Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg som har litt peiling på EL test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk positiv EL test på mandag og tirsdag, onsdag var den negativ igjen. Så testet jeg videre egt bare for å «følge» med siden det er første gang jeg gjør dette. Men nå synes jeg nesten testen begynner å bli positiv igjen?? Jeg skjønner ingenting😣 Har også hatt EL smerter siden tirsdag, men onsdag merket jeg det sterkest!

Det øverste bilde er fra i går (lørdag) og nederste fra i dag..

89635C75-211F-4942-BE00-CC082B61B3DF.jpeg

Anonymkode: 6767c...8ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du hadde nok EL på onsdag. Det er vanlig at streken varierer veldig i løpet av syklusen. Den er ikke positiv før teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, og det er ikke den siste testen.

Anonymkode: e3dc3...05b

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde nok EL på onsdag. Det er vanlig at streken varierer veldig i løpet av syklusen. Den er ikke positiv før teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, og det er ikke den siste testen.

Okey. Så det er vanlig at teststreken kan bli såpass sterk allerede nå? Virker som den er på vei til å bli 100%! Blir jo helt gal av dette🤦🏼‍♀️🙊 Skal iallefall ikke teste EL mer denne perioden så får jeg bare gå ut i fra at de positive testene jeg fikk før i uken var det..

Skrevet

EL-tester er forvirrende, og derfor like mange å tempe i steden. Da må man ikke tolke like mye. Jeg ville også droppet å teste mer nå. Regn med at du er 4 (?) Dpo, og at tiden går fort frem til du kan teste om du er gravid! 

Har du bilder av testene fra mandag og tirsdag? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

EL-tester er forvirrende, og derfor like mange å tempe i steden. Da må man ikke tolke like mye. Jeg ville også droppet å teste mer nå. Regn med at du er 4 (?) Dpo, og at tiden går fort frem til du kan teste om du er gravid! 

Har du bilder av testene fra mandag og tirsdag? 

Ja, neste mnd om det ikke klarffet denne pp så skalxjeg prøve temp. 

Ja, disse to. Pluss en clear blue digital som viste positiv samtidig som de stripsene😬

A43C4C6C-3086-4678-B0D0-EB0883445CB2.jpeg

21E8EEFD-408E-49ED-9F3C-3C3BFAABA2EF.jpeg

Skrevet

Ja, de var jo tydelig positive :Nikke:

Krysser fingrene for deg! 🤞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...