Gjest Tullmus Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 Jada, så ble det utsatt igjen.. Kjæresten min har snakket om at han kunne tenke seg å fri på bursdagen min lenge nå... Men bursdagen kom og gikk, og ingenting skjedde. Og nå har han begynt å snakke å gjøre det på bursdagen sin istedet, som er i juli.. Og så blir det bare utsatt og utsatt.. Er det noe jeg kan gjøre med dette?? Litt engstelig for at han bare utsetter det i evigheter fordi han egentlig ikke vil "binde" seg fullt og helt? Var jo hans ide i utgangspunktet også, og ikke har jeg mast noe heller.. Skjønner ingenting jeg.
Augustbrud02 Skrevet 10. februar 2005 #2 Skrevet 10. februar 2005 Jeg synes jo frierier skal komme litt overraskende jeg da, og ikke være planlagt. Kanskje det er også det han tenker, at selvom han nevner noen dager så er dette bare for å villede deg litt? Men ellers er vel det lureste å snakke med ham, om du føler at dette er et "problem".
Coria Skrevet 10. februar 2005 #3 Skrevet 10. februar 2005 Enig med Augustbrud02 om at frierier bør være overraskende. Hvis de ikke er det, så kan man jo like gjerne bli enige sammen om at man ønsker å gifte seg. Det eneste rådet man kan gi, er vel at du prater med han og forklarer hva dette betyr for deg. Lykke til!!!
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #4 Skrevet 10. februar 2005 Enig med de andre to her.. Frieri skal komme overraskende. Sitter selv og venter på frieriet.. Ser dårlig ut.. Hver gang det er en dag som er litt spesiell så håper jeg.. Julaften kom og gikk, nyttårsaften kom og gikk... Så nå håper jeg det skjer noe på Valentinesday.. Ikke at jeg tror det, men det er lov og håpe. Etter det er det Påskeaften, så er det bursdagen min som også er 2 årsdagen vår for forlovelsen.. Vi forlovet oss for 2 år siden og var enig om at vi skulle vente litt med å gifte oss. Ville forlove oss av den enkle grunn at vi følte at vi hørte sammen... Det endelige frieriet håper jeg som sagt snart kommer, ganske snart
Gjest Revenka Skrevet 10. februar 2005 #5 Skrevet 10. februar 2005 Sitter selv og venter på frieriet.. Vi forlovet oss for 2 år siden og var enig om at vi skulle vente litt med å gifte oss. Ville forlove oss av den enkle grunn at vi følte at vi hørte sammen... Det endelige frieriet håper jeg som sagt snart kommer, ganske snart Jammen jammen. Når en person frir så forlover man seg, man forlover seg ikke og så venter på et frieri. Det er jo samme ulla. Jeg drømmer om et frieri fra samboeren som da fører til at vi blir forlovet.
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2005 #6 Skrevet 10. februar 2005 Jammen jammen. Når en person frir så forlover man seg, man forlover seg ikke og så venter på et frieri. Det er jo samme ulla. Jeg drømmer om et frieri fra samboeren som da fører til at vi blir forlovet. Engi med Revenka Har aldri hørt om at man forlover seg og så går og venter på frieri! Er man forlovet så har han vel fridd og da er det vel bare å finne ut av en dato SAMMEN???? Min samboer fridde til meg, og det er i perioden fra freieriet til vi gifter oss at jeg kaller oss forlovet
Gjest baby-E Skrevet 10. februar 2005 #7 Skrevet 10. februar 2005 er det ikke bedre at han venter med å fri til han er klar da...så han ikke angrer seg..?
maki Skrevet 10. februar 2005 #8 Skrevet 10. februar 2005 Engi med Revenka Har aldri hørt om at man forlover seg og så går og venter på frieri! Er man forlovet så har han vel fridd og da er det vel bare å finne ut av en dato SAMMEN???? Min samboer fridde til meg, og det er i perioden fra freieriet til vi gifter oss at jeg kaller oss forlovet Vi var "forlovet" før han fridde. Vi satt en dato, så jeg fikk bestilt kirke og hotell. Sa ikke noe til familien før han fridde. fra bryllupsweb.no I følge gammel skikk er forlovelse en klar beskjed til familie, slekt og venner om at hun eller han har bestemt seg for å gifte seg. Familie og venner forventer da at det blir bryllup i nærmeste fremtid. Kanskje det ikke blir riktig i deres øyne, men det føltes 100% riktig for oss.
prikkeline Skrevet 10. februar 2005 #9 Skrevet 10. februar 2005 Hei Fri du da vel, det gjorde jeg. Vi skal gifte oss til sommeren og jeg ville begynne å planlegge i god tid, men han fridde jo aldri selv om vi hadde snakket om at 2005 var året vi skulle gifte oss. Så derfor fridde jeg selv - og da blei iallfall han overrasket. Det er nå 6 mnd siden og jeg er godt i gang med planleggingen. Lykke til. hilsen Prikkeline
Olifant Skrevet 10. februar 2005 #10 Skrevet 10. februar 2005 Jeg trodde og at kjærsten min kom til å fir på en "spesiell dag" (nyttårsaften, bursdag eller lignende), han valgte derimot en helt vanlig dag! Han ønsket å fri på en vanlig dag da det er resten av liver vi skal dele, og de består av mange, mange vanlige dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå