Den sitter utrolig bra, men den gir en veldig loose og ledig look, og er ikke seig og klistrete for ett øre. Den sliter dessuten ikke på håret i det hele tatt. -Blir ikke tørt eller noe som helst!

(En flaske hårspray til 300?! Det skjer ikke as....)

Skrevet

(En flaske hårspray til 300?! Det skjer ikke as....)

Ikke for deg, men for meg. :sjarmor:

Skrevet

Jeg stemmer i Sebastian-koret! Koster vel faktisk 310 kr, men det er en stor flaske som varer lenge. Har prøvd å gå over til noe billigere mang en gang, men blir aldri fornøyd og ender opp med Sebastian likevell.

Skrevet

Jeg har også langt, tykt hår og sverger til Loreal sin TecNi.Art-spray - kombinerer den med mousse av samme merke - anbefales.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...