AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1 Skrevet 4. februar 2018 Blir vixen award sendt på TV noe sted? Eller andre steder man kan se det gratis? Det er vel i kveld om jeg har forstått det riktig Anonymkode: 5995b...75a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #2 Skrevet 4. februar 2018 Hvorfor er du egentlig interessert i dette? Anonymkode: 23b34...ebe
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du egentlig interessert i dette? Anonymkode: 23b34...ebe typisk kg-svar Anonymkode: 5995b...75a 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: typisk kg-svar Anonymkode: 5995b...75a Er det forbudt å stille spørsmål, uten å få slike tåpelige kommentarer? DET er iallefall veldig typisk for Kvinneguiden... Anonymkode: 23b34...ebe
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det forbudt å stille spørsmål, uten å få slike tåpelige kommentarer? DET er iallefall veldig typisk for Kvinneguiden... Anonymkode: 23b34...ebe Har ts sitt motiv noe å si for svaret? Endret der svarer på noe måte, eller er det tilleggsopplysninger som trengs for å kunne gi ts et godt svar? I så fall forstår jeg at du spør. I ditt tilfelle spurte du bare for å være ekkel-kul, ikke sant? Anonymkode: 5591f...cdf 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 Jeg gir opp. Kos dere Anonymkode: 5995b...75a
applestories Skrevet 4. februar 2018 #7 Skrevet 4. februar 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gir opp. Kos dere Anonymkode: 5995b...75a Jeg har aldri hørt om at det har blitt sendt på TV. Har heller ikke sett noe særlig om det i mediene. Det virker egentlig som de kun er de som er nominert som er interessert - eneste grunn til at jeg vet at det er, og kanskje ser noen av resultatene, er at jeg følger Pappahjerte på Facebook (og han er visst veldig klar). Men TV, nei, det har jeg aldri hørt om.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #8 Skrevet 4. februar 2018 5 minutter siden, applestories skrev: Jeg har aldri hørt om at det har blitt sendt på TV. Har heller ikke sett noe særlig om det i mediene. Det virker egentlig som de kun er de som er nominert som er interessert - eneste grunn til at jeg vet at det er, og kanskje ser noen av resultatene, er at jeg følger Pappahjerte på Facebook (og han er visst veldig klar). Men TV, nei, det har jeg aldri hørt om. Ok, takk 😊 Er vel noen bloggere som sikkert legger ut alle vinnere regner jeg med da. Kanskje bloggomtoppbloggere Anonymkode: 5995b...75a
mon_nom Skrevet 4. februar 2018 #9 Skrevet 4. februar 2018 (endret) Følg noen av bloggerne på Snap, da får du nok det meste med, eller på Facebook,kanskje noen sender live der. 😀 Endret 4. februar 2018 av Ellendo
smalls Skrevet 4. februar 2018 #10 Skrevet 4. februar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, takk 😊 Er vel noen bloggere som sikkert legger ut alle vinnere regner jeg med da. Kanskje bloggomtoppbloggere Anonymkode: 5995b...75a Tror det blir sendt live på Vixen.no
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #11 Skrevet 4. februar 2018 http://kampanje.com/medier/2018/02/folg-prisutdelingen-av-vixen-influencers-awards-her/ Anonymkode: f5ac4...1e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå