AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Har dere vibrator ? Jeg har lyst å bruke det med min mangeårige partner men er sjenert . Bruker dere det mest alene eller med partner ? Har dere hatt med på reise? Enn om man blir stoppa i sikkerhets sjekken , da hadde jeg daua 🤪 Anonymkode: 0eecd...4c9
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Vi bruker den sammen, men også når jeg er alene. ikke noe å være sjenert for, mange som koser seg ekstra mye med litt krydder i hverdagen. På reise tar du ut batteriene og putter den i kofferten/innsjekket bagasje. Om du tar det med i håndbagasje kan det vel fort vekk bli en pinlig affære. Anonymkode: a09a2...3dd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Har dere vibrator ? Jeg har lyst å bruke det med min mangeårige partner men er sjenert . Bruker dere det mest alene eller med partner ? Har dere hatt med på reise? Enn om man blir stoppa i sikkerhets sjekken , da hadde jeg daua 🤪 Anonymkode: 0eecd...4c9 Har brukt det både alene og med partner. Mest alene . Har også hatt med meg på ferie - men i innsjekket bagasje, da . Anonymkode: 595d3...85e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå