AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Jeg ser det har kommet noe "nytt". Nesekorreksjon med Restylane. Nå er det sånn at jeg hadde en neseoperasjon for 1 år siden og er ikke helt fornøyd med resultatet da den ene siden er litt smalere enn den andre. Jeg har ikke så veldig lyst til å operere på nytt og tenkte derfor at det kanskje hadde funger å fylle på den smale siden med litt Restylane sånn at den blir litt mer lik den andre siden. Men jeg luer da på om noen har prøvd dette og om dere vet om noen som er flinke til å utføre ett sånt inngrep (helst Oslo/Akershus.) Er det eventuelt noen som vet hva risikoen kan være ved ett sånt inngrep? Jeg har lest litt om det på Google men hadde vært bedre å få høre om personlige erfaringer. Anonymkode: 7b273...de3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #2 Skrevet 5. februar 2018 Såvidt jeg vet er det ingen risiko annet enn som med filler generelt, at den kan klumpe seg, men det skjer ikke hos en profesjonell og om det gjør så får du ny sprøyte som løser opp filleren så både klumper og filler forsvinner raskt igjen. Jeg har sett gode resultater på denne typen nesekorreksjon men bor desverre i andre kanten av landet så vet ikke om noen navn i ditt område. Anonymkode: 3626e...9f6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 Ingen egentlig risiko. Jeg fikk gjorde det for å gi nesen et lite løft(jeg har også operert tidligere), og det fungerte virkelig. Det var heller ikke så vondt som jeg hadde trodd. Jeg har sett veldig mange gode resultater, så dette ville jeg ha satset på om jeg var deg. Verdt et forsøk! Anonymkode: fb3e9...d6d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen egentlig risiko. Jeg fikk gjorde det for å gi nesen et lite løft(jeg har også operert tidligere), og det fungerte virkelig. Det var heller ikke så vondt som jeg hadde trodd. Jeg har sett veldig mange gode resultater, så dette ville jeg ha satset på om jeg var deg. Verdt et forsøk! Anonymkode: fb3e9...d6d Takk for svar. Hvor lenge varer egentlig resultatet på nesa. Jeg står selvfølgelig mellom tanken på å operere igjen (da må benet på den smale siden skyves ut igjen) eller bare bruke Restylane. Men tanken på ny operasjon frister ikke. Samtidig så tenker jeg at hvis jeg må drive å sprøyte Restylane i nesa resten av livet så vil det også være mye "jobb"'🤔 Anonymkode: 7b273...de3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Hvor lenge varer egentlig resultatet på nesa. Jeg står selvfølgelig mellom tanken på å operere igjen (da må benet på den smale siden skyves ut igjen) eller bare bruke Restylane. Men tanken på ny operasjon frister ikke. Samtidig så tenker jeg at hvis jeg må drive å sprøyte Restylane i nesa resten av livet så vil det også være mye "jobb"'🤔 Anonymkode: 7b273...de3 Jeg kommer ikke til å fortsette med det - egentlig skulle jeg ønske jeg kunne operere igjen da jeg fikk en del arrvev etter den siste operasjonen, slik at den vokste i ettertid.. Nesen ser fremdeles mye bedre ut enn før altså, men jeg ønsker egentlig bare at den skal bli mindre(og litt mer løftet). Ellers er den helt rett og fin. Dermed er ikke fillers løsningen for meg. Jeg vet ikke hvor lenge det sitter i nesen skal jeg være ærlig, noen fillere holder bare 6 mnd, andre i 18 mnd. Kommer helt an på området, men vil tro det holder ganske lenge i nesen da den ikke er i like stor "aktivitet" som f.eks. leppene hvor det kreves ofte påfyll. Dess flere ganger man tar det, dess lengre holder det også. Jeg ville ha testet det en gang, også ser du om det holder lenge nok for deg Anonymkode: fb3e9...d6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå