AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Fikk positiv EL test på mandag og tirsdag, onsdag var den negativ igjen. Så testet jeg videre egt bare for å «følge» med siden det er første gang jeg gjør dette. Men nå synes jeg nesten testen begynner å bli positiv igjen?? Jeg skjønner ingenting😣 Har også hatt EL smerter siden tirsdag, men onsdag merket jeg det sterkest! Det øverste bilde er fra i går (lørdag) og nederste fra i dag.. Anonymkode: 6767c...8ce
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Du hadde nok EL på onsdag. Det er vanlig at streken varierer veldig i løpet av syklusen. Den er ikke positiv før teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, og det er ikke den siste testen. Anonymkode: e3dc3...05b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du hadde nok EL på onsdag. Det er vanlig at streken varierer veldig i løpet av syklusen. Den er ikke positiv før teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, og det er ikke den siste testen. Anonymkode: e3dc3...05b Okey. Så det er vanlig at teststreken kan bli såpass sterk allerede nå? Virker som den er på vei til å bli 100%! Blir jo helt gal av dette🤦🏼♀️🙊 Skal iallefall ikke teste EL mer denne perioden så får jeg bare gå ut i fra at de positive testene jeg fikk før i uken var det.. Anonymkode: 6767c...8ce
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 EL-tester er forvirrende, og derfor like mange å tempe i steden. Da må man ikke tolke like mye. Jeg ville også droppet å teste mer nå. Regn med at du er 4 (?) Dpo, og at tiden går fort frem til du kan teste om du er gravid! Har du bilder av testene fra mandag og tirsdag? Anonymkode: e3dc3...05b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: EL-tester er forvirrende, og derfor like mange å tempe i steden. Da må man ikke tolke like mye. Jeg ville også droppet å teste mer nå. Regn med at du er 4 (?) Dpo, og at tiden går fort frem til du kan teste om du er gravid! Har du bilder av testene fra mandag og tirsdag? Anonymkode: e3dc3...05b Ja, neste mnd om det ikke klarffet denne pp så skalxjeg prøve temp. Ja, disse to. Pluss en clear blue digital som viste positiv samtidig som de stripsene😬 Anonymkode: 6767c...8ce
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 Ja, de var jo tydelig positive Krysser fingrene for deg! 🤞 Anonymkode: e3dc3...05b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå