AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Jeg flytter snart 130 mil hjemmefra. Jeg har alltid vært en hjemmekjær person, så er veldig spent på prosessen. Stjernetegnet mitt er skytten. Jeg flytter med kjæresten min, og jeg har plutselig fått kalde føtter for både flytting og fremtidig samboer. Fortell gjerne litt om forholdet vårt, fremtiden vår, flytteprosessen.. Alt som dere måtte se :-) Håper noen tar seg tid til å svare! Anonymkode: 0babb...0bc
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg flytter snart 130 mil hjemmefra. Jeg har alltid vært en hjemmekjær person, så er veldig spent på prosessen. Stjernetegnet mitt er skytten. Jeg flytter med kjæresten min, og jeg har plutselig fått kalde føtter for både flytting og fremtidig samboer. Fortell gjerne litt om forholdet vårt, fremtiden vår, flytteprosessen.. Alt som dere måtte se :-) Håper noen tar seg tid til å svare! Anonymkode: 0babb...0bc jeg føler ikke at du er ærlig ? Det er det jeg ser Anonymkode: ae9b7...9a8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg føler ikke at du er ærlig ? Det er det jeg ser Anonymkode: ae9b7...9a8 Hva skulle jeg løyet om? Alt som står stemmer. Anonymkode: 0babb...0bc
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #4 Skrevet 16. februar 2018 Ser ikke noe, men smilte når jeg leste innlegget og fikk en god følelse i magen. Kjenner glede og at latteren sitte løst. Fikk opp ordet skole. Anonymkode: ed1a7...b48
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #5 Skrevet 16. februar 2018 Er det en tredjepart inne i bildet? Anonymkode: 52669...777
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #6 Skrevet 13. mars 2018 På 16.2.2018 den 17.22, AnonymBruker skrev: Ser ikke noe, men smilte når jeg leste innlegget og fikk en god følelse i magen. Kjenner glede og at latteren sitte løst. Fikk opp ordet skole. Anonymkode: ed1a7...b48 koselig! jeg studerer sisteåret på sykepleien, så skole har du nok rett i. Anonymkode: 0babb...0bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå