LiseOslo Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Ja, det kan du :-) (Har ikke prøvd det selv, men har ei venninne som bruker det, og synes det fungerer veldig bra :-) )
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 Vil jeg tro? Det brukes jo ved indre ultralysundersøkelse. Men må ikke stol 100% på det! Det kan hende de bruker annen type ved innvendig, selv om jeg har inntrykk av at det er den samme. Hvorfor ikke bare skaffe vanlig glidemiddel? Om du ikke vil kjøpe det i butikk eller bestille på nett, kan matolje kan brukes som både massasjeolje og glidemiddel, har jeg hørt. Hvis du eller partner har tilgang på ultralydgele, bør en av dere ha kunnskap om det kan brukes som det. Det er jo et glidemiddel! Jeg tror ganske mye at det middelet brukes til innvendig også. Har du navn på den, kan du jo søke etter bruk vua google. Det kan du seff gjøre uavhengig navn eller ikke! Anonymkode: 9a39e...b04
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 Hvorfor vil du gjøre det? Vi bruker kokosolje. Rent, naturlig, og til og med soppdrepende. Så slipper man å forstyrre den delikate bakteriefloraen i skjelden, og få sopp, bakteriell vaginose o.l. Fatter ikke hvorfor folk putter så masse tull oppi skjelden. Anonymkode: 05834...f93 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 Omg. Skjeden! Autocorrect. Anonymkode: 05834...f93 1
Kragebein Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 Tråden er ryddet for helseskadelig råd og tull. Kragebein, mod 2
draug 75 Skrevet 5. februar 2018 #7 Skrevet 5. februar 2018 Prøv. Melange går sikkert bra det og, glidemiddelmessig, men det spørs hva bakteriefloraen sier. Men dette minner meg om en annen tråd om ett eller annet "kan man bruke det til glidemiddel". Er vi på sporet av en fetish her, det å teste ut og å bruke alt mulig til glidemiddel? Lubeksplorarentisme?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #8 Skrevet 5. februar 2018 11 minutter siden, draug 75 skrev: Prøv. Melange går sikkert bra det og, glidemiddelmessig, men det spørs hva bakteriefloraen sier. Men dette minner meg om en annen tråd om ett eller annet "kan man bruke det til glidemiddel". Er vi på sporet av en fetish her, det å teste ut og å bruke alt mulig til glidemiddel? Lubeksplorarentisme? Haha, nei. Dette er simpelthen et tilfelle av «er tom, kan man bruke noe annet». Ul-gelé brukes jo innvendig uansett, så jeg tester heller det enn diverse matvarer som det blir tipset om her 😂 Ts Anonymkode: 6838c...2b6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #9 Skrevet 5. februar 2018 Jeg har slitt sånn med sopp i det siste, så i dag brukte jeg Canesten som glidemiddel . Ikke så god glid da, men det gjorde forhåpentligvis nytten, hehe. Anonymkode: 632a4...401
draug 75 Skrevet 6. februar 2018 #10 Skrevet 6. februar 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: er tom, kan man bruke noe annet Javel. Nå. Jeg har i dette tilfellet gruppetilhørighet dit at det er enklere å skaffe glidemiddel enn ultralydgele så derfor er problemstillingen pussig for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #11 Skrevet 6. februar 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har slitt sånn med sopp i det siste, så i dag brukte jeg Canesten som glidemiddel . Ikke så god glid da, men det gjorde forhåpentligvis nytten, hehe. Anonymkode: 632a4...401 Skikkelig avsporing.. visste du at hvis du bestiller canesten på apotek1.no og betaler over nett for å hente en time etterpå.. da koster det under halvparten.. Fikk en aha opplevelse når jeg skulle kjøpe det for min mor som bruker det under forkleet hele tiden.. Anonymkode: a2bda...6a2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå